Регулировка на карбуратор на фиеста ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sruchnikov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 фев 2007, 23:30
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Регулировка на карбуратор на фиеста ?

Мнение от sruchnikov » 15 фев 2007, 23:52

Искам да попитам някои дали знае как се прави регулировка на карборатор за Фиеста 1.1. А ето и проблема ми колата си върви нормално но до определени обороти повече от 3500 не може да вдигне а като е на място качва до 6500. Склонен съм да смятам че проблема е в регул. на карбуратора защото има едим маркуч който свързва възд. филтър и карбуратора и като го откача колата няма проблем качва обороти колкото си искаш.
Благодаря Ви предварително .

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 16 фев 2007, 00:54

Въздушния филтър кога си го сменял?

sruchnikov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 фев 2007, 23:30
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Мнение от sruchnikov » 16 фев 2007, 01:09

Ми преди около 2 месеца

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 фев 2007, 02:44

sruchnikov написа:Ми преди около 2 месеца
За 2 месеца може врътнат 40000 км на една кола.
Само течностите в един автомобил имат времеви срок за сменяване.
Я погледни тази тема :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8190

sruchnikov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 фев 2007, 23:30
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Мнение от sruchnikov » 16 фев 2007, 10:57

Ми няма 40000 км най-много 1000 (то колата като не варви каде да ходиш) Филтара го сменях като й направиха диагностика. Откарах я за диагностика защото почна да ми гори 12 на 100 градско Но допреди тази диагностика колата много варвеш. Обаче след диагностиката, маистора ми смени свещи и филтар уж реголира притока на бензина, разхода не падна само мощноста се загуби. Откарах я при друг маисто тои ми каза че трябва да се сменяват жигльорите на карб. Купих раб. комплект за карборатор оставих му колата и той уж я направи. Взимам си аз колата качвам се тръгвам сравнително добре (супер след диагностиката) за градско си варвеше, падна и разхода, обаче изненадата идва извън градско няма сила. Та сега се чуда или поточно искам да питам дали този маисто не е объркал жигльорите за първата и втората камера на карб. могат ли да се объркат.

Dikata
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 15 фев 2007, 11:14
Модел на автомобила: Curently Fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Dikata » 22 фев 2008, 10:35

Направи един прост преглед дали се отваря втора клапата за на втора камера, там е чисто механично лостче. Следващото е да погледнеш за запушен жигльор.

Потребителски аватар
fiestamayk
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
Status: Извън линия

Re: Регулировка на карбуратор на фиеста ?

Мнение от fiestamayk » 29 сеп 2015, 13:13

Здравейте,точно тази клапа не отваря и не мога да открия проблема.Има две жила:за газта и смукача а другото жило е пад него и дърпа този механизъм за да отвори клапата.Жилото може ли да се регулира(дали е там проблема),че ми се вижда лабав.Като бутна на ръка цялата приспособление със газта,смукача и дросела затваря но тази клапа не помръдва!Ако надигна краченцето нагоре клапата отваря съвсем малко(което мисля че трябва да е така отваря 3-4мм.) колата си оправя оборотите и се форсирва както трябва.Моля,ако може някой да помогне?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Регулировка на карбуратор на фиеста ?

Мнение от HACKO » 29 сеп 2015, 14:27

Ако втората клапа е с механично задействане се отваря след като първата клапа се отвори на около 70%. Ако се задейства вакумно става при определено разреждане във всмукателния колектор, ако е на място няма да се отвори.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта