Страница 1 от 1
как да разбера дали сЪединителя ми е за смяна?
Публикувано: 06 фев 2007, 20:18
от LUDOST
Много гаден проблем, трудно можеш да се решиш да дадеш 500 лв на вятЪра.
Публикувано: 06 фев 2007, 20:27
от nikolovvd
Имаш ли някакви външни признаци като - тресене при потегляне, двигателя вдига оборотите, скоростта не се увеличава или вибрации в педала на съединителя?
Някой казват, че при натисната спирачка отпускайки плавно съединителя, ако двигателя не загасне, то е за смяна.
Според мен това не е 100%, защото може да има и проблем от педала, трешчотката или жилото.
да така е
Публикувано: 06 фев 2007, 20:54
от LUDOST
Има нещо такова, единственото е, че тресе когато тръгваш, само това, иначе това със съединителя и спирачката го минава като тест. Благодаря за съвета.
Публикувано: 06 фев 2007, 21:17
от Антон Маринов
Моя майстор включи на 3-та пусна съединителя и тя изгасна каза че е ок.
сигурно ти е на зъб съединителя.
Re: да така е
Публикувано: 06 фев 2007, 23:07
от nikolovvd
LUDOST написа:... тресе когато тръгваш....
Според мен ти е заминало феродото, а може би някоя от пружините е изпаднала. Най-добре да го види специалист, щото по телефона тест за бременност на става.
СЪЕДИНИТЕЛ
Публикувано: 07 фев 2007, 09:16
от tata1971
Чух мнение че когато педала на съединителя е :твърд: то феродовия диск е за смяна и т.н.
Е какво означава твърд :shock: На гемията е саморегулиращ се с зъбчатка и като тръгне да свършва феродото ще отлепя по горе ли?
Нямам идея
Публикувано: 07 фев 2007, 10:37
от nikifor
незнам точно всички скорости ли не ти включват но аз имах същия проблем мн трудно включваха даже понякога нямаше първа и задва,проблема ми е в тречотката и жилото оправих ги и сега включва като нова.Съединител се пробва като дръпнеш ръчната,ако нямаш ръчна подприя до тротоар и включи трета подавай малко гасчица и пускай съединитела,ако видиш че двигатила се тормози и е готов да изгасне значи според мен съединитела ти е добрее. Направи това и сподели тук...
Публикувано: 07 фев 2007, 12:11
от Трол
ако само ти тресе при потегляне (и не е брутално), но не приплъзва съединителя по-добре си карай.
Има такива ментета, че не се знае като го смениш дали няма да е по-зле.
виждал съм чисто нов съединител да прави точно като твоя.
Публикувано: 08 фев 2007, 00:08
от fordfen
Приател,ако ти тресе при тръгване задължително си провери тампоните на скоростите.

Публикувано: 08 фев 2007, 10:15
от brslv
Карал съм един орион и два ескорта, почти никога не включват на задна от раз. И на мен по едно време зе да ми тресе при потегляне, ама здраво. Феродото беше станало на парченца и се бяха набили под пластинките на притискателя. Ти че ще сменяш е ясно, само дано да попаднеш на качествени части.
Публикувано: 08 фев 2007, 14:13
от chains
Най-лесния тест е при шофиране по баир - примерно Ботевград - София, особено с четири човека - просто няма как да не разбереш ако съединителя ти е за смяна

Публикувано: 08 фев 2007, 20:21
от the_mad_max
nikifor написа:Съединител се пробва като дръпнеш ръчната,ако нямаш ръчна подприя до тротоар и включи трета подавай малко гасчица и пускай съединитела,ако видиш че двигатила се тормози и е готов да изгасне значи според мен съединитела ти е добрее.
аз го пробвах тоз номер с ръчната и всичко си е ок, само не разбрах ако не се тормози двгто и не е готов да изгасне, ти е заминал съединителя ли?
Публикувано: 08 фев 2007, 21:40
от Антон Маринов
Да това значи че се е износил и е за смяна.
Публикувано: 09 фев 2007, 18:31
от licho
chains написа:Най-лесния тест е при шофиране по баир - примерно Ботевград - София, особено с четири човека - просто няма как да не разбереш ако съединителя ти е за смяна

оффтопик - > Ние от Ботевград винаги с изправни съединители. има и по-големи баири от ботевградските. например в Смолян
шофьора на фирмата ми каза че се познава кога е износен съдинителя, като се гледа къде отделя - колкото по-нагоре толкова по зле
Публикувано: 10 фев 2007, 23:41
от S>G>Bankov
здр. теста е много прост, подпри предните колела на енин бордюр даи на 3скорос без спирачка и ако двг угасне си 6точки ако усетиш че поема ще трябва маистор но си провери преди това маслото в скор кутия жилата и гребена на съединителя