Страница 1 от 2
работи на 3 цилиндъра
Публикувано: 08 фев 2007, 22:18
от borko 30
Оф,не знам от къде да започна.Преди 4 месеца ми се случи паля една сутрин и двг-то работи нестабилно-прекъсва и тем подобни.Викам си зацапала се е някоя свещ и като потегля ще се оправи ,ама няма .Цели 3 дена продължи да карам на 3 цилиндъра .На 4-я дигнах капака и гледам на 4-ти цилиндър испускателната тръба за газовете избила от гарнитурата нещо масло ли беше бензин ли незнам.Ходих да ми мерят компресията -нещат никъде

-един нямал такъв ключ друг ненямал.....Че като дърпах кабелите забелязах че 4-ти не работи ,обаче като доближа кабела наполовина до свеща и тръгва,като го нахуля на свеща както трябва и цилиндъра спира

.От много експерименти забелязах че като оставя кабела едвам докачен до свеща работи и като карам така 1км после като го ръчна до края пак работи ,та чак до оня ден и сега пак е тъй

.Кабелите са нови ,а някой така е затегнал свещите че не мога да ги отвия

.Помагайте с всякакви отговори ,някой ако не е разбрал нещо по проблема да пита.Според мен баси куриоза,а?
Публикувано: 08 фев 2007, 22:26
от kEFi
Според мен - опитай се да разиеш и смениш свещите. Помогни си с препарат за отхлабване на такива "заварки". С малко търпение ще успееш! Само да не си прецакаш резбата!
Като гледам и двигателя ти...най вероятно ще се наложи да си потърсиш нова бубина. Малко сложничка е смяната.
Ще е добре да оправиш гарнитурата!
Публикувано: 08 фев 2007, 22:45
от borko 30
Какво за мотора ,защо нова бубина ?
Публикувано: 08 фев 2007, 23:00
от kEFi
borko 30 написа:Какво за мотора ,защо нова бубина ?
Ами...след като казваш, че кабелите ти са нови - предполагам че са читави. Ако и смяната на свещите не помогне т.е. продължи да работи на 3 цилиндъра, то най-вероятната причина е в бубината. Която за съжаление са я проектирали на най-ш.....то място - отзад на мотора.
Публикувано: 08 фев 2007, 23:09
от borko 30
Да ама що като направя номера с леко дръпнатия кабел на 4-ти цилиндър и след малко каране така се оправя

.Свещите са на 1 година ,палеца е на 1месец , дистриб.кап. е добре ,какво е туй чудо .Може ли свеща да се ебава нещо ,но пък като заработи работи месици

Може ли да е нещо компресия или незнам какво друго.Клапаните са правени преди1година ,буталата и сегментите са нови и при отварянето за клапаните все още бяха 6
отговор
Публикувано: 08 фев 2007, 23:30
от svir4o
ПРОБВА ЛИ ДА СЛОЖИШ ДРУГ КАБЕЛ НА 4ТИ МОЖЕ И СТАР.ПРОБЛЕМА МОЖЕ ДА Е В КРАЯ НА КАБЕЛА КЪМ СВЕЩА.АКО ИМА ПРОБИВ В ИЗОЛАЦИЯТА КАТО ГО ДРЪПНЕШ В СРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ СРАБОТВА А КАТО Е В КРАЙНО СЕ ЗАМАСЯВА И СВЕЩА НЕ РАБОТИ.МОЖЕ ДА ПРОБВАШ ДА РАЗМЕНИШ КАБЕЛИ.АКО ПРЕКЪСНЕ ДРУГ ЦИЛИНДЪР ЩЕ ЧЕРПИШ

АКО ИМА ДАТЧИК НА ХОЛ МОЖЕ И ОТ ТАМ ДА Е ПРОБЛЕМ НО ТОВА САМО В СЛУЧЙ ЧЕ ПРОБЛЕМА СИ ОСТАНЕ НА 4ТИ
Публикувано: 08 фев 2007, 23:40
от borko 30
Пробвал съм размяна на кабели ама все 4-ти не работи .Какво може да му е на този датчик.Скакво да напръскам свещите че да се отвъртя ,счупих си даже и ключа ,купих нов по як -не се чупи ама и не ги отвива-.Имам едно пръскало за потенциометри и плъзгачи,абе контактенспрей,става ли с него?
отговор
Публикувано: 08 фев 2007, 23:56
от svir4o
СИГУРНО Е СВЕЩ.ДАТЧИКА НА ХОЛ СЕ НАМИРА В ДЕЛКОТО.КАТО МАХНЕШ КАПАЧКАТА ПОСЛЕ ПАЛЕЦА ПОСЛЕ ИМА ЕДНА ШАЙБА ОТ ИЗОЛАЦИОНЕН МАТЕРИАЛ И НЯКЪДЕ ОТДОЛУЕ.ТОВА Е ЕДНА ПЕРКА С 4 ПЕРА КОИТО ПРЕКЪСВАТ ЕДНА ОПТРОННАДВОЙКА И КОМАНДВАТ ПОДАВАНЕТО НА ИСКРА КЪМ СВЕЩИТЕ .АКО НЕ Е ОТ СВЕЩА МОЖЕШ ДА ПРОВЕРИШ ДАЛИ НЕ СЕ Е СЧУПИЛА ПЕРЧИЦАТА НА 4ТИ.
Re: работи на 3 цилиндъра
Публикувано: 09 фев 2007, 18:26
от licho
borko 30 написа:Оф,не знам от къде да започна.Преди 4 месеца ми се случи паля една сутрин и двг-то работи нестабилно-прекъсва и тем подобни.Викам си зацапала се е някоя свещ и като потегля ще се оправи ,ама няма .Цели 3 дена продължи да карам на 3 цилиндъра .На 4-я дигнах капака и гледам на 4-ти цилиндър испускателната тръба за газовете избила от гарнитурата нещо масло ли беше бензин ли незнам.Ходих да ми мерят компресията -нещат никъде

-един нямал такъв ключ друг ненямал.....Че като дърпах кабелите забелязах че 4-ти не работи ,обаче като доближа кабела наполовина до свеща и тръгва,като го нахуля на свеща както трябва и цилиндъра спира

.От много експерименти забелязах че като оставя кабела едвам докачен до свеща работи и като карам така 1км после като го ръчна до края пак работи ,та чак до оня ден и сега пак е тъй

.Кабелите са нови ,а някой така е затегнал свещите че не мога да ги отвия

.Помагайте с всякакви отговори ,някой ако не е разбрал нещо по проблема да пита.Според мен баси куриоза,а?
купи си от мото пфое свещи моторкрафт и отиди в някой сервиз да ти ги отвият и да ти ги сменят. и ако ще сменяш кабели пак от тях си вземи в комплект - малко по-скъпи ще са ти кабелите но ще знаеш че са здрави. преди време ми предложиха в магазин на бош (и то официалния) кабел които изглеждаше като гаражно производство.
Публикувано: 10 фев 2007, 23:32
от borko 30
В Добрич не намерих никъде motorcraft свещи
Публикувано: 11 фев 2007, 00:01
от S>G>Bankov
свещи на една година не може да ни каже нищо ако си минал 5/10хил км
сменяи свещите задължително ако не намриш моторкрафт си вземи на шампион но не и на бош фордовете имат алергия към тях мисля че твй
те са конусни без тевтунка , тънки и дълги има и с тевтунка но те са цилиндрични така че ако ги смени ш първо развии една и я покажи в магазина,,,

за кабелите вземи лулаата на свеща и леко я плъзни в обратно по каабела тя се движи и огледаи връзката да не е хлабава и като загрее двг от топлината да се разхирява и чак тогава да прави контакт другия вариянт е да са размени местата на 3и4 цилиндър но това почти го изкл като вариант
Публикувано: 11 фев 2007, 14:23
от HACKO
Борко, виж тук
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7465" onclick="window.open(this.href);return false; , симптомите бяха подобни.
Публикувано: 11 фев 2007, 18:40
от venom4o
kолега .. на тъмно нахлупи кабела докраи запали мотора и гледай дали мята искри някъде.. при свеща или при самата лула на кабела...
Публикувано: 12 фев 2007, 17:56
от borko 30
Някой може ли да ми каже какви точно свещи трябва да сложа на моя мотор(марка ,топлинно число ,междуелектродно разстояние и тн.)1.3 CVH и като вляза в някой магазин да питам за свещи с такива параметри .Последно като купувах бошките продавачката след дълго разглеждане на дебелите каталози каза че са точно тези и ми беше дала с конусна резба ,после като ги върнах ми даде от другия вид и вика че другите пишело че са за моя мотор а пък те не могат да се завият,абе ........Че мисълта ми беше да знам точни параметри и да знам какво трябва да пише на свещите ,а не да ми дават квото имат .За 4 бошки дадох 25лв щото били с иридиеви електроди ама тука по-горе някой спомена че боша не били за форд така че .....
Публикувано: 12 фев 2007, 18:40
от petkoff_pl
borko 30 написа:Някой може ли да ми каже какви точно свещи трябва да сложа на моя мотор(марка ,топлинно число ,междуелектродно разстояние и тн.)1.3 CVH и като вляза в някой магазин да питам за свещи с такива параметри .Последно като купувах бошките продавачката след дълго разглеждане на дебелите каталози каза че са точно тези и ми беше дала с конусна резба ,после като ги върнах ми даде от другия вид и вика че другите пишело че са за моя мотор а пък те не могат да се завият,абе ........Че мисълта ми беше да знам точни параметри и да знам какво трябва да пише на свещите ,а не да ми дават квото имат .За 4 бошки дадох 25лв щото били с иридиеви електроди ама тука по-горе някой спомена че боша не били за форд така че .....
http://www.motopfohe.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Добрич
Бул. 25-ти Септември № 33
Централа:
Тел.: 058/602 647
Факс: 058/602 582
Мениджър:
Иван Иванов
E-mail:
I.Ivanovdb@ford.bg
GSM: 0888/958 572
Автосалон:
Раб.време: 8.30-18.30ч., Събота: 9-14ч., Неделя: Почивен ден
Сервиз: Специализиран в обслужване на FORD, с възможности за VOLVO и JAGUAR. Предлага автотенекеджийски услуги, автомивка.
Раб.време: 8-17ч., Събота: 8-14ч., Неделя: Почивен ден
Ето тук отиваш и си купуваш оригини Моторкрафт за моята кола 4 бр бяха общо 22 лв
Публикувано: 12 фев 2007, 22:48
от paci
Борко, щом си стигнал до свещи иди както те посъветва Петкоф в МП.
Поне от Мотокрафт свещи никой не е изревал до сега.
Петкоф си купи свещите от МП Плевен и аз бях с него.
Отвори всяка една и я извади от кутийката защото новобранците язък им за реномето, не са сложили предпазители на електродите.
Докъто оформяха на Петкоф документи некви ... ЕГН, карти, али бали некви му искаха .. регнаха го като клиент ... та докъто той се занимаваше с тия неща аз от любопитство извадих една да я видя и видях, че се транспортирват и складирват без предпазители и извадих всички от кутиийките и една беше ударена и електродите събрани. По принцип не е проблем, ще намерим колко трябва да е разстоянието и ще го оправим но го посочих на продавача и момчето се извини и я смени.
Карах стария ескорт със свещи BOSCH и нямах оплаквания но 3-ма майстори ми се сополивиха за тея свещи и взех, че ги смених. Със следващите DENSO веднага усетих, че от ауспуха много по-малко смърдеше на газ. Гледах брошура на BOSCH и там си пишеше, че се препоръчва да се сменяват на 20000 км.
Незнам дали си си гледал кабели (може си писал ма не съм чел

). Виж ги на тъмно фърлят ли искри и им измери съпротивлението. Съпротивлението за моя Ескорт (1,3 HCS) го намерих в един manual, че не трябва да превишава 18кОм. Предполагам и за твоя няма да му е зле ако са под тази стойност.
Публикувано: 12 фев 2007, 23:27
от borko 30
Кабелите и палеца писах преди време че са сменени ,изках сигурни свещи за да ги изолирам от проблема и да стеснявам обръча на съмнителните елементи.Клапаните са правени преди година (освен ако толкова ги е направил майстора)сегментите не пускаха газ,утре насила ще накарам някой да ми измери компресията (не знам защо всички се опъват -един нямал това ,друг онова

)няма ли достатъчно оня дето прави клапаните ще получава(принудително) пенсия за инвалидност

,ако е добре ще пиша пак да умуваме

Публикувано: 12 фев 2007, 23:54
от HACKO
Борко, оритиналните свещи за твоя мотор са Motorcraft AGPR22C . По магазините има сравнителни каталози и като знаеш какви са оргиналните могат(ако знаят как) да намерят съответните свещи от всяка марка.
Аз бях сложил на същия мотор NJK, същите свещи прехвърлих на сегашния ми мотор, който беше с bosh. NJK в момента са на около 50000км. Когато имах поблеми с повдигача сложих Боша и после като се оправи отново си сложих НЖКто и не забелязах разлика.
И на двата мотора свещите са с цилиндрична резба, дано не си прецакал резбата с тези конусните.
Публикувано: 13 фев 2007, 00:16
от borko 30
Ако повдигачите се е...ат лесно ли се оправят и колко излиза
Публикувано: 13 фев 2007, 00:36
от HACKO
Много е лесно само сваляш капака на клапаните и махаш кобилиците. Не се сваля разпределителен вал и сътветно не се налага центровка на газоразпределението.