Трудно се сменят предавките
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Трудно се сменят предавките
Нормално ли е толкова трудно да се сменят предавките когато колата е студена
Паля си аз и първите минути докато позагрее лоста движи доста трудно, имам чувството че всеедно е на сухо
Като загрее колата е малко по-добре положението 



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Няма бреDTM написа: ще си къртим лостовете![]()
.

Саамоо споко

Начи качвате се, и първата ви работа трябва е да я запалите.
Палите на свободна с натиснат съединител.
Плавно отпускате съеднителя и ако има тормоз на двигателя забавяте пускането на съединителя и помагате с педала на газта.
Когато напълно отпуснете съеднителя почвате по същество

Съществото!
Качвам се аз и :
Ръгам да си сменя диска.
Бъркам си в носа
Ровя да не би за пореден път да съм си забравил документите.
Пак си бъркам в носа.
Мислим сеа на къде бях тръгнал.
....
След малко вече палим и се усещам, че закъснявам за работа.
Мислите ли дали си давам време да я запаля и да я изчакам поне минутка на място след като и престои дълъг преход от 4 км до раота а тва ма хич не е добра за нея.
Разбра ли сеа или ?

Палиш на свободна и пускаш съеднителя. Некви неща почват да се въртят в ск. кутия и малко от малко почва да се разбива маслото.
Чакаш поне минутка и тогава потегляш
Последна промяна от paci на 04 дек 2007, 20:59, променено общо 4 пъти.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Това ясно ама ако е с ЕР-90 доста ще трябва да си бърка в носаpaci написа:Качвам се аз и :DTM написа: ще си къртим лостовете![]()
.
Ръгам да си сменя диска.
Бъркам си в носа
Ровя да не би за пореден път да съм си забравил документите.
Пак си бъркам в носа.
Мислим сеа на къде бях тръгнал.
....

paci: Викаш има вероятност да си нанесе травма?

- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега твоето по книжка е ESD M2C 175-A, ако си с кутия Т9.
Питай в МП кое от техните отговаря на спецификацията и вземи от него, или потърси по-евтина алтернатива ако не искаш оригиналното, по спомен от старата Сиера мисля че Валволайн имат такава алтернатива. Мисля че 80W90 е подходящо особено ако кутията е на повече километри, но може и 75W90. Всичко зависи от състоянието на кутията.
Питай в МП кое от техните отговаря на спецификацията и вземи от него, или потърси по-евтина алтернатива ако не искаш оригиналното, по спомен от старата Сиера мисля че Валволайн имат такава алтернатива. Мисля че 80W90 е подходящо особено ако кутията е на повече километри, но може и 75W90. Всичко зависи от състоянието на кутията.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
не мъчи колата
бе не съм от старите шофьори, но това си е просто правило.......задължително се пали с натиснат съединител за зимата задължително на квадрат.......като е гъсто маслото и като е студено не е гаранция това че лоста ти е между 3 и 4-та си изключил от скорост съответно тормоза за колата е по-голям...........простичък пример паля на съединител изключвам от скорост и плавно го отпускам .........макар и леко колата се опитва да тръгне.......сещай се като не си го натиснал.....не казвам че ще скочи и ще потегли, но процесът ще е по-сложничък.
а сега печените колеги от форума да обяснят подробно кои чаркове участват в цялата работа и защо е добре да се натисне съединител и тогава да се пали.........
от мен толкоз ПАЛИ СЕ ДВИГАТЕЛЯ СЛЕД КАТО СИ НАТИСНАЛ СЪЕДИНИТЕЛ.......дали си изключил от скорост не е толкова важно
а сега печените колеги от форума да обяснят подробно кои чаркове участват в цялата работа и защо е добре да се натисне съединител и тогава да се пали.........
от мен толкоз ПАЛИ СЕ ДВИГАТЕЛЯ СЛЕД КАТО СИ НАТИСНАЛ СЪЕДИНИТЕЛ.......дали си изключил от скорост не е толкова важно
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
В моята инструкция за колата си пише буквално "натиснете съединителя без да натискате акселератора (газта) и завъртете контактния ключ в положение ... и т.н"
И аз така си я паля винаги и пали от раз.
И наистина като отпусна съединителя се усеща как за момент сякаш се натоварва двигателя.
Имаме един служебен Хюндай - на него не натиснеш ли съединителя до долу - няма стартер ! не завърта изобщо.
И аз така си я паля винаги и пали от раз.
И наистина като отпусна съединителя се усеща как за момент сякаш се натоварва двигателя.
Имаме един служебен Хюндай - на него не натиснеш ли съединителя до долу - няма стартер ! не завърта изобщо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта