Запалва и угасва. Що е то ?
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
Запалва и угасва. Що е то ?
здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...
Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.
Ако някой е имал същия проблем- пишете
Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.
Ако някой е имал същия проблем- пишете

- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
какво по точно имаш предвид
като запаля колат от клапана за спиране и запалване на двигателя, където се намира на нафтовата помпа, отгоре където е кабелчето има пласмасова тапа хваната с корпуса на клапана. като работи двигателя между тапата и корпуса излизат мехурчета и малко нафта. Възможно ли е от там да е проблема . Благодаря ти
колега виж какво открихАтанас написа:Колега,
има доста писано по въпроса.
Утре сутрин, преди да запалиш напомпи нафта с ръчната помпа. Ако бутона е мек и след напомпване се втвърдява значи смучи въздух от някъде
Успех!
като запаля колат от клапана за спиране и запалване на двигателя, където се намира на нафтовата помпа, отгоре където е кабелчето има пласмасова тапа хваната с корпуса на клапана. като работи двигателя между тапата и корпуса излизат мехурчета и малко нафта. Възможно ли е от там да е проблема . Благодаря ти
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Възможно е, от никъде не трабва да тече гориво.
Щом тече, значи не уплътнява добре и като изгасиш мотора от там ще влиза въздух.
Ако ще ме питаш, колко струва клапана и от къде можеш до го вземеш
съжалявам, но не мога да ти отговоря.
За колегата Ваклин: По литературата пише, че на тези автомобили монтират помпа CAV Rotodiesel DPC-N (Лукас, Делфи). И на моето мондео е такава
Щом тече, значи не уплътнява добре и като изгасиш мотора от там ще влиза въздух.
Ако ще ме питаш, колко струва клапана и от къде можеш до го вземеш

За колегата Ваклин: По литературата пише, че на тези автомобили монтират помпа CAV Rotodiesel DPC-N (Лукас, Делфи). И на моето мондео е такава
Последна промяна от Атанас на 02 мар 2007, 16:01, променено общо 1 път.
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
помпата е ЛукасVaklin написа:Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Re: Запалва и угасва. Що е то ?
rosenrigov написа:здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...
Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.
Ако някой е имал същия проблем- пишете
Да - аз имах същия проблем и след доста търсене и смяна на други неща се оказа , че е от клапана , който спира горивото след гасене на колата.При мен отначало не гаснеше като върнех ключа след спиране.После смених този клапан и започна да прави същото като при теб.Оказа се , че са ми дали скапан клапан.Смених от стария гумичката със корубината на новия клапан и всичко се оправи!!!
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
инжектора е рото-дизел . Като разкачих маркуча/към помпата/ за нафта и припомпвам с бутона не излиза нафта. Въпроса ми е - ако не работи инжектора дали от там се губи нивото на нафтатаVaklin написа:Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта