Страница 1 от 1
проблем с механизма за палене при студен двигател
Публикувано: 28 фев 2007, 11:32
от rosenrigov
Здравейте приятели.Отказа да работи механизъм за палене при студен двигател - нещо като смукач. Ако някой е имал същия проблем -помагайте. Благодаря ви.

мондео1997 tdi
[/img]
Публикувано: 28 фев 2007, 14:07
от Атанас
Кой механизъм, и кой ти каза, че не работи? В помпата има система, която подава повече гориво при първоначално пускане на двигателя. Управлява се от самата помпа посредствум диференциален клапан.
Имаш система за повишаване на оборотите на двигателя когато е студен, включен климатик или включена задна предавка - управлява се с жило. Това жило отива в една "кутия", която е под акумулатора.
Сега за коя система става въпрос - за първата или втората?
Ако е първата - лошо, в България не знам някой успешно да ремонтира помпи Лукас. МОже да се нуждае само от регулировка на диференциалния клапан
Ако е второто, трябва да се провери точно кое не работи - дали жилото не се мести, не се сещам, какво го местеше - дали ел.мотор или ел. магнит, дали някой датчик не работи...
Публикувано: 28 фев 2007, 14:23
от rosenrigov
Значи е втората.С жилото. Има едно електромоторче и като подавам газ това жило се мести напред или назад
отворих това ел.моторче -има едни зъбни колелца
Публикувано: 28 фев 2007, 14:58
от Атанас
rosenrigov написа:Значи е втората.С жилото. Има едно електромоторче и като подавам газ това жило се мести напред или назад
отворих това ел.моторче -има едни зъбни колелца
Какво стана като разглоби моторчето - имаш счупени зъбни колела или самото моторче не работи? Кажи какво става?
Публикувано: 28 фев 2007, 17:12
от rosenrigov
значи моторчето работи
но май зъбчетата са износени- не май ами те са износени на едното колело.Сигорно трябва да ги права на нещо ако знаеш как може кажи ми

Публикувано: 28 фев 2007, 17:28
от Атанас
Не мога да ти помогна

Не знам дали някой ще си играе да го прави.
Виж в тази тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7635 колегата продава дизелово мондео на части, или търси по моргите.
Публикувано: 28 фев 2007, 18:09
от rosenrigov
Благодаря ти колега все пак
Публикувано: 28 фев 2007, 23:37
от bobios
rosenrigov написа:значи моторчето работи
но май зъбчетата са износени- не май ами те са износени на едното колело.Сигорно трябва да ги права на нещо ако знаеш как може кажи ми

мотор
чето е с
ъщото като на бензин моно инжекция-пример фиеста
Публикувано: 19 май 2007, 22:05
от plamenford
темата е малко стара но да попитам за тази далаверка с жилото.Това жило трябва ли да се мести при форсиране на колата,защото моето не се мести 1 8 TD 94г.,а на един познат 1 8 TD 97г.се мести при форсиране,дали има разлика в моторчетата като е по нов модел и кое е правилно да се мести или не.
Публикувано: 19 май 2007, 22:55
от paci
Споко

Аз не смърдя като вдигате стари теми, стига да говорите по темата
