Смяна на съединител и ангренаж
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смяна на съединител и ангренаж
Както виждате от заглавието - мъка
докато помня още да споделя
и да припомня на всички - за части - само със свалената иначе ще се разхождате като малоумни!
Сменяме:
1. ремък ангренажен Gates 50 лв.
2. ремък пистов Gates 37лв. (6 писти 2120 - по каталога не изла това излиза 2100)
3. Ролки - обтяжна и две паразитни - трите 110 лв.
4. SACHS - притискателен 140лв.
5. SACHS - феродов 120лв.
6. лагер-помпа LUK - 240лв. (На външен вид изобщо не прилича на оргиналната, но пасва точно не се шашкайте. Моята си беши от излизането на колата от завода - 260К)
7. гарнитура - капак на главата - 36 лв.
8.уплътниние между корпуса на блока на термостата и двигателя - 13!? лв. (навсякъде ще твърдят, че такова няма има има и още как ам 7 магазина обиколих)
Да но съм полезен за някой - имайте предвид, че колата е с гадната лагер-помпа и това много качва цената на ремонта.
Мързеливите майстори очаквах да извадят блока и да мога да си почестя всички съединния, клеми, контакти ама не - килнели са го на една страна и толкова.
Работата е за един ден дори по-малко
Пари 746 лв
докато помня още да споделя
и да припомня на всички - за части - само със свалената иначе ще се разхождате като малоумни!
Сменяме:
1. ремък ангренажен Gates 50 лв.
2. ремък пистов Gates 37лв. (6 писти 2120 - по каталога не изла това излиза 2100)
3. Ролки - обтяжна и две паразитни - трите 110 лв.
4. SACHS - притискателен 140лв.
5. SACHS - феродов 120лв.
6. лагер-помпа LUK - 240лв. (На външен вид изобщо не прилича на оргиналната, но пасва точно не се шашкайте. Моята си беши от излизането на колата от завода - 260К)
7. гарнитура - капак на главата - 36 лв.
8.уплътниние между корпуса на блока на термостата и двигателя - 13!? лв. (навсякъде ще твърдят, че такова няма има има и още как ам 7 магазина обиколих)
Да но съм полезен за някой - имайте предвид, че колата е с гадната лагер-помпа и това много качва цената на ремонта.
Мързеливите майстори очаквах да извадят блока и да мога да си почестя всички съединния, клеми, контакти ама не - килнели са го на една страна и толкова.
Работата е за един ден дори по-малко
Пари 746 лв
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
определено имаш късмет. Ще взема да я снимам тази помпа - оргиналната де , че другата е сложена. Стои при дисковете и обхваща аксиалния лагер от всякъде. Лошото е, че лагерът се износва. Помпата си беше ок, но лагерът е капсулован в нея и .... мамата.
Цените за чарколяци са от най-"тънките".
Имам надежда обаче (да не мине котка път) да не пипам повече тия неща. тя след 4-5 години ще си е изпяла пенсента вече тази каляска.
За труд - не е меродавно защото е по "приятелски".
Цените за чарколяци са от най-"тънките".
Имам надежда обаче (да не мине котка път) да не пипам повече тия неща. тя след 4-5 години ще си е изпяла пенсента вече тази каляска.
За труд - не е меродавно защото е по "приятелски".
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
А лесно ли се сменя? До колкото го гледах май трябва да се разкачи от тампоните и да падне надолу целият двигател със ск. кутия. Скоро ще заминавам да живея в Испания и трябва да помисля за всичко, щото там ако се наложи да сменям съединител сигурно ще се окаже, че ще е по-добре да си купя друга кола. Сам си правя колите и за труд не давам пари, но там ако не дай боже се наложи такъв ремонт няма да имам условия и ща не ща не трябва да я закарам на сервиз.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тук в тая тема -> http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#74888" onclick="window.open(this.href);return false;alvin написа:"red" от къде ги купи частите? Имам в предвид от кои магазин? Ако отида направо в Мотопфое колко ли ще ми излезе смяната на огледален, притискателен и помпата?
по-надолу в мненията Лъчо е писал колко излиза в МП смяната на съединител и т.н.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Горе - долу така се прави - двигателят провисва в посока скростната кутия. Скоростната кутия са развива от към него и провисва в посока на двегателя и се освобождава място между двете. Полуоски не се разкачат.AlexP написа:А лесно ли се сменя? До колкото го гледах май трябва да се разкачи от тампоните и да падне надолу целият двигател със ск. кутия. Скоро ще заминавам да живея в Испания и трябва да помисля за всичко, щото там ако се наложи да сменям съединител сигурно ще се окаже, че ще е по-добре да си купя друга кола. Сам си правя колите и за труд не давам пари, но там ако не дай боже се наложи такъв ремонт няма да имам условия и ща не ща не трябва да я закарам на сервиз.
Погледни обаче темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#74888" onclick="window.open(this.href);return false; мнимателно, защото там е посочено как се прави регулировка на скоростите след това!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта