Перка Радиатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Перка Радиатор

Мнение от RsMondeo » 29 май 2005, 22:14

Някой има ли идеа от какво може перката ми на радиатора да включва веднага след като запаля!
Датчика за температурата работи!Термостата също.
Няма значение на студен или топал двигател ..перката работи винаги!
От каде се командва и от какво може да е!
Страхувам се да не изгори в най голямата жега и да стане мазало

Помагайте....

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Провери кабелите

Мнение от kujo » 30 май 2005, 09:54

Провери кабелите които излизат от куплунга на датчика. Мястото на което се намират е доста нагреваемо и може да са дали на късо, което ще доведе проблема който имаш. Провери и другите местс по веригата.
Ако не е в кабелите виж релето на не са залепнали контакти.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 30 май 2005, 18:40

Провери да не ти е включено/свети/ АС - климатика.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 30 май 2005, 18:45

Не не ми е включен проверил сам....баси маиката само да остане малко време и че огледам кабелите дето излизат от вентилатора!
Друго има ли от какво да е да гледам и там?

jijibu
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 май 2005, 16:37
Модел на автомобила: Kozlodui
Местоположение: Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от jijibu » 06 юни 2005, 19:30

Важно е какъв е двигателя.Ако е дизел над 100 градуса вентилатора се включва от термо-датчик,ако обаче е бензин двигателя на вентилатора се управлява от електронния модул на инжекциона (компютъра) през реле.Ако е залепнало релето или не дай боже е повредена електрониката ще върти вентилатора.Вентилатора също тръгва веднага с контакта ако е включен климатика

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 08 юни 2005, 08:57

Бензин е колата!Можеш ли да ми кажеш каде се намира това реле да го замеря да видя дали не дава контакт постоянно то!
Ако е така може ли да се отваря и да се отремонтира!
Благодаря!

Потребителски аватар
grgeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от grgeorgiev » 15 юни 2005, 16:58

Ако не ти е нова колата, трябва да провериш някой "майстор" да не е вързал вентилатора директно, без да минава през релето. Аз мисля да направя точно това на моята, защото мисля, че се включва твърде късно вентилатора, ако не работи климатика. Когато работи климатика сигнала е през другото реле и винаги вентилатора е включен. Още не съм разбрал, обаче кое реле трябва да шунтирам.

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 16 юни 2005, 16:26

Ми колата не е нова аз си я докарах ,имаше книжка че е обслужжана на всеки 15 000 в сервиз на форд ...
Тая магария почна да я прави от скоро така че ме самнява некои в чужбина да е направил тая беля!
Мисля тея дни да слагам АГУ и докато я слагат да погледнат и тва за перката... друг вариянт не виждам!

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 30 авг 2005, 14:50

Това с тая перка е голям проблем значи аз от както съм я взел е така ,и не може да се оправи ,релето е при релетата и бушоните едно зелено като го махнеш и спира перката,явно има нещо друго,в мотопфое ходих и ми казаха че ми е изгоряло това реле,обаче сложих работещо и пак същата работа.явно трябва да каже няйкои маистор,аз мисля че цялата работа е или от климатика или компютъра.некои да каже ако го е оправил този проблем.

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 30 авг 2005, 15:13

Ми вече го оправих!
Цялата работа е била в това:
Има една пластмасова кутиика ж която влизат кабелите от дюзите и кабела от датчика на термостата!
И като я отворих кво да видя... чак незнаех как се е движила колата... всички кабели бяха с прегоряла от температурата изолация... смених всички кабели и сега е перфектно!
На друго ондео същата година гледах в какво състояние са кабелите... ама си личеше че са сменяни.....явно с времето прегарят и трябжа да се сменят че става мазало!

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 30 авг 2005, 15:20

я кажи каде се намира тази кутийка.че такава е бутаница в този двигател и нищо не се вижда.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 31 авг 2005, 00:18

Ако имаш възможност качи и снимка с местоположението на тази кутийка.
Чувал съм,че гогато екуто влезе в авариен режим, вентилатора работи постоянно.А причините за аварийния режим може да са много.
Изображение

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 31 авг 2005, 01:11

Е тука се намира кутииката.... тази снимка я взех от тук от форума на Брок колата... като гледам каде отижак табелите му от диузите и неговите кабели са смменяни:)))
Прикачени файлове
Mondeo.jpg
(291.74 KБ) Свален 339 пъти

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 31 авг 2005, 10:33

e сега я разглобих.

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 31 авг 2005, 23:22

И как са кабелите като я разглоби?там отива и кабела от датчика на термостата!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 сеп 2005, 10:26

До RsMondeo

:shock: и как разбра, че са ми сменяни кабелите *0021*

:twisted:

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 01 сеп 2005, 12:09

вчера заваля ,и не стана работата.това да нее една дълга и тясна черна кутийка.

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 01 сеп 2005, 13:32

колега Брок.. ако не бяха кабелите минажат ж тая кутиика особенно от пуржа и жтора диуза... броя от ляжо на дясно!Виждал сам сменяни и не сменяни и затова сам 100% сигурен!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 01 сеп 2005, 18:27

То RsMondeo
Колега,а за моичките какво ще се произнесеш :?: :lol:
Прикачени файлове
Mony dvigatel2.jpg
Mony dvigatel.jpg
Изображение

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 01 сеп 2005, 18:29

Ми то си се вижда че са си както е излязла от завода! отиват в тази кутиика за която споменах!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта