Проблем с дизела при студено време
- 
				KrasiZ
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 17 дек 2007, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia
- Status: Извън линия
Проблем с дизела при студено време
Здравейте !
Имам Форд-Фокус Дек. 1999, TDDI. На 8 месеца откак си го внесох от Германия. Досега - нулеви проблеми. Преди два дни обаче ме изненада доста неприятно. Първо почна доста трудно да пали, когато е студен (външната температура беше -2 -4 градуса), а снощи при -5 както се движи (сравнително незагрял) и първо загуби мощност, после спря. По някое време докато ме теглиха - тръгна и после пак спря. После пак тръгна, прибрах се, паркирах... Днес сутринта - изобщо не ще да пали. Иах сравнително малко гориво - около 7-8-10л. макс, но лампата все още не светеше. В едно такси си говорих с един таксиджия, той директно ме пита дали дизела е фордовски и дали имам малко гориво - вика - зиме трябвало да има поне 20-25 кила, че инак много се сгъстявало и "парафинизирало". Твърди, че горивният им филтър бил на кофти място освен това... Реших да се допитам и до по-опитните в експлоатация на дизел. Филтрите ми всички са сменяни - на около 1000 км. са - уже се подготвих за зимата... За мен т'ва е първа зима с дизел, преди карах на газ едно Рено и то дори на -5 гр. палеше на газ директно (ако не го изпусне човек от първото палене). А тук - първи (сравнително) лек студ и проблеми...
			
									
									
						Имам Форд-Фокус Дек. 1999, TDDI. На 8 месеца откак си го внесох от Германия. Досега - нулеви проблеми. Преди два дни обаче ме изненада доста неприятно. Първо почна доста трудно да пали, когато е студен (външната температура беше -2 -4 градуса), а снощи при -5 както се движи (сравнително незагрял) и първо загуби мощност, после спря. По някое време докато ме теглиха - тръгна и после пак спря. После пак тръгна, прибрах се, паркирах... Днес сутринта - изобщо не ще да пали. Иах сравнително малко гориво - около 7-8-10л. макс, но лампата все още не светеше. В едно такси си говорих с един таксиджия, той директно ме пита дали дизела е фордовски и дали имам малко гориво - вика - зиме трябвало да има поне 20-25 кила, че инак много се сгъстявало и "парафинизирало". Твърди, че горивният им филтър бил на кофти място освен това... Реших да се допитам и до по-опитните в експлоатация на дизел. Филтрите ми всички са сменяни - на около 1000 км. са - уже се подготвих за зимата... За мен т'ва е първа зима с дизел, преди карах на газ едно Рено и то дори на -5 гр. палеше на газ директно (ако не го изпусне човек от първото палене). А тук - първи (сравнително) лек студ и проблеми...
- debug
- потребител 
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
 
 Чудя се дали цялата негативна слава на Форд и онова с умирането не се дължат на тоя дизел 1,8? Карал съм Корола 1,4 D4D и Пежо 206 HDi - и двете палиха от раз, няма зима, няма лято... А този фордовски агрегат чак такава инженерна недомислица ли е или просто някъде нещо куца по веригата завод-шофьор-майстор?
Мой приятел има Фиеста 86(?) година 1,6 дизел и досега никога никакви ядове, в най-големия бахър на -18 в Пампорово от 10 коли само тя запали от раз
 Защо така?
 Защо така?Може би някой от тези, които са му хванали цаката, трябва да напише една обширна тема по болките на този мотор и да помогне на застигнатите от поговорката "Циганин и Форд зимата не работят и умират от раз".
- 
				KrasiZ
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 17 дек 2007, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia
- Status: Извън линия
Тази поговорка и аз съм я чувалdebug написа: "Циганин и Форд зимата не работят и умират от раз".

Абе инак съм много доволен - на дълъг път ми даде 3.9 л - за 90 к.с. не е лошо, макар че специално карах за да го добутам до минимума. Забравих да напиша - уж бях сложил някаква добавка за подобряване на горенето... Дали не е от нея - ама не помня вече каква беше.
- 
				escorttd
- Status: Извън линия
Замръзнала ти е нафтата. Смени си горивния филтър - най вероятно е задръстен с парафин. Подбирай по-внимателно бензиностанциите от които зареждаш особено през зимата. Може да налееш бензин до 20% за да изгориш нафтата дето е в резервоара и после налей хубава нафта и сложи дoбавка Castrol или Redex. Докато караш с бензина мощността ще е по-ниска и може да загряваш повече от обикновено.
Успех!
			
									
									
						Успех!
- 
				pasajero
- потребител 
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имам отскоро фокус, но си пали добре, не се налага да подгрявам втори път или нещо подобно.
Колега виж дали ти работят свещите, на -5 трябва да ти свети лампата поне 20 сек.
Ако е изгоряла дори една свещ, останалите също не сработва но лампата на таблото светва за около 5сек.
Ако не работят свещите и въпреки това запалиш ще пуши бяло, доста и то, но не мисля че изобщо ще запали ако е под нулата.
Успех
			
									
									Колега виж дали ти работят свещите, на -5 трябва да ти свети лампата поне 20 сек.
Ако е изгоряла дори една свещ, останалите също не сработва но лампата на таблото светва за около 5сек.
Ако не работят свещите и въпреки това запалиш ще пуши бяло, доста и то, но не мисля че изобщо ще запали ако е под нулата.
Успех
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
						- Sim3
- потребител 
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нека се намеся и аз   !
 !
От 7 години карам дизелов автомобил 6,5 от които изкарах с Fiesta 1.6 D a сега с фокус 1,8. Признавам си фиестата не ме е оставила нито веднъж на път наистина двигателите 1,6 са много сполучливи при - 15 съм запалвал е верно с повече въртене (не от раз).
Двигателя е сполучлив спор няма а и лесно можеше да се проверява горивния филтър за отлагания в горивото.
Сега съм с две нива по - нагоре Фокуса е кола предлагаща много по - добра возия и комфорт. Нормално е грижите да са по - малко, само че колата се взема не в първа младост, а ако предния собственик не е полагал грижи всичко ти ляга на твой джоб.
  Фокуса е кола предлагаща много по - добра возия и комфорт. Нормално е грижите да са по - малко, само че колата се взема не в първа младост, а ако предния собственик не е полагал грижи всичко ти ляга на твой джоб.
Интересно ми стана защо горивния филтър няма пробка, но явно си отговорих сам малко по - горе.
Зареждам само от ОМV не съм ползвал все още присадка за горивото.
Смятам, че ако се реагира веднага при първите симптоми на трудното палене сутрин, проблемите ще се решават по - бързо.
Успех на всички дизелджии през зимата
			
									
									
						 !
 !От 7 години карам дизелов автомобил 6,5 от които изкарах с Fiesta 1.6 D a сега с фокус 1,8. Признавам си фиестата не ме е оставила нито веднъж на път наистина двигателите 1,6 са много сполучливи при - 15 съм запалвал е верно с повече въртене (не от раз).
Двигателя е сполучлив спор няма а и лесно можеше да се проверява горивния филтър за отлагания в горивото.
Сега съм с две нива по - нагоре
 Фокуса е кола предлагаща много по - добра возия и комфорт. Нормално е грижите да са по - малко, само че колата се взема не в първа младост, а ако предния собственик не е полагал грижи всичко ти ляга на твой джоб.
  Фокуса е кола предлагаща много по - добра возия и комфорт. Нормално е грижите да са по - малко, само че колата се взема не в първа младост, а ако предния собственик не е полагал грижи всичко ти ляга на твой джоб.Интересно ми стана защо горивния филтър няма пробка, но явно си отговорих сам малко по - горе.
Зареждам само от ОМV не съм ползвал все още присадка за горивото.
Смятам, че ако се реагира веднага при първите симптоми на трудното палене сутрин, проблемите ще се решават по - бързо.
Успех на всички дизелджии през зимата

- 
				KrasiZ
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 17 дек 2007, 11:59
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia
- Status: Извън линия
Да кажа накрая, че нещата се оправиха. Явно дизелът е бил тотално менте. Сложих 1 кило бензин и пробвах да запаля, но падна акумулаторът от въртене, след което с теглене успяхме да запалим. Работи, работи и загасне - явно докато се прочисти помпата от резервоара. Сега съм налял алпин дизел и пали буквално от четвърт, при това го пробвх на -7 градуса. Специално за Форд в книжката пише, че няма никакъв проблем да се пали дизел с теглене - трябва само да е на 3-та (или от мен добавено 4-та) скорост. Широкоразпространено в БГ е обратното мнение, че дизел не се пали с теглене, но щом Форд официално го позволяват - значи без коментар...
Така че всичко енаред, весели празници на всички !
			
									
									
						Така че всичко енаред, весели празници на всички !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта





