Фини вибрации в двигателя
- slavi6565
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
- Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Фини вибрации в двигателя
Колата е ескорт 1.6 16V 93 г
Вибрациите са фини обаче се предават чак на скоростния лост и е неприятно. Колата е прегрявана преди време още като я купих буквално нямаше турбината (перката) на водната помпа (явно изгнила) възможно ли е да е изкривено нещо или нарушен баланса на някой вал.
Още колада задлахва при подаване на газ от ниски обороти проблема го разреших като разкачих дебитомера и сега всичко е ОК без дебитомер но това не е всичко правих си опити освен кабела за дебитомера разкачих кабела за ТПС и колата пак си работеше нормално но без ТПС не сам карал само на място работеше нормално, Въпроса ми е нормално ли е да разкача толкова неща и двигатела да си работи без проблем дали нямам проблем със ЕКУ то
Благодаря предварително
Вибрациите са фини обаче се предават чак на скоростния лост и е неприятно. Колата е прегрявана преди време още като я купих буквално нямаше турбината (перката) на водната помпа (явно изгнила) възможно ли е да е изкривено нещо или нарушен баланса на някой вал.
Още колада задлахва при подаване на газ от ниски обороти проблема го разреших като разкачих дебитомера и сега всичко е ОК без дебитомер но това не е всичко правих си опити освен кабела за дебитомера разкачих кабела за ТПС и колата пак си работеше нормално но без ТПС не сам карал само на място работеше нормално, Въпроса ми е нормално ли е да разкача толкова неща и двигатела да си работи без проблем дали нямам проблем със ЕКУ то
Благодаря предварително
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Отговарям не защото знам какво й е на колата ти, а за да не ни помислиш за невъзпитани, и за да стимулирам трезвите сили във форума
От оста на водната помпа да вибрира скоростния лост - не ми се вярва.
Това, че колата върви по-добре при разкачане на който и да е датчик не говори добре за датчика. Сваляй, мери и чисти наред.

От оста на водната помпа да вибрира скоростния лост - не ми се вярва.
Това, че колата върви по-добре при разкачане на който и да е датчик не говори добре за датчика. Сваляй, мери и чисти наред.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- slavi6565
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
- Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Аз казах че е прегрявана вероятно много пъти още преди да я купя и вибрациите не са били от помпата и сега не са най-малкото тя е нова (напрактика преди нямаше помпа ) идеята е че от прегряването да се изкриви нещо което да доведе до вибрациите.
Аз си мисля за коляновия вал или маховика въпреки че те не се влиаят това че колата е карана с 20-30 градудса повече и ако се захвана да раглобя двигателя (3 -4 дни работа) има ли някаде кадето да ми прверят статичното и динамично балансиране на маховика и коленовия вал по отделно и свързани
За дебитомера попитах защото на всички други коли като разкача дебитомера колата пали и загасва ако не се подаде гас но не и на Ford
Аз си мисля за коляновия вал или маховика въпреки че те не се влиаят това че колата е карана с 20-30 градудса повече и ако се захвана да раглобя двигателя (3 -4 дни работа) има ли някаде кадето да ми прверят статичното и динамично балансиране на маховика и коленовия вал по отделно и свързани
За дебитомера попитах защото на всички други коли като разкача дебитомера колата пали и загасва ако не се подаде гас но не и на Ford
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има една поговорка: "Ако чуеш тропот на копита, очаквай да видиш коне, а не зебри"
Много по-резонно ми се струва някой тампон да е за смяна. После съединител(особено ако е сменяван скоро). Маховика не виждам как ще се дебалансира от прегряване(ако това , което описваш изобщо е прегряване). Коляновият вал ако се е деформирал, мисля, че последствията ще са по-драматични от едни леки вибрации. Вибрационният анализ, за който питаш, 100% се прави, но аз не знам къде. Ще поразпитам, а ти не бързай с разглобяването

Много по-резонно ми се струва някой тампон да е за смяна. После съединител(особено ако е сменяван скоро). Маховика не виждам как ще се дебалансира от прегряване(ако това , което описваш изобщо е прегряване). Коляновият вал ако се е деформирал, мисля, че последствията ще са по-драматични от едни леки вибрации. Вибрационният анализ, за който питаш, 100% се прави, но аз не знам къде. Ще поразпитам, а ти не бързай с разглобяването

Последна промяна от cocoff на 09 дек 2007, 21:41, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Единствено 6 цилиндров редови мотор няма вибрации. Преди да търсиш апокалиптични повреди си провери кабелите, свещите и провери дали компресията в цилиндрите е еднаква (може да има изгорял клапан или повреден повдигач). Ако е пълен инджекцион може да има запушена дюза.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта