Лагер- на скорости май
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
- Status: Извън линия
Лагер- на скорости май
Здравейте преди бях писал че имам едно тракане когато колата е на свободна скорост и изчезва при натиснане на съединителя.
един уж разбирач от опели ми каза че било от лагера на първичния вал на скоростите.
Кажете колко струва този лагер и колко пари ще ми искат за смяната му?
освен тва се чудя дали е за смяна защото като е студено сутрин почти не се чува промяна в шума, а като загрее доста колата и става доста СИЛЕН тракащ звук като от разтракан мотор ( като натисна съединителя и шума на двигатела намалява с 1/3 та според мен).
Колата е Орион 1.8 Diesel 91`
един уж разбирач от опели ми каза че било от лагера на първичния вал на скоростите.
Кажете колко струва този лагер и колко пари ще ми искат за смяната му?
освен тва се чудя дали е за смяна защото като е студено сутрин почти не се чува промяна в шума, а като загрее доста колата и става доста СИЛЕН тракащ звук като от разтракан мотор ( като натисна съединителя и шума на двигатела намалява с 1/3 та според мен).
Колата е Орион 1.8 Diesel 91`
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
- Status: Извън линия
мерси за успокоението, ама ако може някой да каже колко струва тоя лагер и смяната му. обичам всичко по колата ми да е в ред и ако е 50 -60 лв бих го сменил.
А за маслото можеш ли да ми кажеш как се източва старото и откаде се налива? най отпред в ляво долу на скоростите има два стър4а6ти като болт прили4а ми на пробка от там ли се отваря?
А за маслото можеш ли да ми кажеш как се източва старото и откаде се налива? най отпред в ляво долу на скоростите има два стър4а6ти като болт прили4а ми на пробка от там ли се отваря?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Пробка няма!
Тия стърчащте са на 5-тата не ги барай че ше береш ядове.
Можеш да ръгнеш и добавака но зимата вероятно ще имаш ядове с превключването докъто загрее.
Повече за точене на маслото от кутията си дири из форума щото ме мързи да пиша отново неща които вече са писани и обсъждани надълго и широко.
Най-добре си смени лагера!
Букви "4", "6" и "6т" няма в Българската азбука!
Тия стърчащте са на 5-тата не ги барай че ше береш ядове.
Можеш да ръгнеш и добавака но зимата вероятно ще имаш ядове с превключването докъто загрее.
Повече за точене на маслото от кутията си дири из форума щото ме мързи да пиша отново неща които вече са писани и обсъждани надълго и широко.
Най-добре си смени лагера!
Букви "4", "6" и "6т" няма в Българската азбука!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Самото сваляне и качване на кутията е около 100 лв. В смисъл събери си първо частите за смяна- лагера, феродов диск, притискателен диск, ако не си ги сменял и тогава отиди да ти сменят всичко. Иначе сега даваш 100+ за лагера, след време още 100+ за феродовия диск....infineon написа:мерси за успокоението, ама ако може някой да каже колко струва тоя лагер и смяната му. обичам всичко по колата ми да е в ред и ако е 50 -60 лв бих го сменил.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
- Status: Извън линия
Край на темата продадох си фордчето за 600 лв.
хубава кола беше и мн запазена отвън но отдолу пода се беше почти разпаднал.
сбогом фордче бъди щастливо с новия собственик и да не виеш нощем от мъка в гаража, бъди послушно и не прави ядове сутрин на новия ти шеф. Винаги ще си ми в сърцето.
П.П. освен това странно защо днес изобщо не тракаше лагера, колкото и да се опитвах да го чуя, явно не искаше да се разделяме

хубава кола беше и мн запазена отвън но отдолу пода се беше почти разпаднал.
сбогом фордче бъди щастливо с новия собственик и да не виеш нощем от мъка в гаража, бъди послушно и не прави ядове сутрин на новия ти шеф. Винаги ще си ми в сърцето.

П.П. освен това странно защо днес изобщо не тракаше лагера, колкото и да се опитвах да го чуя, явно не искаше да се разделяме








-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 22 окт 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Без форд
- Местоположение: Бг
- Контакти:
- Status: Извън линия
незнам колко от вас са сменqли скоростни кутии на ескорт дисел, но искам да Ви кажа,`е тq нqмат лагер на парви`ниqт вал...поне не в смисула на истински,нормален лагер 
ролqта на лагер играе самата ос,коqто лагерувам на са`ни,наре4ени в легло..затова, запо4нве ли да 4ука, стурйе кутиqта,зна4и,пи6ете q отписанаааа;е,мойе и да поварви известно време
П.С.
уффф, таq транслира]а програма е отвратителна!! сорка за лапсусите

ролqта на лагер играе самата ос,коqто лагерувам на са`ни,наре4ени в легло..затова, запо4нве ли да 4ука, стурйе кутиqта,зна4и,пи6ете q отписанаааа;е,мойе и да поварви известно време

П.С.
уффф, таq транслира]а програма е отвратителна!! сорка за лапсусите
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде и аз да разкажа за мойта одисея със ск. кутия.
При мен имаше също тракане, което при натискане на съединителя изчезва. Веднага се усъмних и аз в лагер, което е нормално.
Смених маслото на кутията, но тракането си остана.Тогава свалих кутията и я разглобих(за целта трябва една скоба за избиване на зъбното колело на 5 предавка). Лагерите видимо бяха здрави, но въпреки това си купих нови на SKF и ги смених. Слагам кутията и същата работа.
Тогава незнам от къде ми дойде на ум, може би защото тракането се чува от лявата страна там където има един капак и под него е 5 скорост, да сваля едното от зъбните колела на на тази предавака и опа проблема изчезна. Вече не тракаше.След като сложих колелото тракането пак се появи.
Внимателно прегледах колелата нямаха износване или пък счупени зъби, явно има по-големи хлабини от колкото трябва и затова трака.
И така вече си карам 3 години.
Та съвета ми е: колега свали този капак който се намира отстрани на кутията и свали едното зъбно колело то се маха лесно и виж дали ще изчезне тракането.
При мен имаше също тракане, което при натискане на съединителя изчезва. Веднага се усъмних и аз в лагер, което е нормално.
Смених маслото на кутията, но тракането си остана.Тогава свалих кутията и я разглобих(за целта трябва една скоба за избиване на зъбното колело на 5 предавка). Лагерите видимо бяха здрави, но въпреки това си купих нови на SKF и ги смених. Слагам кутията и същата работа.
Тогава незнам от къде ми дойде на ум, може би защото тракането се чува от лявата страна там където има един капак и под него е 5 скорост, да сваля едното от зъбните колела на на тази предавака и опа проблема изчезна. Вече не тракаше.След като сложих колелото тракането пак се появи.
Внимателно прегледах колелата нямаха износване или пък счупени зъби, явно има по-големи хлабини от колкото трябва и затова трака.
И така вече си карам 3 години.
Та съвета ми е: колега свали този капак който се намира отстрани на кутията и свали едното зъбно колело то се маха лесно и виж дали ще изчезне тракането.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 22 окт 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Без форд
- Местоположение: Бг
- Контакти:
- Status: Извън линия
пак тия скорости..
клеги,аз като гледам, жие предимно бенз-ита карате..
от близо..да не ви излъжа,ама близо 7 години само форляци и то все диселаци тркаляме по патищата на родината, че и извън нея..
ако някой ме светне от къде да си намеря читава ос(тай де,първичен вал) без да се бъркам за 700 нашенски $ за нова..
МОЛЯ,ще почерпя ..онлайн

paci: Има си раздели КУПУВАМ-ПРОДАВАМ! Рови там!!!
от близо..да не ви излъжа,ама близо 7 години само форляци и то все диселаци тркаляме по патищата на родината, че и извън нея..
ако някой ме светне от къде да си намеря читава ос(тай де,първичен вал) без да се бъркам за 700 нашенски $ за нова..
МОЛЯ,ще почерпя ..онлайн


paci: Има си раздели КУПУВАМ-ПРОДАВАМ! Рови там!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта