Голям разход

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 ное 2007, 09:23

schrack написа:Ако си я карал *00143* на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... :wink:
еми вече смених антифриза, сега пак нов да купувам... :roll: ще видя

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 01 ное 2007, 16:49

По принцип и той разгражда котленият камък но много по бавно става с месеци но..... пак зависи

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 01 ное 2007, 19:38

що просто не си смениш термостата и промиеш системата и ще се радваш и на парно и на приличен разход

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 ное 2007, 19:46

dimbatami написа:що просто не си смениш термостата и промиеш системата и ще се радваш и на парно и на приличен разход
и това ще стане :lol:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 ное 2007, 22:25

schrack написа:..Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата ..
Недей така, бе, човек...Ако наистина си правил това, което описваш, си скъсил живота на гумените съединения с поне 50%. Някъде имаше подобна тема, но пак да си кажа :)
Боклуците в охладителната система не са нищо друго освен железни окиси. Ксилолът ще разтвори всичко друго, но не и тях.
За да се отложи котлен камък трябва да си прекарал много кубици варовита вода през охл. система.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 02 ное 2007, 07:28

cocoff Щом като го описвам в темата значи знам за какво става дума, а това за гумените маркучите иди да почетеш малко че се............................! Навремето имах Рено19 парно - не! но от тогава един ми каза за кислола и да видиш парно направо почват да ти меришат обувките :lol: , риска да текне от някаде е голям но не че кислола е разял нещото а че на него място има дупка която е закисната и кислола като мине почиства всичко, по този начин хем разбираш коя час от охладителната сис. е уязвима при екстремни ситуацй :P :P

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 ное 2007, 08:32

Работя с ксилол от 1981, та и в момента. Не само разяжда гумени тапи и маркучи, ами е и един от най-мощните канцерогени. По света, а вече и у нас е забранено изхвърлянето му в канализацията, а това става в специални контейнери с много черепи по тях :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 02 ное 2007, 19:15

=D>: =D>: :drink:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 ное 2007, 20:35

*00110*
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 02 ное 2007, 22:08

кСИлол и кИСлол са различни неща :)
Това което е казвате е вярно и за двете (кислола може би чисти охладителната система а ксилола е опасен ) - само не ги бъркайте.

ксилол - е въглеводород! (като толуол-а да речем)

кислол - ако не се лъжа е основно разредена солна киселина + други дивотии.

"ксилол" е химическо съединение !
"кислол" е търговско наименование - за точния състав не знам.

В охладителната система се налива кислол - а не ксилол че ще стане една ...

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 02 ное 2007, 23:52

Божеееее...вината е моя...през цялото време чета кСИлол...
Наистина съжалявам!!! А що е то кИСлол дори не знам......
Поздрави на Edinuser за наблюдателността и извинения за schrack :) Извинения и към Доктора, че му osrah темата...
пп Аха, ей го -> Кислол - Продукта се използва за почистване на мивки, тоалетни чинии, силно замърсени фаянсови плочки и повърхности. Може да се ползва и за отпушване на санитарен канал и почистване на котлен камък. Предлагаме обикновен и ароматизиран Кислол.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 03 ное 2007, 09:24

кСИлол и кИСлол са различни неща
=D>: =D>: *00133*

Потребителски аватар
Evlogia
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
Модел на автомобила: Форд куриер
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Evlogia » 13 дек 2007, 11:34

:( Колеги, шофьори, дайте малко акъл моля!

Преди има няма 20 дни, си сложих на таралясника пълен газов инжекцион.
Не питайте какъв е, че не го помня и не разбирам като вас тайните на двигател и АГУ.
Значи форда е 1.3.....от 1996 г .

Нормално ли е, като налея газ 10 литра, тя да се изразходва на градско......само за 25-30 км преко сили?
Ами то на бензин ми излиза по-евтино. За 10 литра бензин си се фейкам на градско - 100 км.
Кажете, моля, защо е този преразход?
Благодаря предварително!
Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!

Потребителски аватар
Evlogia
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
Модел на автомобила: Форд куриер
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Evlogia » 13 дек 2007, 11:48

Колеги,
Току-що погледнах и талона от КАТ за "маса на превозното средство"
G - 1130
Много ли е? За да "яде" газ като че съм ТИР? :roll:
Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 13 дек 2007, 11:51

Evlogia написа:Колеги,
Току-що погледнах и талона от КАТ за "маса на превозното средство"
G - 1130
Много ли е? За да "яде" газ като че съм ТИР? :roll:
:lol: Не е много. Фиестата ми е точно толкова ( даже май 1170 беше).
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 13 дек 2007, 12:25

Evlogia написа::( Колеги,
................
Отивай да мрънкаш на тези, които са ти сложили системата! Въобще не е нормално. В началото казват, че трябвало да олегнат мембраните, да ама аз тогава като сипах 10 литра и на 50-я км колата спря, още на другия ден се върнах да пипат настройките.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 13 дек 2007, 12:32

А дали наистина е газов инжекцион, или са ти сложили газова за инжекция. С други думи имаш ли комп. за управление и режими на работа икономичен, нормал и спорт. Разхода найстина е много голям, 13-14 зимата, но чак като твоя.
Отивай да се оплакваш както те e посъветвал Madboy.

Потребителски аватар
Evlogia
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
Модел на автомобила: Форд куриер
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Evlogia » 13 дек 2007, 15:09

:D Много благодаря, момчета!
Отидаох да мрънкам, подплатена и с литър виски :o но него го бях обещала още предния път, на моя майстор.
Момчето - много свестно - разкачи маркучетата отпред, нещо им бая. След това обърна на бензин, и поднови настойките на компютъра. :twisted:
Гледах, какво ми прави, че даже и разпитвах.
Има си режим, - нормален, икономичен и последния ..не го помня. :(
Е как да не са сложили пълен инжекцион? И парите дето ми взеха са си за такъв.
Инасталацията е някаква, уж италианска - Бертолучи, или както и казвам - "бабрборино"
Пълна автоматика. Сега на студеното, пускам двигателя да загрее на безнин, 10 мин, светвам лампите на газта, и потеглям. След 5 метра, автоматично превлкючва на газ.
Нищо не барам.
Надявам се, че след днешната намеса, да не Фордино, да не ми върти гнусни номера, и да лапа газ като АЛФ.
При това Влади - майстора, ме предупреди да зареждам само и единствено на OMV ... :lol:
Много благодаря, на всички. *00143* *00130*
Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!

Потребителски аватар
Evlogia
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 03 дек 2007, 09:42
Модел на автомобила: Форд куриер
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Evlogia » 13 дек 2007, 15:47

Владко,
Какво значи "газова за инжекция"
И по какво се познава, коя каква е?
Когато не разбирам нещо, не ме е срам да питам.



:roll:
Не е богат този, който има много, Богат е онзи, който няма нужда от нищо!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 13 дек 2007, 16:15

Ще се опитам да обясня по-просто това което аз знам:
Газова за инжекция в масовия случай се обяснява и се слага с електрически изпарител и прекъсване на тока на инжекторите и ел. ключ в зависимост от модела да включва автоматично на газ на определени обороти или температура на двигателя. В някои случай се слагат "лъжец" на изхода на ламбсондата за да не дава грешка и да не се мъчи компа на автомобила да обогати или обедни сместа.
По - скъпия вариан е с ламба контрол всичко писано по-горе + отделен модул които взема показанията на ламбасондата и дава сигнал на стъпковото моторче на газовата за увеличаване или намаляване на притока на газ към двигателя.
За газовия инжекцион пусни едно търсене в google и виж кво ще ти излезе. Има писано доста и по други автомобилни форуми.

На някои може и да са му смешни моите обяснения и ако не съм прав нека ме поправи.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта