проблем с скоростите-влизат много трудно

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

проблем с скоростите-влизат много трудно

Мнение от FordSierra1.6L » 09 апр 2007, 09:29

Значи проблема е следния-когато колата не е запалена скоростите си влизат идеално без проблем,но запаля ли я и 1ва влиза изключително трудно с зор 2ра също 3та и 4та по лекичко но си е мъка.....от какво може да е ???
Скоростна кутия?съединител?? или пък маслото за скоростите да е заминало защото не е сипвано откакто колата е излезнала от завода :)
Моля за отговори защото да не взема да прецакам скоростната кутия а проблема да е некъв малък .....благодаря ви

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 апр 2007, 09:55

Имай милост, бе, ман :)- смени й маслото. Ако "хърка" и при вкл. на задна - най-вероятно непълно изключване... скачай на съединителя.

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 09 апр 2007, 10:15

cocoff написа:Имай милост, бе, ман :)- смени й маслото. Ако "хърка" и при вкл. на задна - най-вероятно непълно изключване... скачай на съединителя.
да хърка като включвам на задно но това си е нормално все пак ;) а как така да се хвърлям на съединителя??да го сменям ли ???

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 09 апр 2007, 13:01

Съединител, и по-точно притискателя ти е за смяна.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 апр 2007, 13:53

Един познат си оставил Ксантията за чистене вътре вън.
Чистили вътре и да я мести ли вън да я мият или била вече готова и си тръгвал забрайх и вика "тази кола като поскочи да бега" :shock:
Забелязал я че нещо не и се бега но вървяла там. Вика тия ко направиха не ги знам но колата излетяла след чистенето. И кво се оказва!
В следващия момент усетил, че по-трудно превключва предавките и събрал 2 и 2 и се нагъзил и кво да види стелката :shock:
Ах вика в м@м@та с ножицата я окастрил окастрил. :)

Нали се пита по темата да не е нещо дребно и баламско и го споделих :D

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 09 апр 2007, 14:30

Това, че не се сменял маслото не е грешка. Въпреки това провери нивото му и отледай да нямаш теч от към кардана и откъм съединителя. Второто е по-трудно. След това светни добре при педалите и огледай да няма някакъв проблем около педала на съединителя. Ако всичко е наред и невиждаш видима причина за проблема опитай да натегнеш жилото на съединителя. Ако и това не помогне вече можеш да насочиш вниманието си към съединителя, а и в последствие към скоростната кутия. Но не ми се вярва скоростната кутия да ти прави проблеми.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 09 апр 2007, 16:25

И аз мисля че не е сменяно маслото не е проблем ,защото го дават до края на живота на кутията,Друг е въпроса ако има течове и трябва да се долее,наливай му докато прелее от пробката и бързо я завиваш
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 09 апр 2007, 19:19

Здр.И аз имам сащият проблем долу горе!Задната изхаркава почти винаги, е ли вазможно дасе подобри работата ако долея малко масло или натегна жилото на съединителя или ???

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 10 апр 2007, 09:11

благодаря на всички ще проверя но ето какво забелязах от 2 дена насам.... като подкарам колата и скоростите не влизат много трудно но като я покарам и като загрее и почват вече да си влизат трудно.......
Утре ще проверя за течове и ще огледам съединителя и ще го натегна и утре ще пиша какво е станало....
а добре каква е цена на Притискателния диск ????да си знам ориентировъчно :cry: а неможе ли да сложа някъв втора ръка или няма смисъл ???а ДОбре какво масалце да долея ...в аутодата мисля че пише ама като нямам......Форд сиера 1.6Л 84 година ако някой може да погледне и да каже :)

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 10 апр 2007, 09:17

Conan_1 написа:Здр.И аз имам сащият проблем долу горе!Задната изхаркава почти винаги, е ли вазможно дасе подобри работата ако долея малко масло или натегна жилото на съединителя или ???
че то има ли фордела дето да не хърка?!?! -от тия по старичките де!
Задната е без синхронизиране :( Пробвай да включваш първа и милимунда напред да мръдваш и после задна. При мен работи тая тактика в 95% от случаите. :)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 апр 2007, 09:40

FordSierra1.6L написа:... неможе ли да сложа някъв втора ръка или няма смисъл ???
По принцип се сменя комплект-феродов диск притискателен диск и аксиален лагер. На нашите коли смяната на съединител си е доста работа.
Откачат се гърнетата, картановия вал от диференциала и се изтегля назад, за да може да се освободи скоростната кутия от двигателя. Абе направо се разглобява половината кола. Отнема 5-6 часа и няма смисъл да правиш това упражнение всеки месец, а и труда си откарва 80 лева.

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 10 апр 2007, 13:26

nikolovvd написа:
FordSierra1.6L написа:... неможе ли да сложа някъв втора ръка или няма смисъл ???
По принцип се сменя комплект-феродов диск притискателен диск и аксиален лагер. На нашите коли смяната на съединител си е доста работа.
Откачат се гърнетата, картановия вал от диференциала и се изтегля назад, за да може да се освободи скоростната кутия от двигателя. Абе направо се разглобява половината кола. Отнема 5-6 часа и няма смисъл да правиш това упражнение всеки месец, а и труда си откарва 80 лева.
a самия комплект ква цена върви горе долу.... то за работа ясно че е много пара ама материялите ?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 10 апр 2007, 13:33

За качествен комплект от Германия или Великобритания за Скорпио (това съм сменял) 225-300 лв. За мен такъв разход за 190 000 км (на толкова го смених) бе оправдан. Зависи дали ще я правиш за себе си или за продан. За втория случай може да намериш и за 150 лв.

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 11 апр 2007, 12:01

всичко е готово :D имаше огромен луфт на педала и го затегна и сега с и много добре :) няма грешка включват си се идеално скоростите (да чукна на дърво :D ) ....благодаря на всички отзовали се :D

kdjenev
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 27 мар 2007, 10:37
Модел на автомобила: Ford Orion 1.6D Chia
Status: Извън линия

Мнение от kdjenev » 26 апр 2007, 10:05

При мен проблема е абсолютно същия, като загрее 1-вя влиза с много зор, а като вкарвам на задна изхърква бая и направо имам чивството че купето се разтриса, но като не е загряла си влизат като в масло.
Колата е FORD Orion 1.6D Chia 86г. съединителя е саморегулиращ се напипвам тресчотката но какво да я прявя? И ти как си го натегнал твоя, от тресчотката или от жилото.
Днес ходих в сервиз за диагностика и казах на майсторите те викат съединителя е ама карай за сега така пък като сдаде багажа напълно тогава :?

Потребителски аватар
sake
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re:

Мнение от sake » 25 юли 2010, 22:02

FordSierra1.6L написа:благодаря на всички ще проверя но ето какво забелязах от 2 дена насам.... като подкарам колата и скоростите не влизат много трудно но като я покарам и като загрее и почват вече да си влизат трудно.......
Виждам, че темата е доста стара, но все пак абсолютно същото е и при мен :|

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с скоростите-влизат много трудно

Мнение от Nebhotep » 25 юли 2010, 22:41

Тръгва се от малките неща и се върви към сложните и скъпи ремонти. Проверяваш маслото в кутията да не е малко. След това механизма за превключване на прадавките. После съединителят и най -накрая скоростна кутия, а ако не дай си боже се окаже тя, си взимаш втора ръка за 100-150 лв.

Потребителски аватар
sake
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем с скоростите-влизат много трудно

Мнение от sake » 25 юли 2010, 22:48

Благодаря ти. Надявам се да успея да изпълня всички тези препоръки. Лека вечер.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с скоростите-влизат много трудно

Мнение от essex » 26 юли 2010, 00:02

Какво ще каже "огромен луфт на педала" моля за инфо колега :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: проблем с скоростите-влизат много трудно

Мнение от freeqwerty » 31 юли 2010, 15:36

essex написа:Какво ще каже "огромен луфт на педала" моля за инфо колега :lol:
Примерно,като натискаш съединителя и преди да започне да става твърд, пропада с няколко сантиметра.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта