Страница 1 от 2

Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 16 мар 2007, 16:02
от ROKET
Преди може би седмица аз и един мой приятел си купихме една фиеста "на партия".Колата според момчето което ни я продаде работи на 3 цилиндъра заради "нагар" по клапана(според други си е буквално изгорял).Моят приятел се отказа да я правим и решихме да я караме докато не и се пръсне мотора.... След ден два колата явно му писна или пък му доиде мн.на джоба и тои каза -- Дай да я продадем.Въпроса ми е как да разбера къде й е проблема и колко струва един качествен основен ремонт на двигателя на тази малолитражка (1,1) За да си направя сметка дали има смисъл да му платя неговата чяаст от колата и да я задържа за себе си ... Посъветвайте ме какво да направя при положение,че колата реално ще ми дойде на 300 лв (което е супер малко за кола 90год.) Къде в софия мога да намеря майстор на който му се работи а не му се спи за да ми свърши работа (срещу заплащане разбира се) През главата ми мина още една алтернатива да намеря здрав мотор с документи обаче нз. как седят нещата с регистрирането и кой ще ми го закачи на колата все пак .....

Публикувано: 16 мар 2007, 16:15
от mrdds
а ти сигурен ли си,че клапана е проблема за да не работи този цилиндър?
Може да има много други,по-евтини причини.Свещ,кабел,нагоряла букса..........
закарай я най добре на сервиз да ти я погледне компетентен човек и да ти каже причината-двигателя ти е доста прост така че и най-ниско квалифицирания монтьор ще усети проблема.
Ако това е само проблема на колата си заслужава да си откупиш дяла,ако съм разбрал правилно, и да я ремонтираш за 100-тина пари,дори и да е проблема в клапаните.

Публикувано: 16 мар 2007, 16:32
от ROKET
Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....

Публикувано: 16 мар 2007, 16:35
от mrdds
ROKET написа:Свалих свещите и ги почистих внимателно с бензин.кабелите ги пробвах с един приятел на око дали дават ток всичките.ВСИЧКО ОК ! Колата на място си мени оборотите на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)Ако ще мина с 100-200 лв напражо ще се разплача от радост защтото това е което търсех малка икономична евтина градска кола ....
ми колега в най лошия случай да си купиш друг двигател няма да дадеш повече от 250лв за него.Говоря за цял двигател.Обикновенно в моргите.
П.П Пусни едно търсене в р-л Продавам,аз лично намерих 3-4 обяви за двигател 1.1

Публикувано: 16 мар 2007, 16:39
от petkoff_pl
ROKET написа:на баир няма душа почти спира.(няма компресия от някъде)
До това заключение как стигна би ли обяснил по подробно. :-?:

Публикувано: 16 мар 2007, 16:46
от ROKET
ами с газ до дупка колата не ускорява ами даже и намаля.При връщане на 1-ва колата пак с усилия ускорява до обороти и пак след включване на втора умира.Бяха ми казали че ремонт(смяна) на клапан е мн сложно нещо и ще ми струва около 400 лв подмяната с труда *00926*

Публикувано: 16 мар 2007, 16:50
от petkoff_pl
А не си ли се замислял че може да е заминал съединителя. Симптомите при износен съединител са такива подаваш газ повишават се оборотите а скороста не се увеличава.

Публикувано: 16 мар 2007, 16:57
от ROKET
Мне не не това е невъзможно е да е прецакан съединителя.Колата харчи масло освен това на място губи обороти(понякога пак си ги вдига) според стария собственик тогава се поотпушвал клапана или нещо такова ... Съединителя си е перфектен има си "полусъединител" отделя си ниско и тн.


ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....

Публикувано: 16 мар 2007, 17:50
от petkoff_pl
Ако наистина си любознателен виж тази тема Темите за ФИЕСТА
Прочети темите, а за това че мени оборотите 90% е от TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа

Публикувано: 16 мар 2007, 18:12
от ROKET
Ок ще ги прочета внимателно тези които характеризират мойте проблеми и все пак каква и е диагнозата след всичките номерца който прави и по скоро колко ще ми струва ремонта или подмяната им ??????

da

Публикувано: 16 мар 2007, 19:48
от krava_i_pile
Хм...и аз имам 90-та ма като нищо не отбирам. Предлагам ти следното - тук има много хора, които разбират и сами се оправят и трудят по колите си....ако някой се навие да ти я постегне...срещу определена сума и в свободното си време.....ей така любителската.....
Защото тея симптоми са..... :shock: просто за кой да се закачиш?
успех!

Публикувано: 16 мар 2007, 20:14
от dimbatami
колега зада си мени оборотите то нема да е от клапан а зада си сигурен иди да ти измерят компресията на цилиндрите и ще си проличи някои цилиндар ако е смалко компхресия тогава може да се съди че и изгорял клапан или некои сигмент е здал багажа. а и трябва да ни кажеш повече за тая кола например с карбораторлие или е инжекция

Публикувано: 16 мар 2007, 21:26
от HACKO
ROKET написа:.............


ПС:Колата като се пали на студен двигател трудно пали(само след натискане педала на гаста до дупка за да се изфорсира)
При отворено стъкло мирише на суров бензин....
Със тези симптоми първо ще проверя карбуратора- най-вероятно повредена игла или блокирал смукач. Масло може да гори и от "гумички" на клапаните (мойта гореше над 1л/1000км).
Мисля че 300лв е изгодна сделка, пък даже да се наложи да смениш д-ля.

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 24 апр 2009, 17:33
от gbsgsm
Ей приятел нема да се притесняваш, намери си книжка за фиестата и отваряй мотора. Аз имам Фиеста 1.3 от 1994 год. и сам си направих почти цял основен ремонт на улицата пред нас. Двигателите са почти еднакви на 1,1 и 1,3 така че казвам ти лесно е. А като свалиш главата ще се види всичко каквото му е! Частите са евтини така че действай.

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 28 апр 2009, 18:10
от TOLIO
кв.Илиянци бл.Рожен55 Ауто Корея
сопствениците са много известни специалисти
по двигатели диагностика на двигатели
отивай там и щети дадат точна диагноза
точно за две минути
кажи че те праща Толи с червеното PROBE
и няма да ти вземат един лев
*00143*

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 28 апр 2009, 18:19
от Mondeo18TDI96
а на бас че фиестата отдавна е рециклирана :)

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 29 апр 2009, 00:58
от essex
Определено :lol:

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 29 апр 2009, 15:06
от gbsgsm
Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!? Ето и мойта Фиеста работеше на 3 цилиндъра та се бях замислил да я разкарвам, ама после реших и я отворих. Та ако я бях продал да речеме както си работеше на 3 цилиндъра, значи ли че е била "рециклирана"? Трябва да ви кажа, че всички части и бяха оригиналните от завода (бутала, сегменти, лагери и т.н.), проблема и се оказаха само гумичките на клапаните!!!

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 29 апр 2009, 19:58
от DigiPro
gbsgsm написа:Момчета, какво имате в предвид-"рециклирана"!?!?!?
Ами темата е от месец март 2007 година. Гледайте датата преди да отговаряте в някоя тема :)

Re: Много сериозно питане около една фиеста

Публикувано: 29 апр 2009, 21:29
от TOLIO
абе ние сме ебати тъпите
:shock: *00124*