Масло за двигателя
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Какво е мнението ви за присадката Liqui Moly?
ultrawolf написа:Аз карам с Mobil Super S 10W40 + тази присадка на Лики Моли. Хидравличните ми повдигачи почти не се чуват с две думи "доволен съм".
Вие какво мислите по този въпрос?
И аз съм със същото масло и съм доволен вече няколкостотин километра не мога да кажа че е нещо изключително но не трака и работи добре , не излизат и черни капки отзад , всъщност не излизат никакви капки , като цяло добро е маслото , цената му ми се струва малко завишена но си струва в краина сметка
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Незнам
аз смених маслото в МП с моторкрафт 5-30 било по тънко било по добро при началния старт на ДВГ не натоварвало помпата било ходело маслото до всяка точка на ДВГ бла-бла-бла и дрън-дрън-дрън само ще ви кажа че се осети много ....................в цееенаатаа
, иначе като вървене
си е пак същата даже сякаш по трака като загрее до преди си карах с Q8 15-40 и мисля че бях по доволен 




- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами 5w30 е по-тънко от 15w40 и е нормално ако колата иска по-гъстото масло като загрее да е по-шумна.
Стига с тоя мит,че тънкото масло е по-добре от гъстото масло!
има си разни двигатели, разни климатични условия, разни стилове на каране от там и разни видове масла!
Ако карам чисто нова кола от тип точка А-точка Б във Финландия ще я карам с 0w30 примерно, но ако карам 10 годишно M5 по пистите във Гърция ще карам с 10W60!
Стига с тоя мит,че тънкото масло е по-добре от гъстото масло!
има си разни двигатели, разни климатични условия, разни стилове на каране от там и разни видове масла!
Ако карам чисто нова кола от тип точка А-точка Б във Финландия ще я карам с 0w30 примерно, но ако карам 10 годишно M5 по пистите във Гърция ще карам с 10W60!
"It's a triumph of handling over power!"


-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 08 сеп 2007, 19:56
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2.5 24V
- Местоположение: TARGOVISHTE
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така първо уточни годината на производство и монтирания двг /то при КА май е само 1.3/!
По принцип карането с по-качествено масло винаги има положителен ефект /с уговорката, че не е твърде рядко за конкретния мотор/.
Ти си със 1.3 бенз мотор с долен разпределителен вал и 10W40 е достатъчно добро масло за него, но пък си със хидравлични повдигачи на клапаните, а те са крайно чувствителни към маслото /при кофти масло бързо се запушват и в последствие започват да тракат/, тъй че аз на твое място бих пробвал с 5W30. Ако колата не го гори и работи гладко, то карай си със него / не е много по-скъпо /, а и съм се убедил, че тези които пишат книжката разбират доста и това което са написали е в резултат на доста тестове!
По принцип карането с по-качествено масло винаги има положителен ефект /с уговорката, че не е твърде рядко за конкретния мотор/.
Ти си със 1.3 бенз мотор с долен разпределителен вал и 10W40 е достатъчно добро масло за него, но пък си със хидравлични повдигачи на клапаните, а те са крайно чувствителни към маслото /при кофти масло бързо се запушват и в последствие започват да тракат/, тъй че аз на твое място бих пробвал с 5W30. Ако колата не го гори и работи гладко, то карай си със него / не е много по-скъпо /, а и съм се убедил, че тези които пишат книжката разбират доста и това което са написали е в резултат на доста тестове!

- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Утре отивам на смяна на маслото.Дайте съвет какво да сложа,че последния път ми сложиха някакво Циклон не знам точно колко "w" обаче не останах доволени доливах 1,5 л за 10000 км,че отиваше на минимума.даите бсъвет че утре ще ме питат какво да слагат а аз си нямам на идея.Колата е Форд Фиеста 1,1 89г. моно
П.С. Мисля че пропуснах нещо много важно-духа от капачката на отдушника според мене повече от нормалното,но има компресиия
П.С. Мисля че пропуснах нещо много важно-духа от капачката на отдушника според мене повече от нормалното,но има компресиия

Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 май 2006, 19:06
- Модел на автомобила: ford orion 1.6i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
не съм сигурен
здавейте имам нужда от съвет за избора на масло.Значи имам форд ескорт 1.6 16v зетек производство май 98г.Взех го лятото и му налях motorcraft 10w40 formula+ купено от MП бургас.По късно бях в един сервиз за смяна на пистов ремък и човека там ми каза че маслото което съм сложил не е подходящо за зимни условия и трябва да го сменя с 5W30 .Сега се чудя дали да го сменям моето е на около 6000 километра а и колата я карам основно лятото.Просто зимата имам друга кола и тази ще я карам по рядко.Има ли смисъл да сменям маслото или да изчакам до следващата смяна и опасно ли е за двигателя да я карам с това масло през зимата колкото и малко да е ползвам?Мерси предварително на всички за мненията
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: не съм сигурен
Според мен няма никакъв смисъл да го сменяваш без време щом не ти е основна кола.joni_i написа:...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта