фарове
-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
фарове
тази вечер както си карах и 2та фара ми угаснаха, работят само на дълги и то само от ключето за "премигване".иначе нищо не свети.
освен това, при загасена кола и махнат ключ нон-стоп ми свети таблото, все едно е на габарити.проверих бушоните, 3 бяха разтопени, смених ги и ефект никакъв..беше тъмно и не можех да разглобя таблото, за да погледна и ключа, но нямам идея...дайте съвет, че основно вечер карам, пък и на полицайте докато им обясня, пък те дали ще влезнат в положение...
п.с. а днес си я взех от боя и така и се радвах...
освен това, при загасена кола и махнат ключ нон-стоп ми свети таблото, все едно е на габарити.проверих бушоните, 3 бяха разтопени, смених ги и ефект никакъв..беше тъмно и не можех да разглобя таблото, за да погледна и ключа, но нямам идея...дайте съвет, че основно вечер карам, пък и на полицайте докато им обясня, пък те дали ще влезнат в положение...



п.с. а днес си я взех от боя и така и се радвах...

- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Провери си таблото на бушоните, да не е дало късо някъде, то това ще да е най-вероятното според мен! Аз колко проблеми имах с това табло на предпазителите на тая наш'та Фиеста, Ужас! Ама един приятел се хвана да човърка нещо, та ми оправи поне дългите светлини на някой от двата фара (не помня кой). Ако там е проблема, след като го отстраниш, те съветвам (от личен опит) да хвнаеш малко шкурка и да зачистиш предпазителите, ще се удивиш колко мръсотия има по клемите!
А пък ако ти успееш да ми помогнеш на мен
нямам ток към запалката!
А пък ако ти успееш да ми помогнеш на мен

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще се опитам да помогна с идея - само предпазителите ли бяха разтопени или и таблото, където се поставят. Ако леглата им са се деформирали може просто да не контактуват. Ако можеш извади таблото с предпазителите и го огледай добре, може също и релето да е повредено. Не вярвам да е от кабели, за да ти угаснат така внезапно нещо ще е изгоряло. Казваш и таблото свети, май имаш някъде късо съединение, възможно е и бутона/лостчето за включване на фарове да е направило мизерия, ама ти започни да търсиш проблема от най-лесното място.
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен ми бяха изчезнали късите светлини вследствие на това, че вътре самото ключе за дългите светлини се беше разтопило. И беше залепнало в положение на прекъсване на късите светлини. И фактически нито дълги, нито къси. Само можех да примигвам на дълги.
Обаче друг страничен ефект/дефект нямаше.
Обаче друг страничен ефект/дефект нямаше.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
можеби идентичен случай..
таблото свети + лампата за фаровете, все едно е на габарити.
освен да премигваш, друго не можеш да правиш..
за бояджиите, да цялата беше разглобена, но след това всичко беше ок, тези неща станаха в движение, колата си имаше фарове, които в един момент изключиха и повече не се включиха,100км след като я взех от боята, предимно вечер съм карал...всички останали светлини си работят...
ще сменя ключовете, ако намеря, дано да е само това..
таблото свети + лампата за фаровете, все едно е на габарити.
освен да премигваш, друго не можеш да правиш..
за бояджиите, да цялата беше разглобена, но след това всичко беше ок, тези неща станаха в движение, колата си имаше фарове, които в един момент изключиха и повече не се включиха,100км след като я взех от боята, предимно вечер съм карал...всички останали светлини си работят...
ще сменя ключовете, ако намеря, дано да е само това..
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
предполагам че е както ти е написал колегата madboy щото и аз съм имал същия проблем даже с разтопените бушони но не си спомням дали ми светеше таблото.... ако те съмнява мисля че имам някъде едни ключета за фарове дето ту работят ту не и ще ти ги дам га сложиш на колата и да направиш един тест с тях .
Be happy
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ела, ще ти покажа кактеоритично да. но как ще вкараш всякъкав прекъсвач в онази букса на таблото ей това и аз бих искал да го видя .

Защо трябва да "вкраваш" прекъсвача в буксата, като можеш в нея да мушнеш само кабелите му? То пак се иска малко да се мисли при такива действия, щото лесно може да стане грешка, но аз по принцип като се чудя нещо работи ли или не, първо проверявам с мултицет дали до него стига ток.

Същата работа върши и обикновена пробна лампа на 12V, но аз се кефя на неща с дисплей.

-
- потребител
- Мнения: 136
- Регистриран: 06 мар 2007, 00:29
- Модел на автомобила: '87 Fiesta 1.4i и двулитров японски хладилник
- Местоположение: София,Младост сити
- Status: Извън линия
ключето за мигачите при мен няма нищо общо с късите!
така, след обстойна проверка, всички бушони са си на мястото и са читави, крушките си работят, ключето и то.. остана само релето да е
"зацепило".. дайте някакъв хелп?
първо кое е релето за фаровете, че те там са 4-5-6, а не ми се вадят 1 по 1, защотот има някаква пластмаса отгоре, която не знам как се сваля, а така безцелно.. от къде да си купя реле?колко струва?..последно но не по важност, до колко е възможно като вариант?
или кажете добър електричар в София, адрес и телефон и направо да я меткам натам?
така, след обстойна проверка, всички бушони са си на мястото и са читави, крушките си работят, ключето и то.. остана само релето да е
"зацепило".. дайте някакъв хелп?
първо кое е релето за фаровете, че те там са 4-5-6, а не ми се вадят 1 по 1, защотот има някаква пластмаса отгоре, която не знам как се сваля, а така безцелно.. от къде да си купя реле?колко струва?..последно но не по важност, до колко е възможно като вариант?
или кажете добър електричар в София, адрес и телефон и направо да я меткам натам?
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Лесно се казва сменяй. Като чух че струва 140 лв., знаеш ли колко бързо го разглобих и го ремонтирах.AX!S написа:Е какво чудно има? "Залепнал" е, най-добре сменяйorlin74 написа:колеги аз имам друг проблем нямам къси на където и да дам лоста все е на дълги, и мие много чудно това
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта