Ще сменям втулките на стабилизиращата щанга ....
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Ще сменям втулките на стабилизиращата щанга ....
С какво да ги намажа? Не ми се иска просто да махна старите и да сложа новите. Ще ми се да ги намажа с нещо, което хем да намалява триенето, хем да запазва щангата да не се износва, хем да не разяде втулките. Идеи?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Незнам да се мажат с нещо. Нито предните, нито задните. Ако са намазани триенето ще намалее. А ако правилно схавщам идеята на стабилизиращите щанги - те трябва да са хванати неподвижно. Ако се премести стабилизиращата щанга незнам дали няма да се променят натоварващите усилия върху биалетките
Незнам дали успях да напиша ясно какво ми минава през главата (лошото е че само минава и не успявам да го хвана, за да го напиша по-ясно), но основната ми мисъл беше, че не би трябвало да се мажат.

Незнам дали успях да напиша ясно какво ми минава през главата (лошото е че само минава и не успявам да го хвана, за да го напиша по-ясно), но основната ми мисъл беше, че не би трябвало да се мажат.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
С каквото и да ги мажеш, след половин година няма да има
нищо от него (ще бъде измито ,изтласкано или излизано
)
Не се хаби! Тампоните си имат текстилен слой.
Прочети форума : при скърцане - свинска мас НО мирише
на кофа за смет и след два месеца пак скърца ,
а като ги сменяш после се омазваш порядъчно
.
Другата неприятност е ,че полепват песъчинки и се образува
шлайфаща смес ,която прецаква щангата!
Не съм казал , но ще повторя: не мажи с нищо:!:
нищо от него (ще бъде измито ,изтласкано или излизано

Не се хаби! Тампоните си имат текстилен слой.
Прочети форума : при скърцане - свинска мас НО мирише
на кофа за смет и след два месеца пак скърца ,
а като ги сменяш после се омазваш порядъчно

Другата неприятност е ,че полепват песъчинки и се образува
шлайфаща смес ,която прецаква щангата!
Не съм казал , но ще повторя: не мажи с нищо:!:
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тези гумени втулки какви са? Нали лягат направо на щангата и в скобата, която ги държи? Идеята с износването е ника да не приплъзват по контактните повърхности и така въобще да няма износване. Казва му се гумен лагер в науката. Ако всичко е нормално, би трябвало при монтажа да се стегнат яко между останалите твърди части и ако има някаква мас, грес, вода и др. подобни да излязат. Срещу износване е по-удачно да се залепят за щангата, но после ще се свалят трудно. Лепят се с прома, полиуретанова паста (и на нея и казват полиуретанов "силикон", но е друго) или каквото се намери - стига да лепи. И без това, ако е правилен монтажът, този проблем трябва да се реши за дълго време и без лепилото.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Каква е дефиницията за лагер и според коя наука се казва гумен лагер?
По наше време си беше гумена втулка...а доколкото има радиално приплъзване между втулката и щангата, лепенето не се препоръчва. Има си полиуретанови втулки дето не скърцат и са доста по трайни.
По наше време си беше гумена втулка...а доколкото има радиално приплъзване между втулката и щангата, лепенето не се препоръчва. Има си полиуретанови втулки дето не скърцат и са доста по трайни.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта