Страница 1 от 2

Въпрос за гърнетата

Публикувано: 13 фев 2007, 19:58
от Rick
Голям майтап днеска, минах някой профилактични прегледи и смених кормилните щанги защото се бяха разтропали. Колко чудно че бяха оригиналните! :D Казаха ми че единствено забележка има при гърнетата, щото са вече за смяна. Проверих и ми казаха 380 лв. средно и 92 лв. задно. Викам си ще чакам малко да събера някой лев и тогава. След това доволен че всичко друго е 6 и айде се залисах и бам на един легнал полицай! След няколко километра почна да дрънчи нещо и се чуваше бръмчене. Спирам, гледам задното гърне виси под бронята, счупено на половина. Дали съм го счупил аз или просто малко му е трябвало незнам, но няма и значение. Откачих го и сега се чудя какво да правя, вижда ми се много скъпо това дето ми го казаха. От друга страна не искам да слагам някоя тенекия турска дето ще изгние след половин година. И най-важното да попитам дали има някакъв проблем за колата ако я карам без задно за малко докато го сменя?

Публикувано: 13 фев 2007, 21:18
от cocoff
Е, това е...сервизите имат вече щатни магьосници :P
Пусни в Google :разваляне на магия за задно гърне, ама го сложи в кавички, за да е по-прецизно търсенето :) :)
На колата нищо няма да й стане без задно гърне.
Ще трещиш малко, ма то е проблем на околните, не твой *00110*

Публикувано: 13 фев 2007, 23:16
от chains
Не се лъжете само в ЕМ комплект - продават пълни боклуци и два дена след изтичане на гаранцията си в патово положение, а не са и евтини!

Публикувано: 14 фев 2007, 00:17
от Rick
Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тука :shock: чудя се колко ли ще издържи :lol: Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.

Публикувано: 14 фев 2007, 14:24
от tomny
Rick написа:Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тука :shock: чудя се колко ли ще издържи :lol: Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.
Аз карах година и половина с подобно (120 лв май беше), нямам забележки, предполагам още щях да карам ако не ми беше гръмнал мотора. Поне на външен вид не е изгнило. Става въпрос само за задното, средното не съм го сменял.

Публикувано: 14 фев 2007, 15:24
от mrdds
Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.

Публикувано: 14 фев 2007, 19:30
от Rick
mrdds написа:Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.
Прав си колега, и аз стигам до това заключение. Имам познат заварчик и ще отида да ми го оправи и ще изчакам да събера пари за нещо по-добро и чак тогава може да ги сменя. От това което прочетох из нета, изглежда че както почти всичко друго и гърнетата в БГ не правят изключение в боклуджийския си произход, даже и марковите ще са сигурно правени в някой завод в Турция. *00124*

Публикувано: 14 фев 2007, 20:51
от venom4o
на мен последното гърне ми е чистоново на вид поне и е оригинално.. но средното е кърпено кърпено.. и пак има за кърпене.. ама.. ще почака... тоя път ще го обшия цялото за да го забравя поне временно..
Според мен не си заслужава за даваш 400 лева за гърне на Сиера на 15 години.. колкото и да е добра колата и да си я обичаш.. не си заслужава.... ти за малко повече ще си купиш спортна генерация...

Публикувано: 14 фев 2007, 21:17
от kEFi
Както те посъветва колегата - със заварки може да изкара още бая годинки. За предпочитане е поправките да се правят само със телоподаващо! Иначе гориш :wink:
Средно гърне....слага се резонаторно за до 50 с монтажа!

Публикувано: 15 фев 2007, 09:19
от Brock
За заварките лошо няма - но да кажа какво ми се случи на мене преди 1-2 години.

Та здаде богу дух задното гърне и аз реших да го карам при един приятел да го позакърпи - не беше зле - 2-3 дупки. Та заварихме го /и аз си мушках гагата да видя кво, как и защо/ - паля колата и ооо чудо - не се чува подпръцкване :oops:
Всичко точно - прибирам се и на другия ден излизам с колата, НО не ще да върви пущината и това си е - мъка голяма. Така една седмица, докато не се усетих откъде идва проблема. То гърнето изгнило отвън, но и отвътре. Та като изгнило отвътре ватата се разхвърчала и запушила тръбата, а аз запуших дупките през които газовете излизат. Получава се двигател с катализатор и запушено гърне - някъде към 50кс.
:idea: Имай в предвид това като си закърпиш гърнето, защо тези дни четох и за мъките на един колега тук със същия проблем

Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Публикувано: 15 фев 2007, 20:18
от Rick
Днес говорих с моя майстор и в събота ще го нося. Там където е спуканото ще я отрежем и ще се сложи ново парче и ще се завари. Няма да има особена полза сигурно, но поне ще се намали шума. Може би трябва да се почисти с нещо преди това, ще попитам.
Мерси за помоща на всички. Ще докладвам каква ще я сътворим през уикенда. :lol:

Публикувано: 18 фев 2007, 20:43
от Rick
Преди малко се върнах от майстора, чак не ми се прибираше... върви като самолет, тихичко. Много съм доволен. Сложиха нова тръба и я завариха. Не съжалявам че не взех някое ново временно, сега се получи много по-добре, хем си е оригиналното хем не бръмчи. :D

Публикувано: 19 фев 2007, 09:14
от CLX
Да си я караш със здраве тогава. Потвърждава се правилото, че със старите оригинални части с малко ремонт тук там става по-добе отколкото с "нови", само че трябва да се прецени дали наистина става нещо от старите.

Публикувано: 24 юли 2007, 18:52
от tina.k
Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително

Публикувано: 24 юли 2007, 19:58
от liampy
гърнетета Polmostrow къде ги намери ако не е тайна?защото звънях в офиса на вносителя (в люлин) и ми казаха че продават само на фирми(на едро)....

Публикувано: 24 юли 2007, 20:57
от tina.k
И на мен така ми казаха. Аз бях останала с впечатление, че едно гърне е към 400-500лв - това в Крафт преди няколко години и цена от около 100-120 лв ми се струва сносна. Не знам точно цена - звънях в магазин на ЕМ Комплект, но човека беше вече угасил компютъра и помоли утре сутринта да му звънна за точните цени по каталожните номера- те продават Полмостроу. Ще пиша за цените като ги разбера.

Публикувано: 25 юли 2007, 09:29
от jlpetkov
аз смених всичко наред - разкарах и катализатора даже. Дейноста беше извършена в ''Палмата'' с гърнета Kraft
но не съм много доволен, колата стана по-шумна, ще взема да ида тия дни да ги погледнат данеби някъде да е изпуснал някой шев :(
Оказа се че гърнетата като за мойта фиеста ги доставяли без тръбите и затова се наложи да огъват те тръба - е не се справиха много добре с огъването, но съм виждал и по-грозни неща :oops:
Като ги гледам тия гърнета предполагам че след година - година и нещо пак ще трябва да се сменят :(
Иначе цялото удоволствие ми излезе 110 лв, като им продадох катализатора за 50 :P

тоест Резонансно гърне+средно+задно +работа =160 лева :lol:

Публикувано: 25 юли 2007, 09:36
от ewgeny
Polmostrow гърнетата ги търсете в Косер. Не са мн. издържгливи, но поне не са и скъпи.

Публикувано: 25 юли 2007, 11:14
от Brock
tina.k написа:
Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително
Вече не си спомням - беше отдавна

:twisted:

Публикувано: 25 юли 2007, 12:45
от EscortMK51.3
ааабе на Мондеото системата що така се пръсна цялата - всички тръби са заварявани по дължина!
а сега и крайното гърне има дупчица, но понеже мина в мои ръце следва едно НесПорт (много пърдящо гърне) за 60 лв, забелязал съм че на 16 клапана и пълна инжекция звучат страховито :twisted: