Съединителя отделя горе

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Съединителя отделя горе

Мнение от G2233 » 30 ное 2007, 23:23

Колеги интересува ме дали се регулира съединителя на Ескорт или е саморегулиращ се. Защото направих един малак тест-опънах ръчната и се опитах да потегля на 3та, но колата угасна. По тази логика на теста съединителя би трябвало да е добре и все пак отделя горе спрямо нормалното. Когато тръгвам на първа трябва да подам повече газ. Кажете си мнението дали може да изкара така още към 2000км ако е за смяна.Благодаря предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 дек 2007, 00:29

Има два варианта. Повечето са със саморегулиране, но има някои имат винт на педала, като се навреш отдолу ако го има ще го видиш.
Питаш дали ще изкара 2000 км. Отговора е може да изкара а може да не изкара (няма как да се предвиди). Това че е горе предполага че е в края на ресурса си. За съединителя 1000км в града са може би колкото 10000км извън.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 01 дек 2007, 10:17

моя също е така,горе отделя,но на 3-та изгасва,но и аз като теб си викам ,че ще изкара още 2-3000км до пролетта ,че като ми е студено с нищо не ми се захваща по колата,камо ли със смяна на съединител.
Имам опит със много износени съединители(имахме автосервиз сервиз преди 10-тина години).Симптомите са следните:
1.Започва да отделя все по нагоре.
2.Започва да преплъзва по нагорнища,когато подадеш по сериозно газ оборотите се вдигат ,а скоростта не се увеличава.
3.започват да влизат скоростите все по трудно и трябва да чакаш да слезнат оборотите за да влезе.
4.И на последно място неможеп да тръгнеш от място.
Пробега от първия до последния симптоп е много различен.Ако си рацер и пилиш гуми едва ли ще изкара повече от 50км.Ако я караш нормално може би 3-4000км

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 01 дек 2007, 16:50

Да. Мерси за отговора. М/удругото имам болт със шестограм долу на педала на съединителя,на каде трябва да го завъртя за да се нормализира отделянето.При положение че ми отделя горе.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 01 дек 2007, 17:32

Развивай го с по 1 оборот и тествай - по метода на пробата и грешката.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 01 дек 2007, 19:54

Значи викаш да го развивам,защото аз милих да го завивам

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 дек 2007, 00:53

Пробвай и двете посоки и на принципа проба/грешка ще установиш кой е оптималния момент! :wink:

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 02 дек 2007, 07:22

Да, развивай го, докато почнат да хъркат първа и задна. После върни малко (3-4 оборота може би). Трябва хем да отделя долу (в първата 1/2 от хода на педала от долу нагоре), хем да може да включваш скорости.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 02 дек 2007, 16:17

Колеги. Поучи се. Сега си отделя нормално посредата. Нали това не значи че съединителя ми е за смяна?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 дек 2007, 17:36

Ако не буксува и предавките се сменят гладко - значи е ок!

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 02 дек 2007, 18:56

Ами чак пък гладко - не,ама това само го прави на студен двигател(малко трудно влизат). Иначе като я покарам и загрее си влизат нормално. Това означава ли че на скоростната кутия трябва да се смени маслото или да се долее,но мисля че е най-добре да се смени.Какво е ващо мнение.?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 02 дек 2007, 19:01

Нищо не ти трябва, а щом се нормализирало положението на педала, ще те докара до Б-я. Въпреки това се наслушай по нагорнище като подадеш рязко газ да не се повишават оборотите без съответно колата да се ускорява (горе-долу като автоматична кутия).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 02 дек 2007, 19:22

Здравейте, и аз имам същия проблем, но все пак не разбрах колегата в коя посока завъртя шестограма на съединителя за да го регулира?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 дек 2007, 19:47

При отрицателните темп. сутрин е нормално в началото предавките да се превкл. леко затруднено - маслото се е "сгъстило"!

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 02 дек 2007, 20:02

Trayan. В моят случей направих един пълен оборот на шестограма в посока - с/у часовниковата стрелка

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 02 дек 2007, 20:56

Благодаря за инфото, утре ще опитам и аз и ще споделя резултата.

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 03 дек 2007, 23:51

получи се и при мен. завъртях шестограма обратна на часовниковата стрелка около 2 оборота и резултата е на лице. благодаря

Потребителски аватар
hose11
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 14 май 2007, 11:43
Модел на автомобила: ford focus mk3 1.6 tdci 105hp econetic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от hose11 » 15 дек 2007, 18:00

имам същия проблем но на моето мондео нямам болт който да завъртя...аз ли него намирам или модела е саморегулиращ...

Костадин
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 дек 2007, 22:38
Модел на автомобила: Ford Escort 16V i Explorer (Zetec, 90 PS) 1995
Status: Извън линия

Мнение от Костадин » 25 дек 2007, 23:36

Колеги, почти на всички "Zetec" от 1995/1998 саединителя е саморегулиращ се: болтовете под педала са само за корекциа на хода на педала. Регулирането на педала не ви оправя проблема, т.е.:
колкото по-малко седите на саединител или по-малко форсирате = толкова по далеч ще стигнете :wink: :lol:
GT90 koit ne е karal...znachi nishto ne znae za Aston Martin... :)

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 26 дек 2007, 12:32

хаха пичове и аз иам същия проблем но жилото е скъсано и е завързано с една тел ............... :) желязна количка :) с тел и малко лепило сичко се оправя :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта