Фини вибрации в двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Фини вибрации в двигателя

Мнение от slavi6565 » 07 дек 2007, 21:36

Колата е ескорт 1.6 16V 93 г
Вибрациите са фини обаче се предават чак на скоростния лост и е неприятно. Колата е прегрявана преди време още като я купих буквално нямаше турбината (перката) на водната помпа (явно изгнила) възможно ли е да е изкривено нещо или нарушен баланса на някой вал.
Още колада задлахва при подаване на газ от ниски обороти проблема го разреших като разкачих дебитомера и сега всичко е ОК без дебитомер но това не е всичко правих си опити освен кабела за дебитомера разкачих кабела за ТПС и колата пак си работеше нормално но без ТПС не сам карал само на място работеше нормално, Въпроса ми е нормално ли е да разкача толкова неща и двигатела да си работи без проблем дали нямам проблем със ЕКУ то
Благодаря предварително

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 08 дек 2007, 19:47

Отговарям не защото знам какво й е на колата ти, а за да не ни помислиш за невъзпитани, и за да стимулирам трезвите сили във форума :)
От оста на водната помпа да вибрира скоростния лост - не ми се вярва.
Това, че колата върви по-добре при разкачане на който и да е датчик не говори добре за датчика. Сваляй, мери и чисти наред.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от slavi6565 » 09 дек 2007, 15:53

Аз казах че е прегрявана вероятно много пъти още преди да я купя и вибрациите не са били от помпата и сега не са най-малкото тя е нова (напрактика преди нямаше помпа ) идеята е че от прегряването да се изкриви нещо което да доведе до вибрациите.
Аз си мисля за коляновия вал или маховика въпреки че те не се влиаят това че колата е карана с 20-30 градудса повече и ако се захвана да раглобя двигателя (3 -4 дни работа) има ли някаде кадето да ми прверят статичното и динамично балансиране на маховика и коленовия вал по отделно и свързани

За дебитомера попитах защото на всички други коли като разкача дебитомера колата пали и загасва ако не се подаде гас но не и на Ford

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 дек 2007, 21:35

Има една поговорка: "Ако чуеш тропот на копита, очаквай да видиш коне, а не зебри" :)
Много по-резонно ми се струва някой тампон да е за смяна. После съединител(особено ако е сменяван скоро). Маховика не виждам как ще се дебалансира от прегряване(ако това , което описваш изобщо е прегряване). Коляновият вал ако се е деформирал, мисля, че последствията ще са по-драматични от едни леки вибрации. Вибрационният анализ, за който питаш, 100% се прави, но аз не знам къде. Ще поразпитам, а ти не бързай с разглобяването :)
Последна промяна от cocoff на 09 дек 2007, 21:41, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 дек 2007, 21:38

Нека всеки си барне скоростния лост и ще усети двигателя.
Според мен няма проблеми!

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от slavi6565 » 09 дек 2007, 22:31

ВибрациЯта за коЯто ви говорЯ не е нормалната за един двигател досага не см среЩал в друга кола такава ВибрациЯ. А за тампоните и аз така мислех но ги смених сичките и ефект нЯмаше и см на път да се откажем да търсим проблема и след време да сменим дВигатела.

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 09 дек 2007, 23:45

От неоригинални гърнета също може да се получават вибрации. Неподходяща мека връзка или ако опира някъде по купето

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 10 дек 2007, 00:12

Единствено 6 цилиндров редови мотор няма вибрации. Преди да търсиш апокалиптични повреди си провери кабелите, свещите и провери дали компресията в цилиндрите е еднаква (може да има изгорял клапан или повреден повдигач). Ако е пълен инджекцион може да има запушена дюза.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от slavi6565 » 10 дек 2007, 20:55

Много благодар я за сЪветите наЙстина може да е от различна компресиЯ заЩото работи малко като дизел а е пълна инжекция.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта