Новата колица , фокус -2 *2007г*
- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Новата колица , фокус -2 *2007г*
Нов съм във форума , то си личи по името
Повече чета от кокото да пиша , и то чета с цел да понауча нещо от форума но трудна работа -- няма много фордаджии с такъв фокус 2 но това няма значение .. Та наи накраия с много чакане над 3 месеца се появи моита поръчка ... Наи интересното е че маи и дилара ми беше изненадан като мен. Маи и тои беше току що разбрал че колата е пристигнала .А уж щеше да ми каже като я произведат , като я качат за транспорт за бг... нищо такова разбрал е 5 минути преди мене
мнооо профешанъл . Ма стига за дилара съм писал ... Първи впечатления:автомобилчето --бива .(криво лево)1.8 тдци 115 кс. подгрявване на челното стъкло - много хубава екстра е това , спирачен асистент, забавено мизгасване на фаровете , круиз контрол, другите екстри дето можете да се сетите са серия за колекшън. На триб компютара дава учудващо голям разход 9.1 литра (извън градско) среден разход. Маи тия кАмпютри са само за престиж и за балъци (като мене ) да си ги поръчват та да си мислят че ще са постоянно информирани за моментен и среден разход на гориво.
Нищо подобно. Автомобилчето се държи добре на пътя 150 км вдигнах моментно от любопитство после върнах газта по понятни причини. Колата е стабилна с тази скорост. вдигна ги по нанагорнището към ихтиман със лекота , естествено можеше и оше но ас се здържах със болка на сърцето. Все пак трябва да проявя малко търпение в началото. На мои колега фокус -1 със същият мотор 115 тдци бяга повече по светофарите но мисля че това няма да е за
дълго
Предполагам че мотора ще утихне и ще стане по пъргав със времето. кокпита бива но са поспестени малко от меките материи по вратите предимно.иначе в купето е тихичко като съм в движение . Седалките ... още свиквам с тях твърдички са и не са със изразена анатомична форма. На старото ми мондео седях като във фотиоил .,голями и меки плюшени седалки . Въф фокуса не така но ще свикна. разликата във цената между мондео и фокус в момента е около 20 бона . Та с това се успокоявам. сега ето и няколко снимки на автомобила. А утре ще долея резервоара за да видя деиствителния разход на гориво . И почти сам сигорен че разликата от компиутара и пистолета на бензиностанцията ще е драстична. дано да е надоло че иначе лоша работа...за сега толкоз утре пак , ся да ида да се повозя малко 







Последна промяна от novaka на 21 ное 2007, 22:21, променено общо 2 пъти.
Комплексите не се избиват със конски сили!!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Честито и да я пазиш първите 10 000 км.
Колата наистина има повишен разход в началото. Докато се напаснат накладки, дискове, съединител и се разработят лагерите ще е така.
В началото двигателя е малко спънат, но това мисля разбираш, защо е така. Просто карай кротко и не товари излишно двигателя.
Нищо не казваш за возията. Все пак слизаш от по-висок клас автомобил. Може би ще ти направи впечетление относително твърдото на пръв поглед окачване. При преминаване на по-малки неравности обаче въобще не се усеща, но се чува.
П.П. И да не забравиш да сложиш стикери.
Колата наистина има повишен разход в началото. Докато се напаснат накладки, дискове, съединител и се разработят лагерите ще е така.
В началото двигателя е малко спънат, но това мисля разбираш, защо е така. Просто карай кротко и не товари излишно двигателя.
Нищо не казваш за возията. Все пак слизаш от по-висок клас автомобил. Може би ще ти направи впечетление относително твърдото на пръв поглед окачване. При преминаване на по-малки неравности обаче въобще не се усеща, но се чува.
П.П. И да не забравиш да сложиш стикери.
- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:.
Нищо не казваш за возията. Все пак слизаш от по-висок клас автомобил. Може би ще ти направи впечетление относително твърдото на пръв поглед окачване. При преминаване на по-малки неравности обаче въобще не се усеща, но се чува.
П.П. И да не забравиш да сложиш стикери.
Возията малко твърдичко вози но е безшумно минаването по неравностите . по лекичка и по къса е от мондеото , това се отразява на возията в негативен план, но е много стабилна в завои минава като по релси без вобще да прави камшици задната част на абтомобила. Гумите са 205-55 16. шеснаиските и дават още малко стабилност във завоите с по висока скорост. А ко е на 15 цола ще вози доста по меко но определено и така е добре . мисля че вози добре като цяло. Карал сам и аудита и голфове 4-ки . Тук возията е по добра от четворката на голфа и то е по добра във пъти

Комплексите не се избиват със конски сили!!!
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
fiestazetec: - сега ще ти кажа как се спрях на фокуса и как го избрах. Отидох във пфое рент а кар . взех един тъмно син форд фокус ТИТАНИУМ 2.0 тдци за 72 часа под наем. Просто това беше дизела които беше на 40 000 км и една две нагоре. Карах го 72 часа и навартях около 570 км. После взех един фокус от диларите и го карах около 25-30 минути (със любезното присъствие на дилара до себе си разбира се )
Втория фокус дето го карах със дилара, беше на 350 км ,нов тест автомобил. И гледаи сега :
Този дето беше под наем , ТИТНИУМ , тои беше със 17цолови джанти и спорт окачване . А тест автомобила беше като моя в момента ,колекшън и със 16 цолови джанти. возията на този под наем беше невероятно стегната и нямаше никакви хлабини по окачването (говориме за автомобил под наем ,които е навартял четиресе и кусор хиляди километри ) возеше като новия , ряазбира се отчитам разликата във гумите ,но като шум и стегната возия нямаше разлика . И предцених че като знам как се кара бърз автомобил под наем , и е навартял 40 000 без да има разлика от новия .... кво да говоря повече и да занимавам диларите с глупости поръчах си и това е ,но преди това тествах достатъчно, бях наясно какво взимам. Наскоро четох тук как едно момче си взело мондео и не му харесва че возил твърдо и бил спънат. Просто новите автомобили са направени да се движат по асвалт и то гладък а не по павета и ями. Та това момче с мондеото ще го успокоя,че и ((-Е-)) класа да си вземе ,пак така ще вози. Гаранция давам . Но здравината при фокуса - нали за това говорехме , е налице и във ходовата част и във другите детаили . Това е мое мнение базирало се на прочетена литература и мнения на експерти от DEKRA;TUV; OMTC. И не на последно място чета и авто билд . Но наи важното е че автомобила ми е в гаранция а другото е вятър работа
Втория фокус дето го карах със дилара, беше на 350 км ,нов тест автомобил. И гледаи сега :
Този дето беше под наем , ТИТНИУМ , тои беше със 17цолови джанти и спорт окачване . А тест автомобила беше като моя в момента ,колекшън и със 16 цолови джанти. возията на този под наем беше невероятно стегната и нямаше никакви хлабини по окачването (говориме за автомобил под наем ,които е навартял четиресе и кусор хиляди километри ) возеше като новия , ряазбира се отчитам разликата във гумите ,но като шум и стегната возия нямаше разлика . И предцених че като знам как се кара бърз автомобил под наем , и е навартял 40 000 без да има разлика от новия .... кво да говоря повече и да занимавам диларите с глупости поръчах си и това е ,но преди това тествах достатъчно, бях наясно какво взимам. Наскоро четох тук как едно момче си взело мондео и не му харесва че возил твърдо и бил спънат. Просто новите автомобили са направени да се движат по асвалт и то гладък а не по павета и ями. Та това момче с мондеото ще го успокоя,че и ((-Е-)) класа да си вземе ,пак така ще вози. Гаранция давам . Но здравината при фокуса - нали за това говорехме , е налице и във ходовата част и във другите детаили . Това е мое мнение базирало се на прочетена литература и мнения на експерти от DEKRA;TUV; OMTC. И не на последно място чета и авто билд . Но наи важното е че автомобила ми е в гаранция а другото е вятър работа

Комплексите не се избиват със конски сили!!!
- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
>:D<: Ми то аз за комби чаках толкова дълго. На мене си ми трябва по голям багажник. Иначе наи красив е четириврат фокус (класическа лимозина ). Ама при мен все си има по нещо за возена в комбито, я лодка и моторче + супорнаисе въдици и палатки из вътре я да заредя малко стока из търговските обекти . И така за мен комби или пикап . Другото ще е форд РЕНЖЪР двоина кабина ЛИМИТЕД. Даи боже догодина ... Амин
34.000 лв със отстъпките, около 3500 лв ми свалиха от цената.

Комплексите не се избиват със конски сили!!!
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Само да ти кажа
... окачването на стария Фокус, за мен е най-доброто нещо от него. На 100к км. смених 4тири носача с тампоните, задни. Да не ти казвам 1000лв и отгоре
. Скоро смених и предните ресиори, че единия беше сдал багажа. Но да ти кажа найстина вози много добре. Надявам се и новия да е така и 100к. км да не ти се налага да сменяш нищо голямо, защото аз т.н. биалетки, лява или дясна си сменям всеки път като си карам колата
, по 80лв си ми взимат и така
.




- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
А ти от къде го купи фокусчето на 100 000 км? Че те все на толкова километри ги купувате и после все се налага да се сменяват части . Само да вмъкна между другото , че едно такси навърта 250 000 км и стъпва по паветата като котка. А аз често се возя на такси ( некарам с алкохол в кръвта) и като се кача в таксито все километража гледамiztreshtql написа:Само да ти кажа... окачването на стария Фокус, за мен е най-доброто нещо от него. На 100к км. смених 4тири носача с тампоните, задни. Да не ти казвам 1000лв и отгоре
. Скоро смених и предните ресиори, че единия беше сдал багажа. Но да ти кажа найстина вози много добре. Надявам се и новия да е така и 100к. км да не ти се налага да сменяш нищо голямо, защото аз т.н. биалетки, лява или дясна си сменям всеки път като си карам колата
, по 80лв си ми взимат и така
.

Комплексите не се избиват със конски сили!!!
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Може би не си ме разбрал
, фокуса е взет от Шоу Руума:)... чисто новичак. Никога не му е сменяна част, просто за да се смени... уж винаги е нещо над средното ниво... и подчти всичко се прави в Мото Пфое... гаранцията си е гаранция, каквото искат да ми слагат... Така че тия 110 000 близо вече са навъртяни от баща ми, а последните 2 години от мен... от 01 до 07... 6 години, мисля че 110к км. за това време не са нищо впечатляващо...

- novaka
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 19 сеп 2007, 19:00
- Модел на автомобила: ford fokus 2007g
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Да малко неясно си се изразил, останах с впечатление че си сменявал цялата ходова част. Всъщност и сега несъм много на ясно от последното ти писмоiztreshtql написа:Може би не си ме разбрал, фокуса е взет от Шоу Руума:)... чисто новичак. Никога не му е сменяна част, просто за да се смени... уж винаги е нещо над средното ниво... и подчти всичко се прави в Мото Пфое... гаранцията си е гаранция, каквото искат да ми слагат... Така че тия 110 000 близо вече са навъртяни от баща ми, а последните 2 години от мен... от 01 до 07... 6 години, мисля че 110к км. за това време не са нищо впечатляващо...





Комплексите не се избиват със конски сили!!!
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта