каква ли е цената за смяна на ангренажния ремък с ролките
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
- Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колеги, каква ли е цената за смяна на ангренажния ремък с ролките. Говорим за истински.trayan написа:Здравейте,
проблема с "виенето" е отстранен, оказа се една от ролките на пистовия ремък - единствената стара която бяхме оставили.
Моя Форд е 95 година 2000куб.
Защото от много места чувам различни цифри.
На ангренажния капак е залепена синя лепенка на която пише 70658км. обаче колата вече е на 258 хиляди. Двигателя не е оригинален от това купе. Едва ли може да се установи какво му е състоянието и кога е сменяван, а така като не му знам историята, не смея да го карам. Въобще един хубав ремък колко километра може да изкара.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи щом не си сигурен за състоянието на ангренажа, то сменяй го възможно най-скоро, защото ако 16V скъса ремъка ще стане страшно!
Съветвам да не пестиш от ангренажния ремък и ролките, а да купиш качествени и да смениш не само ремъка, но и всички ролки /защото ако някоя ролка блокира ще скъса ремъка/
По принцип живота на ремъка и ролките е около 60 000км., но при родните условия е желателно да се сменяват на всеки 50 000км., защото прахоляка по улиците има неблагоприятен ефект.
Съветвам те да си купиш ремък "Гейтс" и ролки "СКФ" ще ти излезе 20-30лв. по-скъпо, но следващите 50 000км. ще си спокоен!
пп: това е особено важно за коли с малък годишен преход /около 10 000км. на година/, защото на евтините ремъци гумата старее по-бързо и евтините ролки могат да корозират и така да се получи авария преди да бъде изминат горепосочения преход!
Съветвам да не пестиш от ангренажния ремък и ролките, а да купиш качествени и да смениш не само ремъка, но и всички ролки /защото ако някоя ролка блокира ще скъса ремъка/
По принцип живота на ремъка и ролките е около 60 000км., но при родните условия е желателно да се сменяват на всеки 50 000км., защото прахоляка по улиците има неблагоприятен ефект.
Съветвам те да си купиш ремък "Гейтс" и ролки "СКФ" ще ти излезе 20-30лв. по-скъпо, но следващите 50 000км. ще си спокоен!
пп: това е особено важно за коли с малък годишен преход /около 10 000км. на година/, защото на евтините ремъци гумата старее по-бързо и евтините ролки могат да корозират и така да се получи авария преди да бъде изминат горепосочения преход!
- dimitardima
- потребител
- Мнения: 307
- Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
За смяна на това най-добре оторизиран сервиз да намериш... Примерно в мото-пфое (нищо, че са палячовци и кожодери) поне няма да изчезнат след 1г. или пък в сервизите на Бош... защотото не го правят за първи път имаш си гаранция и общо взето е ОК! Работата при смяната на анг. ремък е точно в това гаранцията на даден сервиз за да няма после хър-мър! Иначе може да си вземеш и ролки ИНА и ремък Дайко мисля, че за тях има добри мнения във форума потърси малко и ще видиш... Др. вариянт е отиваш в МП и оставяш 400+ лв. и решаваш дилемата!
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега видях че си от София.Отиди на Ботевградско шосе в магазина на SKF лагери там продават ролки и ремъци оригинални на фирмата.
Ремъците са американски доколкото си спомням,разликата е тази че магазините ги продават като резервна част ,а там като консуматив
което е правилно.Аз купувам от там и нямам проблеми.Гранцията ти е гарантирана.Цената е на половината в МФ.В МФ ролките са на ИНА
с SKF лагери но на двойна цена
Ремъците са американски доколкото си спомням,разликата е тази че магазините ги продават като резервна част ,а там като консуматив
което е правилно.Аз купувам от там и нямам проблеми.Гранцията ти е гарантирана.Цената е на половината в МФ.В МФ ролките са на ИНА
с SKF лагери но на двойна цена
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
- Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това е ценна информация колеги. Обаче дали в сериозните сервизи, които признават гаранция ще се съгласят да подменят ремъка с мои консумативиg.taskov написа:Колега видях че си от София.Отиди на Ботевградско шосе в магазина на SKF лагери там продават ролки и ремъци оригинални на фирмата.
Ремъците са американски доколкото си спомням,разликата е тази че магазините ги продават като резервна част ,а там като консуматив
което е правилно.Аз купувам от там и нямам проблеми.Гранцията ти е гарантирана.Цената е на половината в МФ.В МФ ролките са на ИНА
с SKF лагери но на двойна цена

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 16 сеп 2005, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 combi 96.; MK1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи разбираш вече за какво става въпрос.Ако искаш с гаранция и добро -МП .Наистина дават 100к км.гаранция,едва ли някой ще ти даде повече.То и по света е толкова 60 к мили.Но и това е наи -скъпия вариант. Има и малко по евтин-купуваш си комплекта ремък с ролки на моторкрафт но не от МП, а от някой спец магазин, същите са за около 200-205 лв и ги монтираш някъде. Не е чак толкова тънка работата,колкото се твърди, достатъчно е да знае какво прави мастора и да не му е за първи път. Работата е от 50 до 70-лв.Всичко останало е компромис!
Успех!
Успех!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи това с 100 000км. гаранцията на ремъка не е много валидно в РБ!
Просто на запад улиците ги чистят редовно, докато при нас не и затова улиците ни са доста прашни. А уличната прах е направо смъртоносна за ролките и ремъка /прониква в ролките и действа абразивно на ремъка/!
Затова за да съм спокоен си сменям ангренажа и ролките на около 50 000км. Все пак не забравяйте, че те са извън двигателя и ролките се въртят с доста обороти, а ремъка изминава доста километри!
Просто на запад улиците ги чистят редовно, докато при нас не и затова улиците ни са доста прашни. А уличната прах е направо смъртоносна за ролките и ремъка /прониква в ролките и действа абразивно на ремъка/!
Затова за да съм спокоен си сменям ангренажа и ролките на около 50 000км. Все пак не забравяйте, че те са извън двигателя и ролките се въртят с доста обороти, а ремъка изминава доста километри!
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не се заблуждавайте колеги вече и в мото пфое се изгяволиха.Купуват обикновенни части , а ги продават за моторкрафт.fordman написа:Значи разбираш вече за какво става въпрос.Ако искаш с гаранция и добро -МП .Наистина дават 100к км.гаранция,едва ли някой ще ти даде повече.То и по света е толкова 60 к мили.Но и това е наи -скъпия вариант. Има и малко по евтин-купуваш си комплекта ремък с ролки на моторкрафт но не от МП, а от някой спец магазин, същите са за около 200-205 лв и ги монтираш някъде. Не е чак толкова тънка работата,колкото се твърди, достатъчно е да знае какво прави мастора и да не му е за първи път. Работата е от 50 до 70-лв.Всичко останало е компромис!
Успех!
Купуват от нас съеденители двигатели и други части рециклират ги в Турция и ни ги продават на баснословни цени.В сервиза на фиат сених ремъка на пунтото на жената дадох 240 с гаранция 70000 км.
На 6000 км. се прокъса и превърта 1 зъб за малко да замине мотора .
За това внимавайте с частите!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Точно за това говорех!
Не трябва да се вярва на всичко което ни казват и показват, а трябва винаги да се има едно на ум, защото се намираме в РБ!
пп: а лошото е че в РБ винаги като се случи нещо в гаранционния период започват да те връткат, че се е случило поради неправилна употреба и че сами сме си виновни!
Не трябва да се вярва на всичко което ни казват и показват, а трябва винаги да се има едно на ум, защото се намираме в РБ!
пп: а лошото е че в РБ винаги като се случи нещо в гаранционния период започват да те връткат, че се е случило поради неправилна употреба и че сами сме си виновни!
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Ролките в МП са марка ИНА - абсолютно същите които продават в АутоПлюс например, но на по-висока цена. На ремъка пише Ford (говоря за Зетек двигател). Ролки и ремък от МП. 5000км от както го смених и се получи едно хлопане. Свалям пластмасовите капаци и какво да видя - ремъка се разтегнал и хлопа в капаците, още малко ще прескочи зъб. Така че ролки и ремък повече никога от МП. Хубави ремъци са Gates. Тези искат 120лв за заден семеринг на коляновият вал и 320лв за обтягащата ролка на пистовият ремък (вероятно ролката + обтегача, но пак е в пъти повече от нормалната цена). От тях само тампони за носачите смятам да купувам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта