Проблем с тресене (Фокус)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
andy_a
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с тресене (Фокус)

Мнение от andy_a » 20 мар 2007, 11:47

Колеги, от вчера се появи една осезаема вибрация на празен ход, като се чува и нещо като приглушено хлопане. При потегляне на първа се усеща приплъзване и тресене. При по-високи обороти и при други предавки не се усеща нещо нередно - само на празен ход и при потегляне. Ще закарам колата на сервиз при всички положения, но май няма да стане преди вдругиден. Бихте ли изказали предположение какъв може да е проблема?

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 мар 2007, 11:49

Тампон на двигателя?! :idea:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 мар 2007, 19:40

или съединител.. ?съмнявам се да е изпуснал толкова бързо .. моя го смених 2005 когато колата беше на 17 години... твойта е на 6 .. ебати..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 мар 2007, 21:35

venom4o написа:или съединител.. ?съмнявам се да е изпуснал толкова бързо .. моя го смених 2005 когато колата беше на 17 години... твойта е на 6 .. *ЦЕНЗУРИРАНО*..
За 2 години дали не може се скапе ?!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 мар 2007, 22:27

хах както каза и 1 колега аз мога за 20 км да го скапа.. смисал НЯМА .. Предполагам ,че колата е пазена .. затова го казвам..Дай да не спамим темата ...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 мар 2007, 22:44

Що да я спамим ?
Най-редовно някой се изказва "2 месеца, 1 година ..."
Тия неща се мерят в изминати километри.
Що ги мерите на период от време ?
Сам цитира че някой е казал за 20 км. !!!
Караш по 8 км на ден и се дуеш че за 5 години нищо не си барал !
Еее?
Затва ще спамя винаги когато някой каже, че нещо не кара година или че на 3 месеца сменява едно и също нещо.
За 3 месеца ако се кара и то каране няма почивка или целиш всяка дупка ....
Кажи смених тампони на 2000 км и няма да мрънкам или съединител на толкоз.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 мар 2007, 23:08

хех да прав си ,че има такива дет карат по 8 км и после .. не съм пипал по нищо.. Както знаеш аз все още не карам .. Но това което ще работя след няколко месеца на ден средно между 100-150-200 км няма да ми минават с сиерата.. Просто исках да кажа ,че е по-малко вероятно на тези години да е проблема в съединителя защото колата колкото може да е на 250000 така може и да е на 50000... Той сам ще каже... Прав си ,че не е критерии това ,че е 2001-ва
едит: ето примерно баща ми - за 2 години мина към 70 х.км на Полото.. правил е ремонти ,но никога не е закъсвал.. винаги си е била едно доста сигурна колица..

Потребителски аватар
andy_a
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от andy_a » 23 мар 2007, 10:16

Колеги, докато стигна до сервиза колата започна да тресе повече в движение, отколкото на място и да гасне. Оказа се, че не работи един цилиндър, а причината за това явно е била в бобината. Сменихме я, заедно със свещите (беше им време) и сега колата пак тича :)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 мар 2007, 18:14

най добрия вариант .. Браво !

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта