Много слаби къси светлини

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Много слаби къси светлини

Мнение от vasko_bulgaria » 27 авг 2007, 11:52

Здравейте колеги,

Късите ми светят много слабичко и бих искал да сменя крушките с по-силни.Бих искал съвет какви крушки да взема и дали проблема може да не е в крушките.

Благодаря предварително
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 27 авг 2007, 11:55

Може и крушките ако са ментаци .По силните палят инсталациата.Виж си рефлекторите.

Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasko_bulgaria » 27 авг 2007, 12:02

Крушките на колата от както е купена от Мото Пфое преди 9 години не са сменяни никога
Изображение

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 27 авг 2007, 12:15

Купи си една и я смени и ще разбереш.Ако светне по бяло....

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 13 дек 2007, 21:44

:D Айде и аз със същия въпрос. Късите ми светлини светят досадно слабо. Как да разбра с какви да ги заменя? Не искам ксенони, но искам все пак да се вижда пътя малко повече... Така понякога, особено на слабо осветени места имам чувството, че съм без фарове!

В Мото Пфое дали знаят какви по-силни крушки да се сложат или да разчитам на природния си талант и сам да ги налучкам. :roll:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
100jan
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
Местоположение: софия
Status: Извън линия

лампи

Мнение от 100jan » 13 дек 2007, 22:01

първо рефлектора проверете/изгубил блясъка никел/ ,след това смяна на крушките /само марка -варта , филипс или др./ и само предписани от форд ватове/иначе проблем с кабели ,рефлефтори и тн./ и след това на реглаж на фаровете....

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 13 дек 2007, 22:46

cenzor написа::D Айде и аз със същия въпрос. Късите ми светлини светят досадно слабо. Как да разбра с какви да ги заменя? Не искам ксенони, но искам все пак да се вижда пътя малко повече... Така понякога, особено на слабо осветени места имам чувството, че съм без фарове!

В Мото Пфое дали знаят какви по-силни крушки да се сложат или да разчитам на природния си талант и сам да ги налучкам. :roll:
Osram Silver Star е решението, разликата от обикновенните крушки се усеща. Светят бяло и нямат синкав отенък, със стандартна мощност са 60/55 W за H4 варианта.
Има ги в практикер, около 13 лв. беше едната. Аз съм с такива вече повече от половин година и съм доволен.
Последна промяна от DTM на 14 дек 2007, 07:32, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 13 дек 2007, 23:07

DTM написа: Osram Silver Star е решението, разликата от обикновенните крушки се усеща. Светят бяло и нямат синкав отенък, със стандартна мощност са 55/60 W за H4 варианта.
Има ги в практикер, около 13 лв. беше едната. Аз съм с такива вече повече от половин година и съм доволен.
А след смяната - трябва ли реглаж на фаровете и как се прави?
Аз съм с ел. регулиращи фарове, има ли значение това?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 13 дек 2007, 23:29

cenzor написа: А след смяната - трябва ли реглаж на фаровете и как се прави?
Аз съм с ел. регулиращи фарове, има ли значение това?
Ako са ти регулирани вече и сменяш само крушката,няма какво да регулираш...той фара не се пипа,само откачаш фасунгата и сменяш лампата
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 14 дек 2007, 20:35

по добрия вариант е жичкаджия да провери кабелите на светлините защото и те стареят преди да отидеш на жичкаджия пусни един директен плюс към крушката както си е в фара и ще видиш дали има разлика плюс от акумулатора до крушката и после го мисли

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 14 дек 2007, 20:39

desko написа:по добрия вариант е жичкаджия да провери кабелите на светлините защото и те стареят преди да отидеш на жичкаджия пусни един директен плюс към крушката както си е в фара и ще видиш дали има разлика плюс от акумулатора до крушката и после го мисли
АКо съвета е към мен( а не към автора на темата) - едва ли ще ми помогне, защото крушките ( а и колата) са на три години.
Четох доста отзиви вчера из българските автофоруми- навсякъде силно препоръчват Osram Silverstar, така че ще си взема и ще споделя ( със снимки). :wink:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 15 дек 2007, 00:05

cenzor написа:...................
Четох доста отзиви вчера из българските автофоруми- навсякъде силно препоръчват Osram Silverstar, така че ще си взема и ще споделя ( със снимки). :wink:
В тая връзка някой да е близо до този магазин: http://forums.hondabg.com/index.php?s=b ... ntry114068" onclick="window.open(this.href);return false; За да провери има ли го още евентуално.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 15 дек 2007, 00:14

ако не ти е спешно ,тия дни ще проверя дали магазина е все още на този адрес
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 15 дек 2007, 00:17

Мислех и аз да слагам някакви крушки +50% и сега случайно попаднах на тази тема при хондите та затова. :wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 15 дек 2007, 09:00

pepy1 написа:ако не ти е спешно ,тия дни ще проверя дали магазина е все още на този адрес
:lol: Може да организираме една групова покупка, за да си осветим форума добре. :lol:

В допълнение - ето няколко теста :
http://www.vrs-bg.com/forum/viewtopic.p ... e6e158b268" onclick="window.open(this.href);return false;

А , и видях доста да препоръчват Osram Light@day , защото светели почти колкото Silvertstar % , но били с доста по-дълъг живот. :roll:

Ето и какво казва самия производител :
Is the luminous intensity of OSRAM LIGHT@DAY lamps as strong as that of standard lamps?

Answer: To tell you straight out: a longer lamp life will always be at the expense of the luminous intensity (for physical reasons). This fact applies to the LIGHT@DAY lamp range, too, of course. The required light values and the safety criteria are still always strictly adhered to!

There is a simple rule:
If you do a lot of daytime-driving, you will drive with your lights on during the day and use the LIGHT@DAY. If you do a lot of night-time driving, however, the perfect lamps for you to use are the high-performance lamps OSRAM SUPER 30% and SILVERSTAR 50%.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 дек 2007, 09:54

Всички тестове са за Н4 на дълги?!

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 15 дек 2007, 12:49

Един глас за Osram Silverstar - 3 години карам с такива на всичките коли. Досега са изгорели две от 10 броя (Н4).
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от G2233 » 16 дек 2007, 22:04

Някой знае ли процедурата за регулиране на късите светлини?Взимам една отвертка.Паркирам колата на някое равно място на 10м с/у стена. И после какво се прави как да ги настроя фаровете? Каква трябва да е височината на снопа? Широчината м/у двата снопа?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 17 дек 2007, 08:53

madboy написа: В тая връзка някой да е близо до този магазин: http://forums.hondabg.com/index.php?s=b ... ntry114068" onclick="window.open(this.href);return false; За да провери има ли го още евентуално.
Мммм не, ама почти всеки ден ходя в района. Мога да погледна

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 дек 2007, 09:04

Ако светят слабо крушкити трябва да се провери:
1. Състоянието на рефлектора.
2. Напрежението на крушката при включени къси и дълги.
3. Работното напрежение на крушката (пише го на цокъла). С цел дълъг живот оригиналните крушки на Форда ми (става дума за тези по таблото) са на 14.4V. Няма да се очуда, ако и на фаровете е така.

:lol: Е и да си измият стъклата на фаровете. :P

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта