проблем с педала на съединителя на Сиера
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юни 2007, 08:24
- Модел на автомобила: FORD SIERRA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблем с педала на съединителя на Сиера
Здравейте колеги,преди няколко дни скъсах жилото на съединителя и след смяната му се оказа 4е нямам съединител.Предполагам че трябва да се презацепи тресчотката, но така и немойах да се отворя как става тоя номер.Ще съм ви благодарен ако може някой да изкаже предложение .
Благодаря предварително
Благодаря предварително
Човекът и машината ,едно цяло!
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
това е много гадна работа,ако имаш някой майстор го мъчи него,аз имах преди такъв проблем видях че е платмаса тресчотка,и съединителя е на една ос със спирачките,и не бях сигурен че аз ще го направя като хората,и на познат майстор и като му казах за какво става дума му се искаше да ме бие,защото тоя проблем е явно чест.
по принцип за да ти е по лесно свали си седалката и част от таблото,трява да се закачат двете оси(на газта и спирачката) в общия ''тунел'',а закачването май трябваше някак да прещрка като го закачиш.знам че съвета ми не от полза,но понеже и се мъчих сам и не ми хареса,та според мен е по добре на майстор,за да спестиш много нерви
по принцип за да ти е по лесно свали си седалката и част от таблото,трява да се закачат двете оси(на газта и спирачката) в общия ''тунел'',а закачването май трябваше някак да прещрка като го закачиш.знам че съвета ми не от полза,но понеже и се мъчих сам и не ми хареса,та според мен е по добре на майстор,за да спестиш много нерви
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
с
На скорпиото е така
Закачам на педала жилото
Издърпвам с КЛЕЩИ пъпката и я закачам на вилката като предварително съм опрял облицовката на жилото на определеното за това място
Закачам на педала жилото
Издърпвам с КЛЕЩИ пъпката и я закачам на вилката като предварително съм опрял облицовката на жилото на определеното за това място
Наесен с песен в К1.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юни 2007, 08:24
- Модел на автомобила: FORD SIERRA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
от два дни се мачим под тоя педал и явно аз немога да се оправя с тоя проблем.Целия проблем маи идва от това че предишния собственик е правил некви мизерии,защото като отидох до магазина със старото жило ми казаха че тва не е оригиналното за Сиера-било
от Транзит и е преправяно.
от Транзит и е преправяно.
Човекът и машината ,едно цяло!
- sangals
- Потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 25 ное 2007, 00:13
- Модел на автомобила: KA 1 2006 1.3i 60 PS
Mondeo MK ІІІ 2.0 TDCI Ghia Clipper(комби) 2006 - Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Здравей!Имал съм този проблем и неволята ме научи!Скъсах немското жило!От Козлодуй съм,и обходих доста от магазините в София,много питане от моя страна и много уверения от търговците,че ТОВА ЕЖИЛОТО! Айде няма да псувам!!!Купих и такова,дето на найлона пише с маркер "двувалка",моята е такава!НО!
Зъбния гребен на педала регулира износването на съединителя,гребена мести с един зъб и педела винаги е един и същ на отделяне! Но и той си има капацитет!!!!
ВАЖНО УЛОВИЕ Е ПРИ ИЗТЕГЛЕНО ЖИЛО ДОКРАЙ ОТ ЕДИНИЯ КРАЙ---РАЗСТОЯНИЕТО ОТ ПЪПКАТА ДО ФИКСАТОРА НА КОЖУХА ДА Е ОПРЕДЕЛЕНО РАЗСТОЯНИЕ!!!!При Моята не помня точно,бешеоколо 29.7 см.Не съм сигурен,мерил съм,записал съм в тетрадката на колата,но колата е в Русе!Не купувай жила по 12-20 лева!!!
Купи от Мото Пфое,преди 2 године моето беше 62.0 лева!
За монтажа съм енциклопедия,защото счупех и короната тогава с фалшиво жило,опъвах през двигателния отсек кожуха и стана една...Няколко пъти съм свалял целия блок на педалие,САМ!!!
И съм ги монтирал!
ДАНО ЧАС ПО-СКОРО ПРОЧЕТЕШ ТОВА И МИ ЗВЪННЕШ!
Жилото първо се закача долу на вилката на съединителя,в купето ще ти се стори късо,даже и оригиналното!Спалеца на едната ръка повдигаш към таблото короната(противостои ти пружинка,която дърпа коронота към педала!) а сдругата вкарваш жилото в процепа на короната,разместваш да легне ипускаш всички палци!!!
Под колата с клещите ще си обелиш ръцете!!!---------------------------
Преди всички манипулации,с прожектор огледай короната на педала за пукнатини,виж тази пружинка дали е здрава и е на мястото си-има легло отстрани на педала!!!
При дължина на кожуха на жилото под 1.25 см ще ти е тежък педала после,дъгата е важна!Освен дължината на стърчащото жило от единия край!Двете неща са важни!А е много просто,честно!
тел. 0887 50 90 88 Ангел
Обади се!
Зъбния гребен на педала регулира износването на съединителя,гребена мести с един зъб и педела винаги е един и същ на отделяне! Но и той си има капацитет!!!!
ВАЖНО УЛОВИЕ Е ПРИ ИЗТЕГЛЕНО ЖИЛО ДОКРАЙ ОТ ЕДИНИЯ КРАЙ---РАЗСТОЯНИЕТО ОТ ПЪПКАТА ДО ФИКСАТОРА НА КОЖУХА ДА Е ОПРЕДЕЛЕНО РАЗСТОЯНИЕ!!!!При Моята не помня точно,бешеоколо 29.7 см.Не съм сигурен,мерил съм,записал съм в тетрадката на колата,но колата е в Русе!Не купувай жила по 12-20 лева!!!
Купи от Мото Пфое,преди 2 године моето беше 62.0 лева!
За монтажа съм енциклопедия,защото счупех и короната тогава с фалшиво жило,опъвах през двигателния отсек кожуха и стана една...Няколко пъти съм свалял целия блок на педалие,САМ!!!
И съм ги монтирал!
ДАНО ЧАС ПО-СКОРО ПРОЧЕТЕШ ТОВА И МИ ЗВЪННЕШ!
Жилото първо се закача долу на вилката на съединителя,в купето ще ти се стори късо,даже и оригиналното!Спалеца на едната ръка повдигаш към таблото короната(противостои ти пружинка,която дърпа коронота към педала!) а сдругата вкарваш жилото в процепа на короната,разместваш да легне ипускаш всички палци!!!
Под колата с клещите ще си обелиш ръцете!!!---------------------------
Преди всички манипулации,с прожектор огледай короната на педала за пукнатини,виж тази пружинка дали е здрава и е на мястото си-има легло отстрани на педала!!!
При дължина на кожуха на жилото под 1.25 см ще ти е тежък педала после,дъгата е важна!Освен дължината на стърчащото жило от единия край!Двете неща са важни!А е много просто,честно!
тел. 0887 50 90 88 Ангел
Обади се!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта