ПОМОЩ ТРУДНО ПАЛЯ В СТУДА
- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
ПОМОЩ ТРУДНО ПАЛЯ В СТУДА
Здравейте имам Форд Мондео 1,8 тди 97г.
Стана студено и трудно пали.
Ще скапя ел.мотора.
Дай те съвет как да оправя работата за да паля по лесно
Благодаря
Стана студено и трудно пали.
Ще скапя ел.мотора.
Дай те съвет как да оправя работата за да паля по лесно
Благодаря
- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пояснения
Свещи работят.
Кабели здрави,не тече ток по тях.
За компресията не знам,не съм я мерил.
Нафта има,не се връща цялата в резервоара.
С роторна помпа LUCAS е.
Кабели здрави,не тече ток по тях.
За компресията не знам,не съм я мерил.
Нафта има,не се връща цялата в резервоара.
С роторна помпа LUCAS е.
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е ами форд кво да ти кажа.......шегата на страна преди 3,5 години имах мондео тд та при него проблема беше същия на 170000 км и спра да пяли зимата, сменях свещи, филтър, релето за подгряване и едвам едвам иакзрах зимата и после го продадох, това за релето е вярно след като ти изгасне лампата на подгряването изчакваш още 10-тина секунди и като го чуеш да щракне тогава въртиш . м/у другото иди да ти мерят компресията да знаеш на къде отива работата.....
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
- gogolisec
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 окт 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 Д
- Местоположение: с. Лисец Ловешко
- Status: Извън линия
Нека и аз да споделя една тънкост, която открих малко случайно. Имам Ескорт'92 1.8Д и аз имам известни проблеми с паленето сутрин. Значи при мене оборотите на двигателя са около 900, а като включа задна се вдигат на 1050-1100 (някъде там). Не зная при другите дали е така, но при мене е тъй - явно са го направили с цел да се маневрира по-лесно при паркиране назад. Демек нещо като ръчна газ (който е карал трактор знае за какво говоря). Та като се кача сутрин да го паля и включвам предварително на задна, натискам съединител и въртя - максимум 3 развъртания на вала и се възпламенява. Явно му помага тази "ръчна газ", дето сам си я дава и пали по-лесно. Надявам се да съм бил полезен!!!
- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпрос
В какви граници трябва да бъде компресията?
Казаха ми че помпата май е свършила вече,утре ще разбера дали е така.
Някой нещо да знае за РОТОРНА ПОМПА НА LUCAS?
Казаха ми че помпата май е свършила вече,утре ще разбера дали е така.
Някой нещо да знае за РОТОРНА ПОМПА НА LUCAS?
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Компресията трябва да е между 20 и 25 бара, като най - добрата е 21,5. Също така не трябва разликата в компресията на цилиндрите да е повече от 3 бара. Иначе Лукас са калпави помпи, няма какво да се залъгваме.
За паленето - пробвай по следния начин:
Даваш на контакт, докато изгасне лампичката за подгряващите свещи, но не въртиш, а изключваш от контакт. След това даваш отново на контакт и след като лампата за свещите изгасне завърташ на стартер за 1 секунда и изключваш. След това пали веднага
Успех.
За паленето - пробвай по следния начин:
Даваш на контакт, докато изгасне лампичката за подгряващите свещи, но не въртиш, а изключваш от контакт. След това даваш отново на контакт и след като лампата за свещите изгасне завърташ на стартер за 1 секунда и изключваш. След това пали веднага

Успех.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
По мои спомени от преди 3-4 години,когато сменях на Ескорта помпата и ми мереха компресията...нормалната компресия на дизеловия Форд трябвало да е между 32-35 атмосфери на цилиндър....Ако си паднал на 20-25...ами нищо чудно че като скрипне времето не можеш да запалиш и няма да е лошо да започнеш да мислиш за...основен ремонт.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
21,5 пише в АутоДата. Същото го пише и в ръководството за експлоатация. Данните са за Мондео МК1, но двигателя на МК2 мисля, че е същия.
Не бързайте да плашите човека с основни ремонти
Не бързайте да плашите човека с основни ремонти

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не бъркайте D и TD. Турбото работи на по - ниска компресия от обикновенния дизел.1.8d написа:По мои спомени от преди 3-4 години,когато сменях на Ескорта помпата и ми мереха компресията...нормалната компресия на дизеловия Форд трябвало да е между 32-35 атмосфери на цилиндър....Ако си паднал на 20-25...ами нищо чудно че като скрипне времето не можеш да запалиш и няма да е лошо да започнеш да мислиш за...основен ремонт.
Поздрави


- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Така компресията и на 4-те цилидъра е 22 бара.
В един сервиз който се намира в кв. Хаджи Димитър,на прелеза до мелницата ми казаха че трябвало да направя основен ремонт на двигателя.Трябвало да сменя сегменти,гарнитури,да се шлайфа главата и ми обявиха скромната сума от 800 лева минимум.
Закарах колата в друг сервиз и се оказа че не трябва да се прави нищо такова.
Проблема е в клапан който се намира до помпата,той нагнетявал горивото в помпата и се повишава налягането с което се олеснявало запалването.Също така инжектора над филтъра за гориво и той не работи.
Тези части струват 500-550 лева с работата,но естествено малко ще се побългари техниката.
Тези дни ще кача снимки на развалените части и на вече ремонтираното запалване.
И НЕЩО ВАЖНО НЯМА ФОРД МОНДЕО 1 ИЛИ 2 С РОТОРНА ПОМПА.
ОБИКНОВЕННА ГОРИВО НАГНЕТАТЕЛНА ПОМПА LUCAS.
В РЕДКИ СЛУЧАИ BOSCH.
В един сервиз който се намира в кв. Хаджи Димитър,на прелеза до мелницата ми казаха че трябвало да направя основен ремонт на двигателя.Трябвало да сменя сегменти,гарнитури,да се шлайфа главата и ми обявиха скромната сума от 800 лева минимум.
Закарах колата в друг сервиз и се оказа че не трябва да се прави нищо такова.
Проблема е в клапан който се намира до помпата,той нагнетявал горивото в помпата и се повишава налягането с което се олеснявало запалването.Също така инжектора над филтъра за гориво и той не работи.
Тези части струват 500-550 лева с работата,но естествено малко ще се побългари техниката.
Тези дни ще кача снимки на развалените части и на вече ремонтираното запалване.
И НЕЩО ВАЖНО НЯМА ФОРД МОНДЕО 1 ИЛИ 2 С РОТОРНА ПОМПА.
ОБИКНОВЕННА ГОРИВО НАГНЕТАТЕЛНА ПОМПА LUCAS.
В РЕДКИ СЛУЧАИ BOSCH.
- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- velio_ls2000
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK2 1,8TDI 11/1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сложиха инжектор (не се казва точно така ама не запомних) на Фиеста който струва 24 лева,а оригиналния за Мондео е около 150-200 лева.Клапана е на стойност 250 EURO,част която трябва да се поръча в Германия или Италия.В морга до кв. Симеоново намерих цялата помпа за 400 лева.С майсторчето се разбрахме да палтя само клапана,а помпата щял да и намери приложение.Сега вече колата пали 'още като сложа ключа в контакта'.
Благодаря на всички които наляха акъл,беше от полза.

Благодаря на всички които наляха акъл,беше от полза.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта