F1?....Има Господ!!!
- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
А не е ли интересно защо когато Ферари преди няколко години бяха номер едно и вички останали да бяха бягали срещу тях пак нямаше да ги стигнат,еи така от никаде за едно лято се промениха генерално правилата на формулата
Щото им беше писнало на всички да дишат дима на Шуми и да се борят да завършат поне в същата обиколка с него,не че не е бил толелиран но е имало на базата на какво и седнал ся някой си да пише че бил великоневероятнострахотнонедостижим,ми беше и не само той а скудерията като цяло.
П.П
Извинявам се за тона обаче ме жегна много това нарицателно,иначе нищо лично.

Щото им беше писнало на всички да дишат дима на Шуми и да се борят да завършат поне в същата обиколка с него,не че не е бил толелиран но е имало на базата на какво и седнал ся някой си да пише че бил великоневероятнострахотнонедостижим,ми беше и не само той а скудерията като цяло.
П.П
Извинявам се за тона обаче ме жегна много това нарицателно,иначе нищо лично.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
ето такова изпреварване не бях виждал откакто още Мика Хакинен изяде Шумахер и Рикардо Зонта едновременно....Преди около 7-8 г.
http://youtube.com/watch?v=5b8D0g0SmB0" onclick="window.open(this.href);return false; Ама пък и какви коментатори имат хората
http://youtube.com/watch?v=5b8D0g0SmB0" onclick="window.open(this.href);return false; Ама пък и какви коментатори имат хората
- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
....
Може би защото предното и по-предното лято бяха променили доста неща за да може " всички да бягат срещу скудерията и пак да ги не стигат". Нещо което реално няма как да стане. И доколкото си спомянам, още докато Хил беше във формулата на всички им беше писнало, вярно, но от прищявките и мръсотиите на Шуми и компания. А на базата на какво седи, за да бъде толериран, може ли да кажеш? Май на същото, за което сега се вихрят всякакви нарицателни за McLaren и пилотите им.....А кой е някой си: Шуми, ферари или който и да е...трудно е да се каже. Но май е трудно да си по-велик, отколкото те изкарват.... НО все пак в края на краищата: за да се борят всички да завършат ПОНЕ в твоята обиколкаivoled написа:А не е ли интересно защо когато Ферари преди няколко години бяха номер едно и вички останали да бяха бягали срещу тях пак нямаше да ги стигнат,еи така от никаде за едно лято се промениха генерално правилата на формулата![]()
Щото им беше писнало на всички да дишат дима на Шуми и да се борят да завършат поне в същата обиколка с него,не че не е бил толелиран но е имало на базата на какво и седнал ся някой си да пише че бил великоневероятнострахотнонедостижим,ми беше и не само той а скудерията като цяло.
П.П
Извинявам се за тона обаче ме жегна много това нарицателно,иначе нищо лично.

П. Също нищо лично, но е много далеч от величието /няма смисъл да казвам кой/, за да не си позволява никой да коментира каквото и да е за великолепността му......
Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Преди време всички бяха срещу Шуми и както вече бе отбелязано по-горе, даже и правилата в точките промениха. Защото преди за 1-во място 10 т. и за 2-ро 6 т. нямаше как да не печели титли. А като доближиха точките, които взима втория, то имаше шанс Шуми да не спечели титла, ако да кажем има един или двама редовни противника за първото място и той вземе че отпадне в няколко състезания. Например ако от 6 състезания вземе 5 победи и отпадне веднъж ще има 50 т. А ако този пилот, който и в шесте състезания се класира всеки път втори и дори без едно първо място, ще е с общо 54 т.
Гадовете са го измислили бе, но едва ли ще има скоро време пилот, който да задмине Шумахер, който е със 7 титли, от които 5 поредни.
Гадовете са го измислили бе, но едва ли ще има скоро време пилот, който да задмине Шумахер, който е със 7 титли, от които 5 поредни.
- ivoled
- потребител
- Мнения: 542
- Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
- Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
- Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
- Status: Извън линия
Re: ....
Ми колега както ти казаха и др на базата на 7-те му титли,ако искаш даже само на титлите му от Рено за които никои не може да каже че е бил толериран или нещо подобно.Понеже спомена и Хил помислиси само без да одговаряш.Dell написа:Може би защото предното и по-предното лято бяха променили доста неща за да може " всички да бягат срещу скудерията и пак да ги не стигат". Нещо което реално няма как да стане. И доколкото си спомянам, още докато Хил беше във формулата на всички им беше писнало, вярно, но от прищявките и мръсотиите на Шуми и компания. А на базата на какво седи, за да бъде толериран, може ли да кажеш? Май на същото, за което сега се вихрят всякакви нарицателни за McLaren и пилотите им.....А кой е някой си: Шуми, ферари или който и да е...трудно е да се каже. Но май е трудно да си по-велик, отколкото те изкарват.... НО все пак в края на краищата: за да се борят всички да завършат ПОНЕ в твоята обиколкаivoled написа:А не е ли интересно защо когато Ферари преди няколко години бяха номер едно и вички останали да бяха бягали срещу тях пак нямаше да ги стигнат,еи така от никаде за едно лято се промениха генерално правилата на формулата![]()
Щото им беше писнало на всички да дишат дима на Шуми и да се борят да завършат поне в същата обиколка с него,не че не е бил толелиран но е имало на базата на какво и седнал ся някой си да пише че бил великоневероятнострахотнонедостижим,ми беше и не само той а скудерията като цяло.
П.П
Извинявам се за тона обаче ме жегна много това нарицателно,иначе нищо лично....е няма как да не си великоневероятнострахотнонедостижим.......
П. Също нищо лично, но е много далеч от величието /няма смисъл да казвам кой/, за да не си позволява никой да коментира каквото и да е за великолепността му......
След Рено Шуми в какъв тим се прехвърли и какво направи с него (и за дане се мъчиш много да във Ферари но в този момент Ферари бяха догонващи а 2 години с лед като той отиде там станаха догонвани) .
И къде отиде Хил след Юлямс и какво направи? (нищо стоя 2 години и го натириха)
- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ....
[
Ми колега както ти казаха и др на базата на 7-те му титли,ако искаш даже само на титлите му от Рено за които никои не може да каже че е бил толериран или нещо подобно.Понеже спомена и Хил помислиси само без да одговаряш.
След Рено Шуми в какъв тим се прехвърли и какво направи с него (и за дане се мъчиш много да във Ферари но в този момент Ферари бяха догонващи а 2 години с лед като той отиде там станаха догонвани) .
И къде отиде Хил след Юлямс и какво направи? (нищо стоя 2 години и го натириха)[/quote]
И какво значи ферари били последни и видите ли като отишъл той и станали първи. И какво, нови двигатели ли разработи, аеродинамиката ли подобри, нов материал за шасито ли създаде. Айде стига, толкова велик не е. А и Хакинен доийде, стоя 2 години и си тръгна. Е, взе си и две титли, но нищо. Все пак Шумахер е най-великия шофьор....
Ми колега както ти казаха и др на базата на 7-те му титли,ако искаш даже само на титлите му от Рено за които никои не може да каже че е бил толериран или нещо подобно.Понеже спомена и Хил помислиси само без да одговаряш.
След Рено Шуми в какъв тим се прехвърли и какво направи с него (и за дане се мъчиш много да във Ферари но в този момент Ферари бяха догонващи а 2 години с лед като той отиде там станаха догонвани) .
И къде отиде Хил след Юлямс и какво направи? (нищо стоя 2 години и го натириха)[/quote]
И какво значи ферари били последни и видите ли като отишъл той и станали първи. И какво, нови двигатели ли разработи, аеродинамиката ли подобри, нов материал за шасито ли създаде. Айде стига, толкова велик не е. А и Хакинен доийде, стоя 2 години и си тръгна. Е, взе си и две титли, но нищо. Все пак Шумахер е най-великия шофьор....
Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ....
Айде стига сте ми разводнявали темата! Тя не е кой е по-по-най! Няма значение пишещия от София ли е или от провинцията! Няма значение дали е от Левски или ЦСКА!Dell написа:....
Четете и ако не можете да проумеете за какво иде реч, по-добре не пишете!
- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: F1?....Има Господ!!!
Мисля че темата се следва с абсолютна точност и проумяване за какво иде реч.......kEFi написа:...след безоглрдно толериране на един британски пилот, Господ реши да вземе нещата в свои ръце и Въздаде справедливост! ()
Черното лекенце само се закопа!
Браво на Кими!
Браво на Алонсо!
Най-вече на Фетел! Имрнно за него най-ме беше яд предходното състезание!!! Заради безумното каране на черното лайненце, ползващо се с личната протекция на собственика на формулата...
Пожелавам им един от тях да е шампион! (Кими или Алонсо)
Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ....
Ами точно така стана. Хакинен успя да стане 2 световен шампион, точно в периода когато Шумахер, Жан Тод и Рос браун правеха от Ферари шампионски отбор. И Хакинен не стоя само две години във Ф1.Dell написа:
И какво значи ферари били последни и видите ли като отишъл той и станали първи. И какво, нови двигатели ли разработи, аеродинамиката ли подобри, нов материал за шасито ли създаде. Айде стига, толкова велик не е. А и Хакинен доийде, стоя 2 години и си тръгна. Е, взе си и две титли, но нищо. Все пак Шумахер е най-великия шофьор....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Мислех да не се включвам в дискусията, то виждам, че някой се изказват неподготвенени.
Преди да продължа бих искал да спомена, че гледам F1 от доста време (бил съм свидетел на катастрофата на Ники Лауда, когато горя жив в болида си) и мога да твърдя, че не съм съвсем бос по темата.
Пилота от Формула 1 е само върха на айсберга. Под него има стотици инженери конструктори и др. Да се твърди, че пилота е всичко е несериозно, но той е човека който може да даде най-точната и пълна информация за поведението на болида.
Шумахер затова е велик, защото играеше активна роля в развитието на Ферари, като автомобил и отбор.
Искам да припомна, че той бе човека, който се застъпи за Жан Тод, когато искаха да го махнат с думите - "Вече постигнахме някакви резултати и започваме да печелим. Смяната ще се отрази зле на отбора."След което последваха 5 световни титли.
И Шумахер не бе цвете за мирисане първата година в F1. Само трошеше автомобили и ако тим мениджъра на отбора не се бе застъпил за него едва ли сега щяхме да го коментираме.
За толерирането на Хамилтън - то е очевидно. Просто взимете и четете вместо де спорите.
Преди да продължа бих искал да спомена, че гледам F1 от доста време (бил съм свидетел на катастрофата на Ники Лауда, когато горя жив в болида си) и мога да твърдя, че не съм съвсем бос по темата.
Пилота от Формула 1 е само върха на айсберга. Под него има стотици инженери конструктори и др. Да се твърди, че пилота е всичко е несериозно, но той е човека който може да даде най-точната и пълна информация за поведението на болида.
Шумахер затова е велик, защото играеше активна роля в развитието на Ферари, като автомобил и отбор.
Искам да припомна, че той бе човека, който се застъпи за Жан Тод, когато искаха да го махнат с думите - "Вече постигнахме някакви резултати и започваме да печелим. Смяната ще се отрази зле на отбора."След което последваха 5 световни титли.
И Шумахер не бе цвете за мирисане първата година в F1. Само трошеше автомобили и ако тим мениджъра на отбора не се бе застъпил за него едва ли сега щяхме да го коментираме.
За толерирането на Хамилтън - то е очевидно. Просто взимете и четете вместо де спорите.
Испанската преса осъмна с информации за евентуално наказание за отбора на Макларън. Този път не става въпрос за нова шпионска сага между британския екип и съперниците от Ферари, а за взаимоотношенията отбор-пилоти. Медиите на Пиренеите предполагат, че отборът подкрепян от Мерцедес умишлено е повлиял върху крайното класиране на Алонсо по време на Гран При на Китай.
Според испанците, механиците на Макларън са вдигнали прекомерно налягането в гумите на болида на Алонсо. Това е повлияло на Фернандо, тъй като самият той се оплака от рязко спадане на представянето му по време на квалификацията още през съботния ден на състезателния уикенд в Шанхай.
Испанският вестник "La Nueva Espana" твърди, че по-голямото напрежение в гумите на Алонсо е довело до прекаленото им загряване и съответно по-голямо износване.
"Мисля, че все още разследват случая, заяви Алонсо ден след инцидента, който го остави на шест десети от съотборника му в решителната квалификация. – Мисля, че налягането в гумите бе доста голямо, повече от нормалното, но не знам какво обяснение точно могат да дадат от Макларън."
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
А така...каква стана тя сега....сигурен съм че и Михаил ей така е спечелил няколко титли..... http://sportni.bg/?tid=40&oid=1111792" onclick="window.open(this.href);return false;
А "24 часа" добавя че най-вероятно Алонсо и Хамилтън ще получат повреди....Сега като се замислям и се сещам за 2-3 случая когато и друг път пилоти на Макларън(Хакинен и Култард) са получавали "странни" повреди точно в най-важния момент...ама то наближава...утре ще стане каквото ще става..ще поживеем и ще видимСъдбата на титлата при пилотите във Формула 1 вече е решена, пише "Гадзета дело Спорт". Шампион ще стане Кими Райконен от Ферари, а пилотите на Макларън Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън ще се постараят в последния старт за сезона в Бразилия да направят необходимото, за да не му попречат и да изглежда всичко истинско докрая, пише още авторът на материала Ренато Д'Улисе.
Според него в случая става въпрос за една добра сделка между Бърни Екълстън, Макс Мозли и шефовете на Ферари и Макларън, идеята за която се е родила в главата на Бърни в разгара на т.нар. шпионски скандал във Формула 1. На 13 септември т.г. ФИА наложи безпрецедентна глоба на Макларън и лиши отбора от точки в шампионата при производителите, заради кражба на технологии на Ферари.
Глобата от 100 милиона изглежда внушителна, но е нищо на фона на загубите, които отборът и спонсорите му биха претърпяли от едно евентуално изваждане от шампионата. Подобно действие би се отразило пагубно и на шампионата като цяло, тъй като Макларън е вторият по популярност отбор във Формула 1 след Ферари. За да спаси положението Бърни предлага на шефа на ФИА Макс Мозли соломоновското решение да накажат отбора с глоба и отнемане на точките, но да го оставят в шампионата. Продължаването на участието на двамата пилоти ще задоволи спонсорите, а за да останат доволни и във Ферари - Хамилтън и Алонсо ще се постараят да не пречат на Кими Райконен да я спечели в Бразилия. С тази договорка се обяснява и странното отпадане на Хамилтън в Китай.
"Целият сезон беше откачен, така че за мен най-нормалното е да има и откачен финал. Какво по-неочаквано развитие на нещата може да има от това Кими да стане шампион в последния старт, тръгвайки от трета позиция в класирането? Нищо. За това отивам и смело залагам всичките си налични пари за титла на Райконен докато не е станало късно", завършва коментара....
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...да, ама безпрецедентното толериране продължава:
"Асът на Макларън Мерцедес Люис Хамилтън отърва сериозно наказание, докато тимът му отнесе глоба от 15 хил. евро заради нарушаване на правилата за използване на мокри гуми при първата тренировка преди състезанието в Бразилия. Англичанинът бе обявен за виновен за използването на два комплекта гуми, като от правилника е разрешено ползването само на един. Комисарите обаче решиха, че това е грешка на тима и затова пилотът отърва наказание. Същото се отнася и за другите разследвани в лицето на Дженсън Бътън и Такума Сато, които получиха същите наказания за техните отбори Супер Агури и Хонда. Освен това стюардите на трасето изискаха от тимовете да предадат втория чифт гуми, който са използвали днес, за да са сигурни, че няма да се възполват от тях в следващите квалификации.
"За да избегнем възможността някой от трите отбора или техните пилоти да получат предимство чрез използването на вече загрети мокри гуми, те бяха призовани да ги предатат на техническите асистенти на ФИА", завиха стюардите.
В същото време Хамилтън каза, че съжалява за нелепата грешка, но въпреки това вярва в своя екип. "Това е лесна за допускане грешка. Има прекалено много правила и ограничения. Наистина смятам, че е малка и глупава грешка. Иначе отборът свърши отлична работа. Вярвам, че те ще продължат да работят отлично и нещата ще се подредят както би трябвало", заяви англичанинът. "
Досега не си спомням подобни изключения да са се случвали толкова много и толкова начесто!!!
"Асът на Макларън Мерцедес Люис Хамилтън отърва сериозно наказание, докато тимът му отнесе глоба от 15 хил. евро заради нарушаване на правилата за използване на мокри гуми при първата тренировка преди състезанието в Бразилия. Англичанинът бе обявен за виновен за използването на два комплекта гуми, като от правилника е разрешено ползването само на един. Комисарите обаче решиха, че това е грешка на тима и затова пилотът отърва наказание. Същото се отнася и за другите разследвани в лицето на Дженсън Бътън и Такума Сато, които получиха същите наказания за техните отбори Супер Агури и Хонда. Освен това стюардите на трасето изискаха от тимовете да предадат втория чифт гуми, който са използвали днес, за да са сигурни, че няма да се възполват от тях в следващите квалификации.
"За да избегнем възможността някой от трите отбора или техните пилоти да получат предимство чрез използването на вече загрети мокри гуми, те бяха призовани да ги предатат на техническите асистенти на ФИА", завиха стюардите.
В същото време Хамилтън каза, че съжалява за нелепата грешка, но въпреки това вярва в своя екип. "Това е лесна за допускане грешка. Има прекалено много правила и ограничения. Наистина смятам, че е малка и глупава грешка. Иначе отборът свърши отлична работа. Вярвам, че те ще продължат да работят отлично и нещата ще се подредят както би трябвало", заяви англичанинът. "
Досега не си спомням подобни изключения да са се случвали толкова много и толкова начесто!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
.....
21 Октомври 2007
Хамилтън няма да бъде разследван, стартира от втора позиция.
ФИА сметна да не преразглежда случая.
Люис Хамилтън няма да бъде разследван от стюардите на ФИА в Бразилия заради поставените обвинения след вчерашната квалификация за влияние върху обиколката на прекия му съперник за титлата Кими Райконен. Двамата стигнаха до интересна ситуация, след като Хамилтън излезе от боксовете точно, когато Райконен започваше своята летяща обиколка. Кими излезе на пистата точно зад Хамилтън, който за кратко остана на пътя му, но сравнително бързо се дръпна в страни. Изключително спорен момент, който доведе до нови протести от Ферари срещу поведението на Люис. Финландецът призна, че може би е загубил време от тази ситуация, но като цяло остана пестелив в коментарите си.
След решението на Федерацията да не преразглеждат случая, двамата съперници ще стартират съответно от втора и трета позиция. Първи тръгва Маса.
......
21 Октомври 2007
Хамилтън няма да бъде разследван, стартира от втора позиция.
ФИА сметна да не преразглежда случая.
Люис Хамилтън няма да бъде разследван от стюардите на ФИА в Бразилия заради поставените обвинения след вчерашната квалификация за влияние върху обиколката на прекия му съперник за титлата Кими Райконен. Двамата стигнаха до интересна ситуация, след като Хамилтън излезе от боксовете точно, когато Райконен започваше своята летяща обиколка. Кими излезе на пистата точно зад Хамилтън, който за кратко остана на пътя му, но сравнително бързо се дръпна в страни. Изключително спорен момент, който доведе до нови протести от Ферари срещу поведението на Люис. Финландецът призна, че може би е загубил време от тази ситуация, но като цяло остана пестелив в коментарите си.
След решението на Федерацията да не преразглеждат случая, двамата съперници ще стартират съответно от втора и трета позиция. Първи тръгва Маса.
......
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
...Съдбата на титлата при пилотите във Формула 1 вече е решена, пише "Гадзета дело Спорт". Шампион ще стане Кими Райконен от Ферари...
E...честито за тази титла,спечелена по този тооолкова честен,Шумахерски начин....най-вероятно Алонсо и Хамилтън ще получат повреди....



Е,човека е беше далновиден....За това отивам и смело залагам всичките си налични пари за титла на Райконен докато не е станало късно...

Последна промяна от 1.8d на 21 окт 2007, 20:42, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта