Сериозен проблем или нов акумулатор...за Фокус
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сериозен проблем или нов акумулатор...за Фокус
Здравейте колеги!
Отново е зима и темата за дизелите стана актуална. Карам дизелов автомобил форд от 1999 год. като първия фиеста сега Фокус.
При първото застудяване в Бургас се появи следния проблем, който все още е в начален стадий. От няколко дни сутрин като паля автомобила стрелката за нивото на горивото слиза до нула и отново се връща в положение, което показва наличността в момента. Осветлението на цифровия дисплей на километража леко примигва. Тествах автомобила по указания във форумите начин и за dts ми показва грешка с код 9318 означаваща понижено напрежение на акумулатора.
Като гледам акумулатора е все още оригинален моторкрафт.
Смятам да пробвам едно зареждане, но ако няма промяна да си вземам нов.
Моля за съвет
- ще се отърва ли само с акумулатор или проблема е по сериозен
Отново е зима и темата за дизелите стана актуална. Карам дизелов автомобил форд от 1999 год. като първия фиеста сега Фокус.
При първото застудяване в Бургас се появи следния проблем, който все още е в начален стадий. От няколко дни сутрин като паля автомобила стрелката за нивото на горивото слиза до нула и отново се връща в положение, което показва наличността в момента. Осветлението на цифровия дисплей на километража леко примигва. Тествах автомобила по указания във форумите начин и за dts ми показва грешка с код 9318 означаваща понижено напрежение на акумулатора.
Като гледам акумулатора е все още оригинален моторкрафт.
Смятам да пробвам едно зареждане, но ако няма промяна да си вземам нов.
Моля за съвет

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според мен си е точно слаб акумулатор, особено ако това се получава само при първия старт сутрин. Рестарт на таблото е показателен за това. То обаче е доста чувствително към спад в напрежението - възможно е колата да продължи да пали още доста дълго време (аз например повече от месеца го мъча така моя акумулатор). Пробвай да го заредиш и да почистиш клемите му ако са окислени. Като не става - караш докато умре тотално и купуваш нов.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Като разкачиш акумулатора за 5-10 минути ще изчезнат всички грешки. След това обаче има период на самообучение на компютъра ~ 15-20 километра, през които колата може да се държи странно (по-високи или ниски обороти на празен ход, по-трудно форсиране и др. подобни според упътването). Досега единствено съм забелязал че пали малко по-трудно първия път след ресет на компютъра, после си е ОК.
- 100jan
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
- Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
дизела
сменяй смело акумулатора. и при тех както и при гумите имат седмица и година на производство- вземи малко по голям като Ампераж -5-8А повече.щом караш отдавна дизел трябва да си се научил тогава късна есен да сменяш горивния филтър и преглед на акумулатора - гъстота и ампераж и как ти зарежда динамото..поздрави и успех. 

- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
И при мен имаше подобен проблем при палене всички стрелки отиваха в крайно положение и после се вършаха и след съвет от ”debug да сменя акумулатора” отивам при майстор да замери акумулатора и му казвам че най вероятно този проблем се дължи на слаб акумулатор, сваляме стария акумулатор и го мерим с всевъзможни инструменти, товарни вилки и заключеното е че е работи нормално и за всичко е виновна марката Форд но аз продължавам да настоявам да сложим един нов акумулатор да видим дали няма да изчезне проблема и о чудо проблема е решен !!. Майстора не вярва на очите си слагаме пак стария акумулатор и проблема пак се появява. Стария акумулатор все още се кара на някаква по стара кола и няма проблем явно Фокуса е много чувствителен към колебания в напрежението. Аз не съм ресетирал след смяна на акумулатора и нямам проблем. И си купи хубав и мощен акумулатор !!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 яну 2007, 09:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8TDI '00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Същия форд, същия проблем ...
Наскоро имах същия проблем - по време на движение светна лампата за акумулатора и стрелките на всички уреди почнаха да ходят ту на минимум, ту на максимум. Изгасих я вечерта, на сутринта въобще не запали. Оправи се с нов акумулатор. Мерих зарядното напрежение - нормално, 14,1 волта при включени всички консуматори.
И още нещо - след смяната на акумулатора, спряха да ми се вдигат стъклата с едно натискане ... оправи се, като ги вдигнеш догоре и после натиснеш още веднъж за няколко секунди пак нагоре.
И още нещо - след смяната на акумулатора, спряха да ми се вдигат стъклата с едно натискане ... оправи се, като ги вдигнеш догоре и после натиснеш още веднъж за няколко секунди пак нагоре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта