FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?
- nikman
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 01 юли 2007, 22:02
- Модел на автомобила: Mondeo GLX 1.8 16v'94
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?
Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!
Благодаря предварително!!!
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Няма никакви защити. Това пък, със защитите, кой ви го е казал? Помпата е на друг ремък, но това в скучая няма никакво значение. Купувай смело. Аз ще ти продам глава на тънки пари. Може и цял двигател. Комплект ремъци с ролките излиза към 150 лева. Може и 180. Зависи от производителя.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?
Според мен и доколкото съм чел по проблеми от това естество (тук) е по-добре да се въздържиш от тази покупка. Естествено - избора си е твой, а и си зависи за какво ти трябва колата. Във всеки случай ремонта на двигателя ми се струва нецелесъобразен (от моя гледна точка)...nikman написа:Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!
-
- потребител
- Мнения: 120
- Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
- Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колеги ако наистина колата я дават много евтино може и да си заслужа ако човека е ентусиаст.А защита е много грешно понятие.Тва зависи дали колата е с хидравлични повдигачи на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Иначе и моят съвет е ако не му се занимава да търси части по морги и блъснати коли да не я купува
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
nikman
Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Мое си мнение де, но всеки шофьор знае че ролки и ремък са основен и много важен консуматив за мотора.
Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Мое си мнение де, но всеки шофьор знае че ролки и ремък са основен и много важен консуматив за мотора.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 30 авг 2007, 19:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD
- Местоположение: Vratza
- Status: Извън линия
Колега, наскоро минах по същия път и мога да ти дам следния съвет: ако разбираш от ремонти или имаш познат, който да ти вземе по-малко пари не се чуди. Ролките и ремъците ми излязоха 178 лв, бутало си намерих за 30 лв., клапаните не знам колко са, защото си имах, но може да са ти и здрави. Най-сериозния проблем ми беше разглобяването, защото свалях двигателя. При добро желание за 1-2 дни си готов. Но най-важното е да ти харесва колата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
И кво като е с хидравлични повдигачи, ако не е предвидено ще си удари клапаните и нищо не помага.Kerosin написа:Колеги ако наистина колата я дават мн евтино може и да си заслужа ако 4овека е ентусиаст.А за6тита е мн гре6но понятие.Тва зависи дали колата е с хидравли4ни повдига4и на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Ина4е и моят съвет е ако не му се занимава да търси 4асти по морги и блъснати коли да не я купува
Какво значи "или е с пружини(което е най вероятно)", то всички клапани са с пружини независимо с какви повдигачи са.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Бе ти да не си се напушил? Аз за 900 лева продадох кола в движение с гражданска отговорност и т.н. Даже един от форума напираше да я купи, но нещо го спря факта, че трябвало да и купи винетка.
Какви са тези глупости? Даваш му 350 лева за да не я даде на вторични и толкова. Айде, от теб да мине 400. Бегай от тоя надалече. Прави те на луд!

_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпросnikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...)
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
cotecna написа:Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпросnikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...)
Двигателите, в зависимост от типа на горивната камера се делят на две категории. Такива, на които клапана в максимално повдигнато положение не достига до буталото в горна мъртва точка и такива, на които достига. Дизелите, които не са с директно впръскване, са от първия тип. За тези с директно впръскване е малко както дойде. Този двигател е с форкамери и шанс няма. Далавера е, ако се счупи коляновия вал. В този случай буталата и биелите (понякога) оцеляват.
Опааа .... грешка! Не коляновия, а разпределителния вал. Извинявам се.
Последна промяна от Vaklin на 13 ное 2007, 19:14, променено общо 1 път.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Абсолютно вярно..orlinm написа:nikman
Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Били са абсолютни цигани, предишни собственници.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Точно на такъв двигател, като на снимката скъсах ремък със 90км/ч на 4та (обороти около 3000), само смених ремъка и я подкарах.cotecna написа:Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпросnikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш...)
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта