Новото Мондео - пълно разочарование
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Странности казва автора на темата, но да му повярваме за малко само...
Ако не иска да я кара, аз ще му докарам три Фиести, бензин, дизел и газ, от 1996 година и той да ми даде неговото Мондео..
За Тойота само добро или нищо...Здрави са...
Понякога трябва да попаднеш на точната бройка...все още се случва така...
Ако не иска да я кара, аз ще му докарам три Фиести, бензин, дизел и газ, от 1996 година и той да ми даде неговото Мондео..
За Тойота само добро или нищо...Здрави са...
Понякога трябва да попаднеш на точната бройка...все още се случва така...
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
В интерес на истината не съм чел цялата тема, но прочетох за оплакванията ти от двигателя.
Колега, аз карах такова, 2.0 ТДЦи 140к.с., на 3та с 5 човека на баир ДОНАСТИКАМ (не да пускам и да натискам) газта и колата ме залепя за седалката ! Как така няма сила да откине ? С тоя звяр под капака ще си запали гумите и няма да тръгне, но да не може да тръгне - НЕ Е възможно
И все пак колата тежи над 1400 кг ! Не е спортна кола !
Незнам защо реши че "няма силица да откине" като на мен на първа щеше да ми счупи врата...
Колега, аз карах такова, 2.0 ТДЦи 140к.с., на 3та с 5 човека на баир ДОНАСТИКАМ (не да пускам и да натискам) газта и колата ме залепя за седалката ! Как така няма сила да откине ? С тоя звяр под капака ще си запали гумите и няма да тръгне, но да не може да тръгне - НЕ Е възможно

И все пак колата тежи над 1400 кг ! Не е спортна кола !
Незнам защо реши че "няма силица да откине" като на мен на първа щеше да ми счупи врата...
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колегата си казва мнението, всеки си има вкус. На мен ми прави добро впечатление Мондеото, но това не означава че ще ми хареса да го карам. Не защото е лоша колата, а проста защото всеки си има предпочитания и негови виждания. Какво странно виждате че хората не примират от кеф като са си го купили. Явно човека е имал други очаквания. Мен вече нищо не ме учудва, след като на ново Пежо му се развали скоростната кутия на 40 000, Мерцедеса пък му изгоряха кабетите и т.н. Хубаво че имам познати с такива колички та може човек да им гледа сеира и да влезне малко в реалноста. Между другото аз лично не познавам човек с нова кола който да е напълно доволен. Кой както иска да го разбира.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Интериора се избира единствено по снимките, които са в каталога за конкретния модел, или ако има в наличност кола с тапицерията, която искаш може да се погледне, но на компютърен модел - форд не предлага тази опция.mrdds написа: да,добре,но въпреки всичко ако аз давам 50 бона ще се информирам дори за стъпката на резбата на гайката,която се завива на лявата полуоска.Да не говорим за цветовете на интериора,който ще го гледаш всеки ден.Не съм запознат как стоят нещата с поръчката и капарото,но в никакъв случай не играеш на сляпо.Със сигурност можеш да видиш как ще изглежда интериора ти,дори и на компютърен модел(ако я нямат в наличност).
По отношение на детайлите. Когато купуваш кола търговеца гледа единствено да ти я продаде, повечето от тях са технически неграмотни, макар че тяхната длъжност се изисква техническа грамотност и не могат да обяснят елементарени неща като каква е разликата м/у двигател 1.3 и 1.25 на фиеста / на пример/ . За да се добереш до някаква по -подробна техническа информация трябва да си безкрайно настоятелен и упорит. И това не се отнася само до Мото Пфое, ами и до повечто търговски представители на различни марки коли.
Това, че колата е спъната се дължи на това, че не е разработена. Реално колите се разработват след 10-15 хиляди км.
По отношение на гасненето и трудното потегляне при наклон си зависи от дизела, който и сипваш. Пробвай примерно с дизела на еко петролиум и мисля, че ще усетиш разликата.
Също така им я закарай за диагностика.
И не се ядосвай, особено на сеирджийте,които само чакат да чуят как някой се оплаква от новата си кола. Всичко, ще се оправи след повечко каране. Спазвай и инструкциите за разработване на двигателя!
FORD - Feel the difference.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мдаммм мисля че е спънат, да не окотиш двигателя, докато е младичък. Всичките ми колеги с нови коли юркат здраво и после... що така стана. Един приятел 2 пъти сменя на Ярис скоростна кутия... колата в гаранция, разправя че им станал малко антипатичен в сервиза
.
И на мен не ми харесва най-новото. Старото ме кефи повече, но и на него двигателя към 250к (дизел) почна да се съсипва и колата вече не е същата.
А и Авенсис VVTi мотора с 4те катализатора на всеки колектор е красота направо
А все пак ти си търсил ДДС-то. На мен ми харесва Гранд Пикасо... Сладурско и много удобно...
Бъди здрав. Жалко че не ти харесва новото. И аз на твое място щях да се чувствам гадно да си купя нова играчка и да не ми хареса.

И на мен не ми харесва най-новото. Старото ме кефи повече, но и на него двигателя към 250к (дизел) почна да се съсипва и колата вече не е същата.
А и Авенсис VVTi мотора с 4те катализатора на всеки колектор е красота направо

А все пак ти си търсил ДДС-то. На мен ми харесва Гранд Пикасо... Сладурско и много удобно...
Бъди здрав. Жалко че не ти харесва новото. И аз на твое място щях да се чувствам гадно да си купя нова играчка и да не ми хареса.


-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе нещо мноо кекави взеха да ги правят колите.
Напоследък разни познати с нови коли се оплакват от разни проблеми - от по-сериозни до направо глупави - на кой задните накладки му заминали за по-малко от 10К Км...на друг му се прецакала ключалката на багажника - човека го вързал с канап да може да се прибере че има 200км път ( и това на кола за над 60 000 лв.) и др. такива дребни радости - верно в гаранция си - отиваш и ти го оправят в сервиза ама нервите и чакането са си за твоя сметка.
Все пак човек купува нова кола с цел - налива гориво и кара а не всяка седмица в сервиза за едно или друго и като почнат едни ъпдейти на софтуера на колата- направо страх ме хваща.
Все пак човек купува нова кола с цел - налива гориво и кара а не всяка седмица в сервиза за едно или друго и като почнат едни ъпдейти на софтуера на колата- направо страх ме хваща.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Нашия Веско па обратното.
Като гледал и карал Фокуса преди да си вземе и се рзочаровал.
Въртял-сукал по другите марки но си взел Фокуса.
Вика "Паци идеален е. Няма нищо общо с оня който карах като се чудех какво да взема."
Е плесна го и ко не се разбраха там и се отказа от него.
А аз се чудя с тази разработка.
Ако си взема Fiesta ST и да чакам 15000 ли, че да се разработи?
Че аз ги навъртам за 3 години примерно.
След 3 години ли да и се кефя?
Като гледал и карал Фокуса преди да си вземе и се рзочаровал.
Въртял-сукал по другите марки но си взел Фокуса.
Вика "Паци идеален е. Няма нищо общо с оня който карах като се чудех какво да взема."
Е плесна го и ко не се разбраха там и се отказа от него.
А аз се чудя с тази разработка.
Ако си взема Fiesta ST и да чакам 15000 ли, че да се разработи?
Че аз ги навъртам за 3 години примерно.
След 3 години ли да и се кефя?
- ofeto
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 29 май 2007, 18:55
- Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
- Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
- Status: Извън линия
ми те така стават тия неща!тъпчат ги с компове на кило,в същото време бързат кой,ше пусне по-бързо нов модел!и накрая ти спъват колата докато и изтече гаранцията и си измият ръцете!аз три нови коли съм имал,е верно не бяха от по 60к ама се разработваха 1000-2000км.са стана една!мани бегай,дето вика пици,хората които карат малко тр да чакат години доката си се нарадват на двигателя на колата!
- Неделчо Неделчев
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 27 окт 2007, 17:22
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD Turnie - 1996 год. 89 коня
- Местоположение: ВАРНА - VARNA
- Status: Извън линия
Напълно съм съгласен, че не е нищо съществено!
А най-отвратителния факт будещ недоумение в малоумноста на конструкторите от Кьолн е пишмам махагона, който е полирана пластмаса!
И това в най-луксозния и скъп клас! Алуминия също е имитация.
Моторът е добър. Все пак е второ поколение Комън - рейл! Сиреч много по-тих от едно Audi А 4 2.0 TDI - 2006 год. или Пасат 2006 г. с помпа-дюза.
Едва излизащия от днес 1 ноември 2007 г. на пазара в Европа нов модел на А 4 е с Комън-Рейл и пиезоинжектори на Сименс.
А най-отвратителния факт будещ недоумение в малоумноста на конструкторите от Кьолн е пишмам махагона, който е полирана пластмаса!


И това в най-луксозния и скъп клас! Алуминия също е имитация.
Моторът е добър. Все пак е второ поколение Комън - рейл! Сиреч много по-тих от едно Audi А 4 2.0 TDI - 2006 год. или Пасат 2006 г. с помпа-дюза.
Едва излизащия от днес 1 ноември 2007 г. на пазара в Европа нов модел на А 4 е с Комън-Рейл и пиезоинжектори на Сименс.
----> Мондео 1.8 TD - то ми!
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Новото монедео е красивичко, но интериорът му страда от болестта на новите коли - ефтинк материали, както каза някой по-горе с п-я боя не става. Това мога да каж, защото не съм го карал.
По отношение на дизела и ТД имам опит от 5-6 коли (вкл. и 2006 производство) и смея да кажа, че ако слизаш от бензин е терсене, защото лесно гасне - процесът е самоподдържащ се и няма какво да го "принуждава" (искрата от свеща) да продължи. С две думи лесн го гасиш особено с чисто нов съединител. Просто трябва да натиснеш газта.
За катеренето на баири - не мога да повярвам, че е проблем - дизелът дърпа яко!
Разбира се това е коментар "по-принцип" - конкретният модел не съм карал. но смятам, че колата трябва да си избира по интериор и возия, а не по визия и цвят.
По отношение на дизела и ТД имам опит от 5-6 коли (вкл. и 2006 производство) и смея да кажа, че ако слизаш от бензин е терсене, защото лесно гасне - процесът е самоподдържащ се и няма какво да го "принуждава" (искрата от свеща) да продължи. С две думи лесн го гасиш особено с чисто нов съединител. Просто трябва да натиснеш газта.
За катеренето на баири - не мога да повярвам, че е проблем - дизелът дърпа яко!
Разбира се това е коментар "по-принцип" - конкретният модел не съм карал. но смятам, че колата трябва да си избира по интериор и возия, а не по визия и цвят.
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Нека кажа и аз. Повече от 10 год. съм с Фордове, но от малко повече от 1м. си взех нов Хюндай Акцент 1,4 - 95 к.с. Изминал съм малко повече от 2000 км. и да чукна на дърво съм напълно доволен! Кефи ме и набира много леко още от 43-я километър / взех я на 42/. В книжката и пише, че са необходими 2000 км. без да се превишава 88 км./час и препоръчителни обороти между 2 и 4000. Първата смяна на масло ми я направиха на 1000 км. Всъщност просто исках да кажа, че има и доволни от чисто новите коли. 

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Цялата тема е доволно безумна...Да събереш 100 души на едно място и да им кажеш, че форд не струва, че ЦСКА е върха, че чалгата съкс.......ми естествено, че веднага ще се разделят на поне 2 лагера и отвсакъде ще завалят доводи "за" и "против".
...Губене на време, ама за кафене - става
...Губене на време, ама за кафене - става

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- sashos
- потребител
- Мнения: 199
- Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
- Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
- Местоположение: БУРГАС
- Status: Извън линия
днес се направих на много нагъл и си испросих да покорам едно служебно ново мондео карах го от черноморец до созопол и обратно и дави кажа съм възхитен от вървежа аз на интерьор много вниманиние не обръщам но беше готино вътре
а таз тема много ми прилича на една в която се разправяше за един съединител и колко чуплив бил тоз модел
а таз тема много ми прилича на една в която се разправяше за един съединител и колко чуплив бил тоз модел

- kabaka
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 21 сеп 2006, 22:35
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi '99 Комби
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
За Новото Мондео
Здравейте колеги,
Да кажа и аз няколко думи за новото.
Преди две седмици карах от Карлово до София и обратно новия ( на 6000 км) S-max 2.0 140 к.с. с 6степенна ръчна скоростна кутия на шефа си. Между другото аз го навих да си вземе тази кола и малко съжалявам сега. Очаквах повече от S-max-а !
Та така:
Първо минусите:
1. Тапицерията изглежда доста посредствено ! Била там някаква си антиалергична и т.н. но определено не изглежда добре! Дано поне е здрава.
2. Окачването е доста стегнато. То че конете не са му малко и трябва да е стабилна кола да! Но някой немец возил ли се е по пътя Карлово-Пловдив ? То няма 100 м равен път - бабуна до бабуната и след това дупка за разнообразие! Колата е тежка, с големи гуми, но окачването не може да филтрира неравностите !
3. Разхода на гориво е доста голям: при каране 120-130 извънградко , магистрала и малко Софийско - 8.5/100 ! Проверен пълно-пълно в една и съща бензиностанция и на една и съща колонка. По борд компютъра - 7.4 л/100 км.
4. При скорости над 110-120 км/ч се чува същото свистене от горния ръб на прозореца на шофьорската врата както и от моя Ескорт - извинявайте, но да дадеш 50000 лв и да лепиш после уплътнения нещо не ми се вързва...
5. Има определено изразена слабост при тръгването - на два пъти ми загасва при тръгване от светофарите в София.
6. Кожения волан изглежда добре, но не е много удобен за хващане - конците отзад убиват и не е приятно ( все едно че аз съм го шил!).
Сега и малко плюсове:
1.Широко и просторно;
2.След като тръгнеш веднъж двигателят е доста пъргав и еластичен - изпреварваш си спокойно и на 6-та скорост при 100 км/ч.
3.Шума от двигателя се чува , но не е дразнещ ( а мен мноооого ме дразнят разни автомобилни шумове).
4.Скоростта не се усеща - нормално си караш със 120-130 и по не толкова бързи отсечки.
5. Шофьорската седалка ми се стори доста удобна - за 4 часа и половина навъртях 330 км и не ме умори много ( пътувах през нощта все пак)
6. Фаровете не са ксенонови, но пак са доста добри.
7.Саунда е супер ! А е с фордовото СД- не е Сони. Сигурно със Сонито ще е още по-добре. Радиото е много чувствително и хваща станциите много чисто.
8 Шумоизолацията е на ниво ( като се изключи свистенето от ъгълчето на шофьорската врата , което е доста досадно).
Та това е в общи линии.
Не, че имам толкова много пари, ама и да имам няма да ги дам за S-max !
Вярно - новото си е ново, ама за 25-30000 лв можеш да си купиш доста запазен луксозен автомобил от по-голям клас.
Да кажа и аз няколко думи за новото.
Преди две седмици карах от Карлово до София и обратно новия ( на 6000 км) S-max 2.0 140 к.с. с 6степенна ръчна скоростна кутия на шефа си. Между другото аз го навих да си вземе тази кола и малко съжалявам сега. Очаквах повече от S-max-а !
Та така:
Първо минусите:
1. Тапицерията изглежда доста посредствено ! Била там някаква си антиалергична и т.н. но определено не изглежда добре! Дано поне е здрава.
2. Окачването е доста стегнато. То че конете не са му малко и трябва да е стабилна кола да! Но някой немец возил ли се е по пътя Карлово-Пловдив ? То няма 100 м равен път - бабуна до бабуната и след това дупка за разнообразие! Колата е тежка, с големи гуми, но окачването не може да филтрира неравностите !
3. Разхода на гориво е доста голям: при каране 120-130 извънградко , магистрала и малко Софийско - 8.5/100 ! Проверен пълно-пълно в една и съща бензиностанция и на една и съща колонка. По борд компютъра - 7.4 л/100 км.
4. При скорости над 110-120 км/ч се чува същото свистене от горния ръб на прозореца на шофьорската врата както и от моя Ескорт - извинявайте, но да дадеш 50000 лв и да лепиш после уплътнения нещо не ми се вързва...
5. Има определено изразена слабост при тръгването - на два пъти ми загасва при тръгване от светофарите в София.
6. Кожения волан изглежда добре, но не е много удобен за хващане - конците отзад убиват и не е приятно ( все едно че аз съм го шил!).
Сега и малко плюсове:
1.Широко и просторно;
2.След като тръгнеш веднъж двигателят е доста пъргав и еластичен - изпреварваш си спокойно и на 6-та скорост при 100 км/ч.
3.Шума от двигателя се чува , но не е дразнещ ( а мен мноооого ме дразнят разни автомобилни шумове).
4.Скоростта не се усеща - нормално си караш със 120-130 и по не толкова бързи отсечки.
5. Шофьорската седалка ми се стори доста удобна - за 4 часа и половина навъртях 330 км и не ме умори много ( пътувах през нощта все пак)
6. Фаровете не са ксенонови, но пак са доста добри.
7.Саунда е супер ! А е с фордовото СД- не е Сони. Сигурно със Сонито ще е още по-добре. Радиото е много чувствително и хваща станциите много чисто.
8 Шумоизолацията е на ниво ( като се изключи свистенето от ъгълчето на шофьорската врата , което е доста досадно).
Та това е в общи линии.
Не, че имам толкова много пари, ама и да имам няма да ги дам за S-max !
Вярно - новото си е ново, ама за 25-30000 лв можеш да си купиш доста запазен луксозен автомобил от по-голям клас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта