Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
milen_rz
- потребител

- Мнения: 51
- Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
- Местоположение: Разград
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от milen_rz » 28 окт 2007, 16:35
КОлата е Мондео 1.8 бензин 97г. Проблема стана изведнъж сякаш колата работи на 2 цилиндъра и пуфка през аспуха, тресе се мотора, сменихме ремъка но небеше от него, свещите и кабелите са нови пробвах бобината на друга кола работи си нормално, сложих и друх индуктивен датчик и пак е съшото. някой има ли идея каде е проблема.
-
ravenman
- потребител

- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ravenman » 28 окт 2007, 19:42
Според мен трябва да смениш бензина, или бензиностанцията....
Аз имах подобен проблем.Смених бензиностанцията и се оправи....гърменето
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
AlexP
- потребител

- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от AlexP » 29 окт 2007, 06:38
Може да е от дюзите. Пробвай да им откачаш кабелите един по един при запален двигател. Тези коли имат гадният навик да им се напуква и пада изолацията на кабелите, особено на тези дето са близо до двигателя и се нагряват повече. Та на някоя дюза може да са се дали на късо кабелите.
-
milen_rz
- потребител

- Мнения: 51
- Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
- Местоположение: Разград
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от milen_rz » 29 окт 2007, 22:02
Колеги пишете постингите си на кирилица !
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 29 окт 2007, 22:11
Щом и на бензин и на газ го прави значи причината е или механична или от токовете. Провери и компресията и дали е зацепен ангренажа като хората.. Комутатора как е ? TPS - (Датчика за дроселовата клапа)?
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 29 окт 2007, 23:10
...според мен - провери си пак кабели и свещи!
-
shmitc
- потребител

- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от shmitc » 30 окт 2007, 08:49
kEFi написа:...според мен - провери си пак кабели и свещи!
Напълно съм съгласен с kEFi.Имах този проблем миналата година.След смяна на кебели и свещи,проблема изчезна.
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
-
цеков
- потребител

- Мнения: 32
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от цеков » 30 окт 2007, 20:59
Възможно е повреден (пукнат) изпускателен клапан.
Тогава горивото си отива в изпускателния колектор,
където се възпламенява от следвашия цилиндър.
Проверете компресията на цилиндрите!
Това е лесно и ако е наред-тогава свещи-кабели и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта