Максимална Скорост
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
ей тука стана като тото
валят всякакви цифри.......особено съм впечатлен от снимката на фиестата 1.1 МК ІІ......150 км/ч. който е карал е луд бе....при 110 и с багаж става доста лека, не ми се мисли при 150.
както и да е стигал съм до 140 за кратко изпреварвах, а един отзад летеше и трябваше по-бързо да му освободя платното. с моята фиеста 110. с пежо 404 1971г. - 110.
все си мисля че 110 км/ч с кола на 30 и кусур години се равнява на 200 с някой нов модел
.....или поне усещането.
ей хора магистрала тракия и въобще "хубавите" ни пътища са убийствени.......кво като ти е супер колата бе.....летиш със 180 и изведнъж някой дето не е прецевил много много излиза пред теб за изпреварване да речем с 80........и после черни забрадки и тъга... и кои е виновен???????2 ограничението за магистрала е от 70-130 вие преценете
недейте.....тръгнете по-рано ако трябва но не бързайте.....всички сме тръгнали към едно място още откакто сме се родили...обаче някои бързат повече. лошото е когато взимат и други със себе си.
тази година ходих с фиестата до морето - държа да отбележа отиване-връщане
оказва се че вътре е най-комфортно при 90 км/ч. имаш време за реакция, колата върви икономично.....карал съм и по-хубави коли повече от 110 НЕ и като стигна жив някак си не съжалявам за 30-те минути повече пък като зареждам се кефя че джоба не олеква повече
както и да е стигал съм до 140 за кратко изпреварвах, а един отзад летеше и трябваше по-бързо да му освободя платното. с моята фиеста 110. с пежо 404 1971г. - 110.
все си мисля че 110 км/ч с кола на 30 и кусур години се равнява на 200 с някой нов модел

ей хора магистрала тракия и въобще "хубавите" ни пътища са убийствени.......кво като ти е супер колата бе.....летиш със 180 и изведнъж някой дето не е прецевил много много излиза пред теб за изпреварване да речем с 80........и после черни забрадки и тъга... и кои е виновен???????2 ограничението за магистрала е от 70-130 вие преценете
недейте.....тръгнете по-рано ако трябва но не бързайте.....всички сме тръгнали към едно място още откакто сме се родили...обаче някои бързат повече. лошото е когато взимат и други със себе си.
тази година ходих с фиестата до морето - държа да отбележа отиване-връщане

4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: ей тука стана като тото
Колега не е точно така щото хубава кола ги сваля от 180 на 80 доста бързо, въобще някой път не е до скоростта. Въпроса е да не си заблекосана шматка и да си мислиш какво прави жена ти, докато летишnaftova pechka написа:кво като ти е супер колата бе.....летиш със 180 и изведнъж някой дето не е прецевил много много излиза пред теб за изпреварване да речем с 80........и после черни забрадки и тъга... и кои е виновен???????2 ограничението за магистрала е от 70-130 вие преценете

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ей тука стана като тото
Ае, ненормалници всякакви, батка!naftova pechka написа:валят всякакви цифри.......особено съм впечатлен от снимката на фиестата 1.1 МК ІІ......150 км/ч. който е карал е луд бе....при 110 и с багаж става доста лека, не ми се мисли при 150.
..........................


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
уточнение
не бе не казвам че тая скорост е непостижна /150/, казвали са ми го хора които са пробвали и им вярвам.....ама си е малко откачено със стара кола
а относно мнението преди MADBOY извинявай ама в българия колко коли са прилични да те питам..колко са колите под 5 години например? а виждаме че всичко живо лети

а относно мнението преди MADBOY извинявай ама в българия колко коли са прилични да те питам..колко са колите под 5 години например? а виждаме че всичко живо лети
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Многолюдна тема, ще се включа и аз.
С Focus-a (2.0 дизел) съм вдигал 230 (Тракия, без трафик). Допускам, че километража лъже с 5-10 км/ч при тези стойности.
Mondeo-то още не е тествано по този показател.
Признавам, че обичам да поюрквам понякога. Признавам също така, че е безсмислено и опасно (макар и забавно). Допустимо е само при малко трафик, висока концентрация, изряден автомобил, добри,пътни условия и пр. Също така е изключително изморително, т.к. концентрацията при скорости около 200 трябва да е на 200%, което е много изхабяващо.
Обикновено шофирам със 140-160 на магистралата, което е съвършено нормална скорост за съвременен автомобил. Над тази скорост, риска и разхода на гориво се увеличават в геометрична прогресия.
Белите идат от безрасъдни откачалници, които се мислят за най-добрия шофьор на света, хванал бога за нога. Трябва да се кара с разум. И двете крайности не са читави.
Не мога да анатемосам, спортното шофиране от време на време, когато има условия за това. Допълвам също, че удовлствието от шофирането е много по-голямо по път с много завои с подходящ автомобил (и скорости до 100-120), отколкото безмисленото и рисковано летене в лява лента с газ до дупка, търсейки да си премериш с някого пишката, пардон километража.
С Focus-a (2.0 дизел) съм вдигал 230 (Тракия, без трафик). Допускам, че километража лъже с 5-10 км/ч при тези стойности.
Mondeo-то още не е тествано по този показател.
Признавам, че обичам да поюрквам понякога. Признавам също така, че е безсмислено и опасно (макар и забавно). Допустимо е само при малко трафик, висока концентрация, изряден автомобил, добри,пътни условия и пр. Също така е изключително изморително, т.к. концентрацията при скорости около 200 трябва да е на 200%, което е много изхабяващо.
Обикновено шофирам със 140-160 на магистралата, което е съвършено нормална скорост за съвременен автомобил. Над тази скорост, риска и разхода на гориво се увеличават в геометрична прогресия.
Белите идат от безрасъдни откачалници, които се мислят за най-добрия шофьор на света, хванал бога за нога. Трябва да се кара с разум. И двете крайности не са читави.
Не мога да анатемосам, спортното шофиране от време на време, когато има условия за това. Допълвам също, че удовлствието от шофирането е много по-голямо по път с много завои с подходящ автомобил (и скорости до 100-120), отколкото безмисленото и рисковано летене в лява лента с газ до дупка, търсейки да си премериш с някого пишката, пардон километража.
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Напълно "ЗА!". И аз обичам повече хубав път, раздвижен със завой. Пример за това е пътя до Боровец. Страхотен за каране път. Мен магистралата не ме кефи. Както каза колегата преди мен, първо е много изморително карането с висока скорост, защото трябва да гледаш в бъдещето от време на време. Абе колегата преди мен, мисли точно като мен, а и като гледам поведението му на пътя е точно като мойто
.

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Старопланинските проходи са още по-добри (Беклемето например - наскоро асфалтиран).iztreshtql написа:Напълно "ЗА!". И аз обичам повече хубав път, раздвижен със завой. Пример за това е пътя до Боровец. Страхотен за каране път. Мен магистралата не ме кефи. Както каза колегата преди мен, първо е много изморително карането с висока скорост, защото трябва да гледаш в бъдещето от време на време. Абе колегата преди мен, мисли точно като мен, а и като гледам поведението му на пътя е точно като мойто.
За тези, които обичат удоволствието от шофирането и завоите - Focus е КОЛАТА. Дори и да не е ST...
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Дам, предполагам го твърдиш заради доброто окачване. Макар понякога задницата да олеква повече от нужното, но скоро на 9ти като се прибирах от по пътя дето се закачаш на него от Дупница и излизаш в Бистрица, точно преди Бистрица май беше, има една неравност на пътя не е дупка, а просто пътя е много нагънат. Обаче тъмно аз връщам предавка мигач, и тръгвам да изпреварвам едно C4, той тръгва явно видял пътя да бяга към мен, аз къси дълги, той се връща и скачаме двамата, той направо хвръкна към мен, а се движеше по-бавно, аз без пързаляне и губене на сцепление на спирачките и се върнах зад него... но Ситроенчето, голяма беля щеше да спретне. Или водача испусна волана, или просто си отскочи.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мда:iztreshtql написа:Дам, предполагам го твърдиш заради доброто окачване. Макар понякога задницата да олеква повече от нужното, но скоро на 9ти като се прибирах от по пътя дето се закачаш на него от Дупница и излизаш в Бистрица, точно преди Бистрица май беше, има една неравност на пътя не е дупка, а просто пътя е много нагънат. Обаче тъмно аз връщам предавка мигач, и тръгвам да изпреварвам едно C4, той тръгва явно видял пътя да бяга към мен, аз къси дълги, той се връща и скачаме двамата, той направо хвръкна към мен, а се движеше по-бавно, аз без пързаляне и губене на сцепление на спирачките и се върнах зад него... но Ситроенчето, голяма беля щеше да спретне. Или водача испусна волана, или просто си отскочи.
Citroen C4, както и повечето коли в класа са със задно окачване торзионна греда. Евтино за производство, леко и спестява място респ. по-дълбок багажник. Колкото и добре да е настроно, обаче, от поведението на пътя, особено в гранични ситуации, чудеса не могат да се очакват.
Ford Focus от своя страна, отзад е с многоточково независимо окачване, известно вече като Control Blade, с допълнителен надлъжен носач. В комбинация с перфектните настройки, това позволява пасивно насочване на задните колела. В резултат на всичко това, когато останалите автомобили се плъзгат към външността на завоя, Focus още здраво държи асфалта, като на всичкото отгоре, тази непоклатимост не е за сметка на твърда возия (което е случая със "спортно" настроените греди).
Споменатото "олекване" на задницата е по-скоро нарочно търсен ефект и се случва при по-рязко пускане на газта в завой. Повечето автомобили (особено с предно предаване), при достигане границата на сцеплението започват да недозавиват, т.е. да се плъзгат през предните колела към външността на завоя. Въпросното "олекване" задействано от пускането на газта, т.е. смяна на динамичния център на тежестта, всъщност е моментна склонност към презавиване (задницата тръгва да те изпреварва), която неутрализира недозавиването. Резултатът е, че автомобила минава през завоя с немислима иначе скорост, тъй като в резултат от горепосоченото, фаровете гледат към изхода на завоя, а не мантинелата на външния край. Подобен е ефекта, когато подадеш рязко газ насред завоя с мощен автомобил със задно предаване.
Хубавото е, че всичко това става инстинктивно, т.к. с Focus усещаш точно кога се случва, а реакциите на автомобила са сигурни и предвидими, а волана предава акуратно какво се случва под предните колела.
Преодоляването на бабуни, които вадят от равновесие други автомобили, също е в характера на Focus (и останалите актуални Ford-ове). След подскока, автомобила веднага се лепва отново за асфалта, без неконтрулируемите подскачания насам натам, които трябва да обира с волана шофьорът на хмм, Reanault Laguna или Megane например (има много други примери).
Егати лекцията ви дръпнах, а дори не и е мястото тук.
Нищо, поне си запишете, че пак не бих я писал пак

Ford. Feel the difference
- _George_
- потребител
- Мнения: 412
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
гледайте какво прави мондеото
ПП: малко клипчето е настрани, ама така държах телефона и не ми се диреше програма да го обръщам

ПП: малко клипчето е настрани, ама така държах телефона и не ми се диреше програма да го обръщам

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 13 дек 2007, 19:20
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Еи интересно ми стана за различните скоростни кутии , не трябва ли тези с по дългите предавки да са на по големите двигатели... моята при 100км прави 2650 оборота , 110 тогава стават 3000... странна работа... иначе напълно подкрепям колегите за това че 15 годишни коли не трябва да бързаме за никаде , и аз по магистралата наи много 140 вдигам.... а колегата дето хвали пътя до Боровец... колега нали знаеш много острия завои , наи острия , адски дълъг и там пътя е изкопан от вътрешната страна , за тези които отиват към боровец , по тоя "хубав" път засякох един пич които се беше омъкнал в изкопаното а то беше толкова дълбото че беше потрошил колата отдолу... даже беше черен ескорт за нещастие ;( тъи че пътя като природа и обстановка го бива ама качеството му е ...
...
и ся се сещам че Боровец - Белово 49 км е отсечката , слязох с монди за 26 минути... средно по 30 сек. на километар излиза маи , това много рано сутринта , сух път и без трафик - отсечката Марица - Долна баня - 160 км разви
п.п _George_ завиждам ти за големите кубици... и аз съм мераклия на 2.0
иначе моята ги прави 90 при 6500 - 7000... не ми се мъчи повече... чудя се на какви обороти ли и е прекъсвача на тая кола .... при над 7к би тряяло да се спре ама ...

и ся се сещам че Боровец - Белово 49 км е отсечката , слязох с монди за 26 минути... средно по 30 сек. на километар излиза маи , това много рано сутринта , сух път и без трафик - отсечката Марица - Долна баня - 160 км разви

п.п _George_ завиждам ти за големите кубици... и аз съм мераклия на 2.0

- impresa
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
- Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ей тука стана като тото
Не съм лудmadboy написа:Ае, ненормалници всякакви, батка!naftova pechka написа:валят всякакви цифри.......особено съм впечатлен от снимката на фиестата 1.1 МК ІІ......150 км/ч. който е карал е луд бе....при 110 и с багаж става доста лека, не ми се мисли при 150.
..........................



- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
С една ръка толкова и сам. С другата снимах каруцата и камиона в далечината:

Иначе до 175 надолу по кратък баир с въшакта, която е 1.25 - 75 коня. Предполагам километража не е верен, както при всички коли. Просто на тая кола и трябва голям баир надолу, за да напълни киломтража. Изчислявал съм го, че ще успее на 5-та( 210) Друг е въпросът, че гумите не са предвидени за тая скорост.

Иначе до 175 надолу по кратък баир с въшакта, която е 1.25 - 75 коня. Предполагам километража не е верен, както при всички коли. Просто на тая кола и трябва голям баир надолу, за да напълни киломтража. Изчислявал съм го, че ще успее на 5-та( 210) Друг е въпросът, че гумите не са предвидени за тая скорост.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
А аз бих допуснал , че лъже поне с 20-30 км/ч при тия скорости. Поне при Фолксваген е така. Ето защо голфаджжите са толкова бързи.chaosdd написа:Многолюдна тема, ще се включа и аз.
С Focus-a (2.0 дизел) съм вдигал 230 (Тракия, без трафик). Допускам, че километража лъже с 5-10 км/ч при тези стойности.
Допълвам също, че удовлствието от шофирането е много по-голямо по път с много завои с подходящ автомобил (и скорости до 100-120), отколкото безмисленото и рисковано летене в лява лента с газ до дупка, търсейки да си премериш с някого пишката, пардон километража.
А за удоволствието от шофирането... няма по-голямо удоволствие от пътя Доспат - Асеновград. Това са няколко часа само завои . Най-правата отсечка няма и 500 метра. Не случайо съществува понятието "Смолянски шофьор" Обаче има едни гъзета там към Пампорово с Ауди Q7 и БМВ x5, които те изпреварват в завоите и се налага да ги пазиш. Ако щете вярвайте, но правих една многокилометрова гонка с една Ксантия, която явно бе 1.5 пъти по-мощна от моята Фиеста. В завоите му бягах, макар да бях пълен, а той от Смолян. Правих подобно изпълнение и с един Мерцедес. Наистина 15-годишната машинка се държи почти като Фиестата на пътя, признавам го. Все пак той се ръководеше по моята скорост и влизаше с моята скорост в завоите. Аз като минавал само няколко пъти по тоя път, не карах така, както бих искал, ако нямаше движение. ( само оправдания търся май ) Обаче си махнахме за поздрав с колегата, когато му дадох десен мигач, за да ме изпревари на една къса права отсечка. Той не вярваше, че му давам път и отначало не искаше да ме изпреварва

Хм и Фиестата е с торсионна греда и полузависимо задно окачване. Имам над 20000 км с нея и смея да твърдя, че никога не ме е подвеждала при спортно каране по пътища с много завои.
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето и от мен едно клипче правено в началото на годината когато ме беше хванала щурутията да снимам от волана
http://www.youtube.com/watch?v=HkAageS_mPI" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.youtube.com/watch?v=HkAageS_mPI" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта