Въпрос за гърнетата
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпрос за гърнетата
Голям майтап днеска, минах някой профилактични прегледи и смених кормилните щанги защото се бяха разтропали. Колко чудно че бяха оригиналните!
Казаха ми че единствено забележка има при гърнетата, щото са вече за смяна. Проверих и ми казаха 380 лв. средно и 92 лв. задно. Викам си ще чакам малко да събера някой лев и тогава. След това доволен че всичко друго е 6 и айде се залисах и бам на един легнал полицай! След няколко километра почна да дрънчи нещо и се чуваше бръмчене. Спирам, гледам задното гърне виси под бронята, счупено на половина. Дали съм го счупил аз или просто малко му е трябвало незнам, но няма и значение. Откачих го и сега се чудя какво да правя, вижда ми се много скъпо това дето ми го казаха. От друга страна не искам да слагам някоя тенекия турска дето ще изгние след половин година. И най-важното да попитам дали има някакъв проблем за колата ако я карам без задно за малко докато го сменя?

- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тука
чудя се колко ли ще издържи
Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.


- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз карах година и половина с подобно (120 лв май беше), нямам забележки, предполагам още щях да карам ако не ми беше гръмнал мотора. Поне на външен вид не е изгнило. Става въпрос само за задното, средното не съм го сменял.Rick написа:Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тукачудя се колко ли ще издържи
Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прав си колега, и аз стигам до това заключение. Имам познат заварчик и ще отида да ми го оправи и ще изчакам да събера пари за нещо по-добро и чак тогава може да ги сменя. От това което прочетох из нета, изглежда че както почти всичко друго и гърнетата в БГ не правят изключение в боклуджийския си произход, даже и марковите ще са сигурно правени в някой завод в Турция.mrdds написа:Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
на мен последното гърне ми е чистоново на вид поне и е оригинално.. но средното е кърпено кърпено.. и пак има за кърпене.. ама.. ще почака... тоя път ще го обшия цялото за да го забравя поне временно..
Според мен не си заслужава за даваш 400 лева за гърне на Сиера на 15 години.. колкото и да е добра колата и да си я обичаш.. не си заслужава.... ти за малко повече ще си купиш спортна генерация...
Според мен не си заслужава за даваш 400 лева за гърне на Сиера на 15 години.. колкото и да е добра колата и да си я обичаш.. не си заслужава.... ти за малко повече ще си купиш спортна генерация...
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
За заварките лошо няма - но да кажа какво ми се случи на мене преди 1-2 години.
Та здаде богу дух задното гърне и аз реших да го карам при един приятел да го позакърпи - не беше зле - 2-3 дупки. Та заварихме го /и аз си мушках гагата да видя кво, как и защо/ - паля колата и ооо чудо - не се чува подпръцкване
Всичко точно - прибирам се и на другия ден излизам с колата, НО не ще да върви пущината и това си е - мъка голяма. Така една седмица, докато не се усетих откъде идва проблема. То гърнето изгнило отвън, но и отвътре. Та като изгнило отвътре ватата се разхвърчала и запушила тръбата, а аз запуших дупките през които газовете излизат. Получава се двигател с катализатор и запушено гърне - някъде към 50кс.
Имай в предвид това като си закърпиш гърнето, защо тези дни четох и за мъките на един колега тук със същия проблем
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

Та здаде богу дух задното гърне и аз реших да го карам при един приятел да го позакърпи - не беше зле - 2-3 дупки. Та заварихме го /и аз си мушках гагата да видя кво, как и защо/ - паля колата и ооо чудо - не се чува подпръцкване

Всичко точно - прибирам се и на другия ден излизам с колата, НО не ще да върви пущината и това си е - мъка голяма. Така една седмица, докато не се усетих откъде идва проблема. То гърнето изгнило отвън, но и отвътре. Та като изгнило отвътре ватата се разхвърчала и запушила тръбата, а аз запуших дупките през които газовете излизат. Получава се двигател с катализатор и запушено гърне - някъде към 50кс.

Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес говорих с моя майстор и в събота ще го нося. Там където е спуканото ще я отрежем и ще се сложи ново парче и ще се завари. Няма да има особена полза сигурно, но поне ще се намали шума. Може би трябва да се почисти с нещо преди това, ще попитам.
Мерси за помоща на всички. Ще докладвам каква ще я сътворим през уикенда.
Мерси за помоща на всички. Ще докладвам каква ще я сътворим през уикенда.

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.
Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
И на мен така ми казаха. Аз бях останала с впечатление, че едно гърне е към 400-500лв - това в Крафт преди няколко години и цена от около 100-120 лв ми се струва сносна. Не знам точно цена - звънях в магазин на ЕМ Комплект, но човека беше вече угасил компютъра и помоли утре сутринта да му звънна за точните цени по каталожните номера- те продават Полмостроу. Ще пиша за цените като ги разбера.
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
аз смених всичко наред - разкарах и катализатора даже. Дейноста беше извършена в ''Палмата'' с гърнета Kraft
но не съм много доволен, колата стана по-шумна, ще взема да ида тия дни да ги погледнат данеби някъде да е изпуснал някой шев
Оказа се че гърнетата като за мойта фиеста ги доставяли без тръбите и затова се наложи да огъват те тръба - е не се справиха много добре с огъването, но съм виждал и по-грозни неща
Като ги гледам тия гърнета предполагам че след година - година и нещо пак ще трябва да се сменят
Иначе цялото удоволствие ми излезе 110 лв, като им продадох катализатора за 50
тоест Резонансно гърне+средно+задно +работа =160 лева
но не съм много доволен, колата стана по-шумна, ще взема да ида тия дни да ги погледнат данеби някъде да е изпуснал някой шев

Оказа се че гърнетата като за мойта фиеста ги доставяли без тръбите и затова се наложи да огъват те тръба - е не се справиха много добре с огъването, но съм виждал и по-грозни неща

Като ги гледам тия гърнета предполагам че след година - година и нещо пак ще трябва да се сменят

Иначе цялото удоволствие ми излезе 110 лв, като им продадох катализатора за 50

тоест Резонансно гърне+средно+задно +работа =160 лева

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вече не си спомням - беше отдавнаtina.k написа:Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.
Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта