Страница 1 от 1
карборатора ми е прецакан
Публикувано: 06 мар 2007, 22:44
от sa6oboy
накои може ли да ми каже дали трябва да си сменя карборатора или мога да го поправя? Проблема мисля че е в смукача защото много играе тая джаджа дето се даржи жилото на нея от самата си основа.Разглобявах правих и пак не варви и много гори.От Наско вземах едни схеми за регулирване/за което сам му мнго благодарен/,регулирах и пак същята работа.Поставях му на фордчето карбуратори от заз,опел,лада мноого пове4е трагва да варви но и много повече гори./със запорожеца 6 километра 2 литра бензин.Междудругото имам и газово но на гас ми харчи 15 грацко но ваобще не наема.
Публикувано: 07 мар 2007, 21:56
от момо23
Колега с какъв карбуратор си?
Защото ако си с фордовския(оня дето има една игла от горе)смука4а много трудно 6те го оправиш патил съм с такъв и въртях и пипах и нищо.Резултата е като опъна смукача колата се дави.
В този карбуратор има много мембрани,най-особенната(според мен) е една малка ако не се лъжа пуска горивото когато ДВГ-то е на празен ход,и тя като се скъса двигателя гори страшно много защото горивото просто изтича и навън и в колектора.
А колкото до смяната му най-добре според мен с веберския който го слагат на 1.4 междиннките ама май и колектор трябва да сменяш.
А този карбуратор ако всичко му е наред е икономичен
Може ли да ми ги пратиш и на мен тези настройки защото при мен работата е на усед и проба-грешка

ще съм ти много благодарен
Публикувано: 07 мар 2007, 22:34
от Dundee
Ако решиш да търсиш друг карбуратор, брат ми продава вебер, а и разни други чаркове тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8690
Публикувано: 09 мар 2007, 00:16
от sa6oboy
момо23 написа:Колега с какъв карбуратор си?
Защото ако си с фордовския(оня дето има една игла от горе)смука4а много трудно 6те го оправиш патил съм с такъв и въртях и пипах и нищо.Резултата е като опъна смукача колата се дави.
В този карбуратор има много мембрани,най-особенната(според мен) е една малка ако не се лъжа пуска горивото когато ДВГ-то е на празен ход,и тя като се скъса двигателя гори страшно много защото горивото просто изтича и навън и в колектора.
А колкото до смяната му най-добре според мен с веберския който го слагат на 1.4 междиннките ама май и колектор трябва да сменяш.
А този карбуратор ако всичко му е наред е икономичен
Може ли да ми ги пратиш и на мен тези настройки защото при мен работата е на усед и проба-грешка

ще съм ти много благодарен
точно за същия карборатор който ми говориш става въпрос много е кофти няма скъсана менбрана но си гори много.ако сложа вебер или трябва колектори да сменям или да си правя плочка м/у карборатора и колекторите защото вебера е двукамерен.а за програмите ти обещавам че ще ти ги кача но в момента сам на неогранечен нет и ще ми го дръпне целия ако започна да ги качвам.дай ми някакъв e-mail аз ще ти пратя там от някой зала
този форд с тоя карборатор колко е горял на 100?
много бих искал да го взема обаче аз съм от варна а той май е в ЛОвеч.и тук гледах в моргите са по 40-50 лв но не знам дали са здрави.
Публикувано: 09 мар 2007, 14:26
от Dundee
Тоя е здрав и си работеше до последно. Нищо не му е пипано. Не се е налагало. Брат ми си присади двигател и други работи от друга кола и разни части хартисаха. Та за това се продават.
Разхода - на газ: градско (В Ловеч 10-11 л. на 100 км.), извънградско към 8 на 100. Ако искаш, пиши в темата на брат ми и се разбирайте за цена и също как ще ти ги прати. С Еконт не би трябвало да има никакви проблеми.
Публикувано: 09 мар 2007, 18:49
от sa6oboy
Dundee написа:Тоя е здрав и си работеше до последно. Нищо не му е пипано. Не се е налагало. Брат ми си присади двигател и други работи от друга кола и разни части хартисаха. Та за това се продават.
Разхода - на газ: градско (В Ловеч 10-11 л. на 100 км.), извънградско към 8 на 100. Ако искаш, пиши в темата на брат ми и се разбирайте за цена и също как ще ти ги прати. С Еконт не би трябвало да има никакви проблеми.
ok
Публикувано: 09 мар 2007, 23:45
от HACKO
Който иска схемите да дава И-мейл ще му ги пратя, нямам проблем с трафика.
Публикувано: 12 мар 2007, 22:26
от borko 30
Сашо,провери си вакумния регулатор на делкото (нали знаеш как)за това дето карба ти уж здрав а пък не бяга форда.При ускоряване той мести центровката за да лети форда ,обаче ако му е скъсана мембраната нищо не прави че и карба смуче въздух от там и ептен не върви че и харчи за световно.Казвам ти от многото опит с моя форд провери го

Да добавя че тъз простотия като работи форда лети като самолет и мотора не се чува и стрелката на fuela къде къде по-бавно се мести на ляво

Публикувано: 13 мар 2007, 16:57
от sa6oboy
borko 30 написа:Сашо,провери си вакумния регулатор на делкото (нали знаеш как)за това дето карба ти уж здрав а пък не бяга форда.При ускоряване той мести центровката за да лети форда ,обаче ако му е скъсана мембраната нищо не прави че и карба смуче въздух от там и ептен не върви че и харчи за световно.Казвам ти от многото опит с моя форд провери го

Да добавя че тъз простотия като работи форда лети като самолет и мотора не се чува и стрелката на fuela къде къде по-бавно се мести на ляво

Аз му пряавих основен ремонт и тоя вакум го смених защото моя се беше издухал. Дадох 42лв. по моргите продаваха само цели делка и този вакум едва сам го намерил защото във мото-пфое ми казаха че е спрян от производство и го нямат.Така че проблема мисля че идва само от смукача на карборатора.