Купих си Мондео 1.8 турбо дизел.
- 
				Sasho Filew
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TD 1.8 1993
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Купих си Мондео 1.8 турбо дизел.
Привет любители на марката Форд.Радвам се,че и аз съм вече тук.Днес станах собственик на Форд Мондео 1993година, турбодизел-1.8.След като го регистрирах и се уморих,ми предстои смяна на консумативи.Бих помолил всеки,който има този точно двигател да сподели впечатления и как я поддържа.А аз,като я измия и парфюмирам,веднага ще я щракна за клуба! 
			
									
									
						
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре дошъл, със здраве да си я караш и хиляди безаварийни км!
  аз все още не съм сменил ремъците, но риска е голям. Смяната не е ефтина, ако не греша само на ангренажа са три ролки и още две на пистовите ремъци /компресора и динамото/, но те не са фатални както на ангренажните.
 аз все още не съм сменил ремъците, но риска е голям. Смяната не е ефтина, ако не греша само на ангренажа са три ролки и още две на пистовите ремъци /компресора и динамото/, но те не са фатални както на ангренажните.
			
									
									 аз все още не съм сменил ремъците, но риска е голям. Смяната не е ефтина, ако не греша само на ангренажа са три ролки и още две на пистовите ремъци /компресора и динамото/, но те не са фатални както на ангренажните.
 аз все още не съм сменил ремъците, но риска е голям. Смяната не е ефтина, ако не греша само на ангренажа са три ролки и още две на пистовите ремъци /компресора и динамото/, но те не са фатални както на ангренажните.Небойте се роби Спартак е с вас!
						- 
				Sasho Filew
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TD 1.8 1993
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря!
Да,и аз така знам,днес сутринта я закарах в един сервиз,но не на Форд,друг и им казах да направят пълна проверка и смяна на консумативи.Дано си свършат работата...лошото е,че незнам колко ще ми струва.Уж по ходовата част е добре,като я карах,е много тиха и няма нищо.Обаче....абе винаги е така,когато си купуваш друга кола.Но пък от сега мога да кажа,че съм доволен от салона...супер е.....
			
									
									
						- 
				Radikn
- потребител 
- Мнения: 98
- Регистриран: 02 апр 2006, 08:15
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1,8 TD 95г.
 Ford Mondeo MK3 2,0 TDCi 2004г.
- Местоположение: гр. Пловдив
- Status: Извън линия
Честито и от мен!
Мондеото е супер, а за смяна на трите ролки и два ремъка приготви към 300лв.
Иначе ремъците на алт. и климатика са по 20 лв, нозасега ако не са нацепени не бързай да ги сменяш!
Обърни сериозно внимание на климатика!!!
Компресор , филтър(дехидратиращ), капилярна тръбичка, абе моли се да са наред иначе и за там 300лв.
			
									
									
						Мондеото е супер, а за смяна на трите ролки и два ремъка приготви към 300лв.
Иначе ремъците на алт. и климатика са по 20 лв, нозасега ако не са нацепени не бързай да ги сменяш!
Обърни сериозно внимание на климатика!!!
Компресор , филтър(дехидратиращ), капилярна тръбичка, абе моли се да са наред иначе и за там 300лв.
- msotiroff
- потребител 
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
 Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Честито за колицата и добре дошъл във форума.
Аз кихнах само 170лв. за комплект 3ролки и 2 ремъка + 70 за труда. Не знам кои са тези дето дават по 300, но...
Засега съм доволен - мисля, че 1.8 ТД е много добър избор.
Успех.
			
									
									Аз кихнах само 170лв. за комплект 3ролки и 2 ремъка + 70 за труда. Не знам кои са тези дето дават по 300, но...
Засега съм доволен - мисля, че 1.8 ТД е много добър избор.
Успех.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- 
				Sasho Filew
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TD 1.8 1993
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря!
Благодаря на всички,които ми честитиха.Да,доволен съм и прегледах всички неща.Смених само ролките и ангренажа.Но се появи друг проблем,за който първо че потърся писано дали има и тогава ще пусна тема.А проблема е,че откакто застудя,парното едвам се затопля след 20 мин работа на двигателя  
			
									
									
						
- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Благодаря!
Sasho Filew написа:А проблема е,че откакто застудя,парното едвам се затопля след 20 мин работа на двигателя
 не се стряскай,с 30-40лв ще се стоплиш.Смени и термостата,но преди да сложиш новия го пусни в тенджера с вода и загрявай като мериш температурата.Преди време имах случай с еедин такъв,който отваряше на ~40 градуса.Добре,че колата ми беше вартбург и си го свалях и слагах за отрицателно време.на форда обаче няма да е за това отрицателно време.
  не се стряскай,с 30-40лв ще се стоплиш.Смени и термостата,но преди да сложиш новия го пусни в тенджера с вода и загрявай като мериш температурата.Преди време имах случай с еедин такъв,който отваряше на ~40 градуса.Добре,че колата ми беше вартбург и си го свалях и слагах за отрицателно време.на форда обаче няма да е за това отрицателно време. 
- msotiroff
- потребител 
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
 Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Благодаря!
40лв. ли е един термостатmrdds написа:не се стряскай,с 30-40лв ще се стоплиш...
 
   
  
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2#55461" onclick="window.open(this.href);return false;TIN написа:Закупена част: Термостат + опръстен
Закупен за: 42лв
Модел на автомобила: Форд Мондео
Година на производство: 1994
Двигател: 1,8
Закупен от Мото-Пфое
- msotiroff
- потребител 
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
 Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Това съм го виждал, ама то е за бензинов ДВГ. Темата е за ТД.
Както и да е - вярвам, че за дизелака не е по - ефтин
			
									
									Както и да е - вярвам, че за дизелака не е по - ефтин

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- ofeto
- потребител 
- Мнения: 128
- Регистриран: 29 май 2007, 18:55
- Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
- Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
- Status: Извън линия
не се шашкай колега провери си първо нивото на антифриза,че ако ти е под минимума това се отразява и на парното!освен това колата ти е дизел,тоест по-бавно загрява двигателя а от там неминуемо по-бавно ще ти стопли парното!а бе за дизел зимно време си е май май нормално парното да стопля след петнайсетина минути.според мен няма нищо притеснително и нередно,ама нека някой по-компетентен да каже!
			
									
									
						- 
				1.8d
- потребител 
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Как 15 мин.Че ти за толкова време на студа ще пукнеш.Трябва с ушанка да караш  ...Не си уточнил само че тези 15-20 мин,работа на място ли са или в движение.При мен нещата са такива,че на място когато климатроника е на AUTO започва да духа топъл въздух след 5-6 мин,а след 15 вече фучи с пълната си мощ,а в движение започва да духа след километър и половина,два градско!Правил съм си експеримент - при -2 до -5 градуса,след 1 - 1,2км. каране на 2-ра предавка с 2 700 - 3 000 об/мин. вентилатора започва да духа топло
 ...Не си уточнил само че тези 15-20 мин,работа на място ли са или в движение.При мен нещата са такива,че на място когато климатроника е на AUTO започва да духа топъл въздух след 5-6 мин,а след 15 вече фучи с пълната си мощ,а в движение започва да духа след километър и половина,два градско!Правил съм си експеримент - при -2 до -5 градуса,след 1 - 1,2км. каране на 2-ра предавка с 2 700 - 3 000 об/мин. вентилатора започва да духа топло
			
									
									
						 ...Не си уточнил само че тези 15-20 мин,работа на място ли са или в движение.При мен нещата са такива,че на място когато климатроника е на AUTO започва да духа топъл въздух след 5-6 мин,а след 15 вече фучи с пълната си мощ,а в движение започва да духа след километър и половина,два градско!Правил съм си експеримент - при -2 до -5 градуса,след 1 - 1,2км. каране на 2-ра предавка с 2 700 - 3 000 об/мин. вентилатора започва да духа топло
 ...Не си уточнил само че тези 15-20 мин,работа на място ли са или в движение.При мен нещата са такива,че на място когато климатроника е на AUTO започва да духа топъл въздух след 5-6 мин,а след 15 вече фучи с пълната си мощ,а в движение започва да духа след километър и половина,два градско!Правил съм си експеримент - при -2 до -5 градуса,след 1 - 1,2км. каране на 2-ра предавка с 2 700 - 3 000 об/мин. вентилатора започва да духа топло- msotiroff
- потребител 
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
 Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Аз много се чудя дали да не сложа един картон от вътрешната страна на решетката на радиатора, за да не влиза студен въздух. Така някога слагах на жигулето и загряваше доста по - бързо...
Как мислите? Някой правил ли го е на Форд?
			
									
									Как мислите? Някой правил ли го е на Форд?
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- Mondi
- потребител 
- Мнения: 20
- Регистриран: 08 ное 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не разсмивай така де . Има грешка някъде (попрочети из темите ) . Започва да духа топло след 4-5м. работа на място или още по-бързо след 5-600метра каране а след 1км. трудно задържаш ръката си в/у "духалките" .msotiroff написа:Аз много се чудя дали да не сложа един картон от вътрешната страна на решетката на радиатора, за да не влиза студен въздух. Така някога слагах на жигулето и загряваше доста по - бързо...
Как мислите? Някой правил ли го е на Форд?
- Conan_1
- потребител 
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Честито за колата колега!Със здраве и безаварийно да я караш!А за термостата то и моят двигател е 1,8 ТДИ и термостата го купих по каталог за модела - 14,50 лв Така 4е тия цени от 40 малко много ми се виждат!А термостата си ми бачка супер и е топличко сега 
			
									
									
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
						вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- msotiroff
- потребител 
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
 Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Ми аз вече сложих картон отпред и колата загрява малко по - бързо. Работата ми е на около 11-12 км от вкъщи, а колата влиза в режим NORMAL на половината път. Първите 10-ина минути умирам от студMondi написа:...
 Може и термостата да е блокирал в отворено положение нещо, не знам, но ще взема да го сменя да видим... то не се издържа... студ мори добитъкаааа...
 Може и термостата да е блокирал в отворено положение нещо, не знам, но ще взема да го сменя да видим... то не се издържа... студ мори добитъкаааа...Колега, за колко време ти загрява колата, така че парното да духа топло.Conan_1 написа:Честито за колата колега!Със здраве и безаварийно да я караш!А за термостата то и моят двигател е 1,8 ТДИ и термостата го купих по каталог за модела - 14,50 лв Така 4е тия цени от 40 малко много ми се виждат!А термостата си ми бачка супер и е топличко сега
Мерси.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб, 
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
						където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- Conan_1
- потребител 
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Ами средно от 5 до 10 минути,ама тук се намесва факта че сутрин дизела иска даго караш по-леко без юркане поне 10-ина минути!Та ако настапваш газста може и по-бързо незнам!Смени си термостата и ако ефекта все още не те задоволява значи трябва да пипнеш и радиатора на парното!  
			
									
									
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
						вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- 
				Sasho Filew
- потребител 
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2007, 22:51
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TD 1.8 1993
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Радиаторче на парното...
Колеги,след тотално разследване и смяна на разни не работещи малки неща се стигна до ГОЛЯМОТО НЕЩО....а именно радиаторче на парното.Та въпроса ми е какви са цените му за нов или втора употреба...ако пък някой от вас има излишно,нека да ми свирне..да го купя...работещо,разбира се...
Благодаря!
Колата е Mondeo 1.8TDI 1994 седан!
			
									
									
						
Благодаря!
Колата е Mondeo 1.8TDI 1994 седан!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта






