По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!
Здравейте!
От скоро имам следния "проблем"..понякога се получава, понякога не.
1.Паля колата (студена и загряла)
2 Тръгвам бавно на 1-ва и освобождавам по инерция. Гасне! Става и на втора ако например кретам с малко газ и бавничко.
3 ако мина на трета и дам повечко газ при осовбождаване от скорост не гасне...пада до 500 оборота(светва лампата за акумулатора) много бързо (за част от секундата) и се стабилизира. На заден ход(заради ниската скорост става доста често)
Тоест ако я натисна при трягването всичко е наред, но ако тръгна на 1-2а и втора с малко газ и едва, едва - гасне. Но това замисляне след като освободя от скорост си се появява все по-често.
Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
От скоро имам следния "проблем"..понякога се получава, понякога не.
1.Паля колата (студена и загряла)
2 Тръгвам бавно на 1-ва и освобождавам по инерция. Гасне! Става и на втора ако например кретам с малко газ и бавничко.
3 ако мина на трета и дам повечко газ при осовбождаване от скорост не гасне...пада до 500 оборота(светва лампата за акумулатора) много бързо (за част от секундата) и се стабилизира. На заден ход(заради ниската скорост става доста често)
Тоест ако я натисна при трягването всичко е наред, но ако тръгна на 1-2а и втора с малко газ и едва, едва - гасне. Но това замисляне след като освободя от скорост си се появява все по-често.
Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
още нещо
да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!
"Машинка за празни обороти" при карбуратор?! Има винт за регулиране оборотите на празен ход!krava_i_pile написа:Здравейте!
Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
Щом ти прави мизерии само на газ - проблема е някъде по газовата уредба! Може би ти е избягала настройката на обороти на празен ход (от изпарителя).
А, щом и лампата на акумулатора ти свети - със сигурност са ти много ниски об. на празен ход (на газ?)
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 13 сеп 2007, 17:51
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Мi 1991
- Status: Извън линия
Re: още нещо
А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла.krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!


Успех и безавариина.
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
mersi
Благодаря за мненията!
Мисля малко ми е рано за мембрани...юни сложих газовата
. по принцип няма проблеми с празния ход...като е студена са нисички, но леко да позагрее се стабилизират на 900-1000
възможно ли е да е хлабав ремъка, който върти там на динамото....не съм го сменял сигурно 3-4 години?
Мисля малко ми е рано за мембрани...юни сложих газовата

възможно ли е да е хлабав ремъка, който върти там на динамото....не съм го сменял сигурно 3-4 години?
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
- Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Re: още нещо
При работещ двигател никога не откачайте акумулатора!!!toto2 написа:А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла.krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!При откачен акумулатор.А като понечих да го скача,както работи,започна да прекъсва и угасна.Явно се натоварва генератора и нещо става,но не мога да го обясня.Та ако при теб генератора не зарежда ритмично,или достатъчно,като до тая мисъл ме довежда светещата лампа,двигателят черпи ток един път от акумулатора,после от генератора и при малки обороти изгасва.Не съм сигурен в разсъжденията си,но нищо няма да ти коства да провериш.
Успех и безавариина.
Има голям шанс да си изгорите електронното реле за зареждане.
А това, че при закачен акумулатор работи неравномерно е следствие от това, че акумулатора е товар и падат оборотите на двигателя. При падане на оборотите компютъра автоматично трябва да ги възстанови до нормални обороти на празен ход (това би трябвало да стане за част от секундата) и при изправна електроника двигателя трябва да работи напълно равномерно на празен ход при каквито и да е товари (подгряване на стъкла, 4-та степен на вентилатора, хидравлик на волана в крайно дясно или ляво положение и т.н.) предвидени от завода производител. Ако работи неравномерно трябва да се търси причината. Причините са многократно коментирани тук във форума.
Те могат да бъдат следните: - неизправен байпас клапан; - неизправен дебитомер; - неизправен TPS; - неизправни свещи или кабели; - лош контакт; - неизправен температурен сензор (от MAF + темп.сензор на въздушния поток се определя дебита на въздуха);
и т.н.
Според мен в твоя случай става въпрос за настройка на оборотите от изпарителя, което автоматично изключва изброената по-горе електроника.
Но нека да се изкаже някой специалист аз не съм професионалист в областта автомобили и имам повърхностни познания.
Придържам се към отговора на kEFi
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви
Благодаря Ви
- hibryd
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 06 ное 2006, 18:26
- Модел на автомобила: [Fiat Punto] 1.4 GT
[Ford Fiesta] mk3 1.3 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: da
виж си изпарителя ... а за ремъка и на мен ми го правеше същия проблем като натегнах ремъка се оправиkrava_i_pile написа:днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта