F1?....Има Господ!!!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
че то къде не се решава задкулисно.paci написа:Още ли вярвате че битката е на пистата?
Щом ви дава повод за радост .. Честито
Гледам пресконференцията в момента и им се чудя колко добри артисти са.
Може и да греша за задкулисните игри.
Как и да е вече не ме влече.

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Forzza Ferrari само това мога да добавя!
И изказванията от типа, че всичко е предварително решено отдавна не са на мода.
За всички е ясно, че уговорки има във всички спортове и винаги ще има, особено където парите и влиянието са нещо огромно.
Да победят Фернандо с почти 1 мин. преднина и да затворят Хамилтън с една обиколка на последното състезание се казва извоювана победа.
Шампионската титла се решаваше 17 състезания и борбата беше страхотна.
И изказванията от типа, че всичко е предварително решено отдавна не са на мода.
За всички е ясно, че уговорки има във всички спортове и винаги ще има, особено където парите и влиянието са нещо огромно.
Да победят Фернандо с почти 1 мин. преднина и да затворят Хамилтън с една обиколка на последното състезание се казва извоювана победа.
Шампионската титла се решаваше 17 състезания и борбата беше страхотна.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз подкрепям отбори, Ferrari винаги са ми били на сърце. Никога обаче не съм мразел McLaren, харесвам и Фернандо Алонсо като пилот, както харесвах и уважавах Mika Hakkinen, ама оня дето вчера стана пилот във F1 и сума народ го подкрепя не само във отбора му, ами и от FIA и Бърнито и той. Има талант, има качества обаче такова очевадно за всички тикане към титла в F1, как да стане.
- DMX_a
- потребител
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36 - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
След днешното състезание категорично заявявам че няма да гледам повече формулата. Ми то стана бахти режисираната работа, дайте кат му се размина наказанието за гумите да не стартира кат хората а? Започна да става като в кеча май....demiro написа:Нагласена работа безспорно!Хамилтън заслужаваше титлата,дано не убиха в зародиш един млад талант!

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Няма какво да говорим... http://gong.bg/view_article.php?article_id=25343" onclick="window.open(this.href);return false;Макс Мозли:„Ако дадем титлата на пилот от Макларън, ще оставим една голяма въпросителна...
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи... какво да ви кажа, първо Ферари бяха репетирали старта на ПлейСтейшъна
, беше перфектно направен, за да бъде преебан Хамилтън от старта още. После си разиграха смяна на местата с Маса, чрез бокса. Обаче показно бе най-бързата обиколка на човека, който нямаше за къде да бърза няколко обиколко преди карирания флаг, както и най-бързия първи сектор на Маса в последната обиколка, това бе просто демонстрация. А колкото до другото... можеше изобщо Мерцедесчетата да пропуснат състезанията до края, да се радват че изобщо бяха на пистата
...


- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
....
Горещо се моля никога, ама НИКОГА Мерцедес да не научи НИЩО от Фиат......muko написа:Мерцедес има още доста да учи от ФИАТ. Честито на Райконен, наистина има Господ!
Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това, че последния старт е бил манипулиран...честно казано силно се съмнявам. Прекалено сложно е, за да бъде направено!
Първо на старта си пролича хъса на пилотите в челото и яда на Хамилтън на маневрата на Алонсо, което му и струваше доста места (излизането от пистата). След това се юрна да наваксва, като предполагам е карал със завишени настройки на колата (за моментни изпреварвания) по-дълго от разумното време, което доведе до проблема му (изгуби още места). По-нататък се опита да направи всичко, но уви Фераритата на тази температура на асфалта и характеристиките на колата наистина си бяха бързи. Алонсо трудно би се преборил за титлата в този момент (кара въпреки макларън) и основно трябваше да задържи Хамилтън зад себе си (което перфектно изпълни още на старта). Хамилтън пък спокойно можеше да стане шампион, ако беше станал инцидент при спора за 4,5 и 6 място (размина се на косъм почти 5-6 пъти)...
А и гумите са си важен фактор - всички видяха как Хамилтън ги изяжда с карането си, а Ферари принципно ги щади, така че и с най-меките бяха в състояние да въртят повече на брой обиколки в силно темпо, докато при Хамилтън можеше най-много 5-6 и после си губеше предимството....
В края на краищата Ферари победи Ферари (макларън).
Не знам дали ви направи впечатление изказването на Райконен накрая, къде се е почуствал истински доволен! След като дойде във Ферари. Просто там работят по различен начин...
Искренно им честитя титлата! Заслужиха си я!
Първо на старта си пролича хъса на пилотите в челото и яда на Хамилтън на маневрата на Алонсо, което му и струваше доста места (излизането от пистата). След това се юрна да наваксва, като предполагам е карал със завишени настройки на колата (за моментни изпреварвания) по-дълго от разумното време, което доведе до проблема му (изгуби още места). По-нататък се опита да направи всичко, но уви Фераритата на тази температура на асфалта и характеристиките на колата наистина си бяха бързи. Алонсо трудно би се преборил за титлата в този момент (кара въпреки макларън) и основно трябваше да задържи Хамилтън зад себе си (което перфектно изпълни още на старта). Хамилтън пък спокойно можеше да стане шампион, ако беше станал инцидент при спора за 4,5 и 6 място (размина се на косъм почти 5-6 пъти)...
А и гумите са си важен фактор - всички видяха как Хамилтън ги изяжда с карането си, а Ферари принципно ги щади, така че и с най-меките бяха в състояние да въртят повече на брой обиколки в силно темпо, докато при Хамилтън можеше най-много 5-6 и после си губеше предимството....
В края на краищата Ферари победи Ферари (макларън).
Не знам дали ви направи впечатление изказването на Райконен накрая, къде се е почуствал истински доволен! След като дойде във Ферари. Просто там работят по различен начин...
Искренно им честитя титлата! Заслужиха си я!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
А, па ич не е! Много ми е странно как изведнъж компа му заби на Хамилтън..?!!? Досега колкото пъти съм гледал Ф1, не съм чул за такава повреда.kEFi написа:Това, че последния старт е бил манипулиран...честно казано силно се съмнявам. Прекалено сложно е, за да бъде направено!
................................

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Някой кото че ли не е гледал състезанието.
Как така са объркали гумите на Хамилтън. И ако са ги объркали как така и други два отбора са допуснали същата грешка. Че това да не са хора от улицата да не могат да различат гумите. И как така стюардите на пистата са ги видяли, а инженирите в боска не са. Пределно ясно е, че Хамилтън е настоял да му сложат такива. Ако мине - мине. Това може да го направи само човек, който е сигурен, че ще се размине с наказанието.
Хамилтън бе с нов двигател, който има 20 к.с. повече и наистина му даваше предимство на правите. Бих искал да попитам - "Кой му държа волана?", та изхвърча на левия завой и тръгна да натиска 10 обиколки като в квалификация и естествено колата даде фира.
Сигурно в Макларън са си мислили, че риска е оправдан и са искали да му дадат дапълнително мощност и да го бетонират на първото място, но не е било писано.
Алонсо беше с двигател от миналото състезание и гледаше да не го натиска много, за да може да финишира. Това бе причината да не може да следва Ферари.
Маса влезе в бокса за последната смяна на гуми и зареждане с гориво преди Райконен и стоя 6.2 сек. Кими остана 2 обиколки допълнително на пистата и с времена под 1.13 успя да натрупа аванс докато Филипе караше с пълен резервоар и не добре загряли гуми. Влезе в бокса и за 6.4 сек. смени гуми, зареди гориво и излезе преди Маса. Следете лайф тайминга! Там се вижда, кой какво и за колко време го прави.
Как така са объркали гумите на Хамилтън. И ако са ги объркали как така и други два отбора са допуснали същата грешка. Че това да не са хора от улицата да не могат да различат гумите. И как така стюардите на пистата са ги видяли, а инженирите в боска не са. Пределно ясно е, че Хамилтън е настоял да му сложат такива. Ако мине - мине. Това може да го направи само човек, който е сигурен, че ще се размине с наказанието.
Хамилтън бе с нов двигател, който има 20 к.с. повече и наистина му даваше предимство на правите. Бих искал да попитам - "Кой му държа волана?", та изхвърча на левия завой и тръгна да натиска 10 обиколки като в квалификация и естествено колата даде фира.
Сигурно в Макларън са си мислили, че риска е оправдан и са искали да му дадат дапълнително мощност и да го бетонират на първото място, но не е било писано.
Алонсо беше с двигател от миналото състезание и гледаше да не го натиска много, за да може да финишира. Това бе причината да не може да следва Ферари.
Маса влезе в бокса за последната смяна на гуми и зареждане с гориво преди Райконен и стоя 6.2 сек. Кими остана 2 обиколки допълнително на пистата и с времена под 1.13 успя да натрупа аванс докато Филипе караше с пълен резервоар и не добре загряли гуми. Влезе в бокса и за 6.4 сек. смени гуми, зареди гориво и излезе преди Маса. Следете лайф тайминга! Там се вижда, кой какво и за колко време го прави.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...а случайно да си чул, че още преди години беше премахната възможността за управление на болида от бокса? Съветите за режими се диктуват от рейс-инженера, но НЕ могат да бъдат направени от него. В колата най-голямо влияние има пилота и той взема крайното решение. Колкото до забиването му.... естествено, че ще стане така, защото още няколко секунди в подобен режим би довело до взривяване на двигателя му!madboy написа:А, па ич не е! Много ми е странно как изведнъж компа му заби на Хамилтън..?!!? Досега колкото пъти съм гледал Ф1, не съм чул за такава повреда.kEFi написа:Това, че последния старт е бил манипулиран...честно казано силно се съмнявам. Прекалено сложно е, за да бъде направено!
................................
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта