Резервна гума
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 16 сеп 2005, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 combi 96.; MK1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Резервна гума
Здравейте колеги,
От известно време ме тормози 1 въпрос,сигурно всеки отвас е виждат онези смешни резервни гуми с малък диаметър дето ги имат VW,audi и някои mazdi.Знам, че Форд май нямат такива модели, та искам да попитам -някой знае ли случайно дали такава малка гума може да стане на Форд,та било то и с доработка нещо.Имам и още 1 въпрос по същата тема-някой има ли на представа дали 13 цолова джанта може да се монтира на мондео, от фиеста примерно?Всичко това ме интересува за икономия на място,защото газовата е на мястото на резервната гума, а 15 цола резервна си е бая нещо в багажника.
Благодаря !
От известно време ме тормози 1 въпрос,сигурно всеки отвас е виждат онези смешни резервни гуми с малък диаметър дето ги имат VW,audi и някои mazdi.Знам, че Форд май нямат такива модели, та искам да попитам -някой знае ли случайно дали такава малка гума може да стане на Форд,та било то и с доработка нещо.Имам и още 1 въпрос по същата тема-някой има ли на представа дали 13 цолова джанта може да се монтира на мондео, от фиеста примерно?Всичко това ме интересува за икономия на място,защото газовата е на мястото на резервната гума, а 15 цола резервна си е бая нещо в багажника.
Благодаря !
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой Фокус е с такава джанта "патерица"debug написа:Фокусът е с такава "патерица". Стандартната джанта и гума са опция. Обаче реално от дебелината на гумата пестиш не повече от 5 см. в сравнение с нормалната, диаметърът е същия.
13 цола ме съмнява да влезне върху спирачките на Мондеото. 14 става.


-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 16 сеп 2005, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 combi 96.; MK1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Абе не знам колко точно може да се спести,но скоро сложих една такава от PASSAT и доста се изнанадах-беше широка не повече от 100-120 мм и като се сложи и доста по-малкия диаметър според мен заема по-малко място поне 2 пъти, даже и повече.Събра се в краката на предния пасажер,че имаше място и той да седне.Та затова ми се зароди идеята да се поинтересувам какво може да се направи по въпроса.Иначе знам ,че 14-ки стават-еее там наистина няма много разлика,зимните са ми 14-ки 185/70/14, а летните 195/60/15. т.е. диаметъра е абсолютно същия само е 1 см по тясна,а че фокуса е с патерици и аз не знаех
,но не пречи да се провери.

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Първият ми Фокус беше с нормална стоманена джанта 15 цола, в багажника имаше подложен стиропор, който повдига нивото до нивото на джантата. Сегашният ми е с 15 цола патерица, без стиропорената подложка. Тая подложка беше 4-5 см. дебела, следователно толкова е разликата в дебелината между патерицата и 195х60х15. Диаметърът е същият, иначе колата ще се килне на една страна. Дупките на Фокуса са 4х108 (98-04г). Централен 63,5мм ако не се лъжа.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
централен 63,3debug написа:Първият ми Фокус беше с нормална стоманена джанта 15 цола, в багажника имаше подложен стиропор, който повдига нивото до нивото на джантата. Сегашният ми е с 15 цола патерица, без стиропорената подложка. Тая подложка беше 4-5 см. дебела, следователно толкова е разликата в дебелината между патерицата и 195х60х15. Диаметърът е същият, иначе колата ще се килне на една страна. Дупките на Фокуса са 4х108 (98-04г). Централен 63,5мм ако не се лъжа.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта