Проблем, педал съединител
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем, педал съединител
Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег.
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег.
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем, педал съединител
Колко теми си пуснал бре човек.
Сменявай горната помпа на съединителя.
Сменявай горната помпа на съединителя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем, педал съединител
Пробвай първо с пружината. Имал съм проблем с горната помпа само на една кола досега. Не беше Форд. Накратко, симптомите бяха следните - педалът се връщаше винаги горе, но съединителят отказваше, ако го държа по-дълго време натиснат. Затова и в другата тема питах защо не смениш първо пружината - не е скъпа и се сменя бързо, без да ходиш в сервиз и да плащаш и за труд. Ако се оправят нещата, о'к. Ако не се оправят, ще си отметнал тази причина и ще си имаш резервна пружина за времето, ако или когато работещата се скапе наистина. Но пък и ще си сигурен, че трябва да търсиш проблема в помпите или в маркучите между тях.
П.П.
Писах не конкретно за твоя модел и пробег, защото това няма значение. Принципът на работа на съединителя с хидравлично управление е един и същ. При различните модели могат да се различават по начина на изработка на някои части, но това не прави начина на работа различен.
П.П.
Писах не конкретно за твоя модел и пробег, защото това няма значение. Принципът на работа на съединителя с хидравлично управление е един и същ. При различните модели могат да се различават по начина на изработка на някои части, но това не прави начина на работа различен.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 юли 2023, 20:04
- Модел на автомобила: Focus Mk2.5 2.0 TDCI
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем, педал съединител
Аз съм с focus mk2.5 2.0 tdci и зимата ми се случи същото нещо няколко пъти, само че при мен оставаше наполовина натиснат. Съединителят е сменян преди 85 хил. километра. В сервиз ми казаха, че най-вероятно е горната помпа. Като се стопли спря да го прави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта