Мноого лошо! Отказва да запали!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мноого лошо! Отказва да запали!
Навсякъде има тоци, само на клапаните не!
И алармаджия виках на помощ, но и той не успя да я пребори (любовницата, демек колата). Акумулатора ми (новия) вече падна на 11.9волта и не смея да продължавам с пробите. За два дни проследих, пренавих и изолирах всичко по което тече ток и мога да го стигна. Тормози ме един кабел, но и под колата немога да стигна до него - намира се отзадната страна на двигателя ниско долу. Мисля, че е датчик за оборотите на коляновия вал, защото от него излиза жило и отива към купето, от там излизат и три кабела, които пък отиват към компа. Тормози ме въпроса е ли е възможно отказа да пали да се дължи на проблемен контакт или на самия датчик (доста е омаслен;жичките може и да не са хванати добре; струва ми се, че няколко пъти забелязвам как на високи обороти- към 5000- изведнъж стрелката на оборотомера пропада замалко). Лошото е, че въобще не мога да го достигна, а и всичко с което разполагам в момента е клещи, отвертки и френски ключ...
Междувременно почвам да ровя хайнесите, но се съмнявам да намеря нещо!


И алармаджия виках на помощ, но и той не успя да я пребори (любовницата, демек колата). Акумулатора ми (новия) вече падна на 11.9волта и не смея да продължавам с пробите. За два дни проследих, пренавих и изолирах всичко по което тече ток и мога да го стигна. Тормози ме един кабел, но и под колата немога да стигна до него - намира се отзадната страна на двигателя ниско долу. Мисля, че е датчик за оборотите на коляновия вал, защото от него излиза жило и отива към купето, от там излизат и три кабела, които пък отиват към компа. Тормози ме въпроса е ли е възможно отказа да пали да се дължи на проблемен контакт или на самия датчик (доста е омаслен;жичките може и да не са хванати добре; струва ми се, че няколко пъти забелязвам как на високи обороти- към 5000- изведнъж стрелката на оборотомера пропада замалко). Лошото е, че въобще не мога да го достигна, а и всичко с което разполагам в момента е клещи, отвертки и френски ключ...
Междувременно почвам да ровя хайнесите, но се съмнявам да намеря нещо!



- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Запалването ми е като ника...
EFi с к отпред за благозвучие
т.е. бездистрибуторно палене.
До свещите не отива ток. Иначе в подобието на делко влизат необходимите 12В (проверил съм по книжки-всичко е ок) само дето не генерира необходимия ток за запалването (положителен или отрицателен и аз незнам вече). Затова ме и съмнява по-горепосоченото кабелче - да не би да е връзката с датчика (на Хол маже би)......
Имобилайзер е имало, но е ИЗКОРМЕН!
Първо, а и все още малко ме съмняваше алармата (по точно изпълнението и), после преминах към АГУ-то и поразиите, направени по ел.инсталацията...стигнах до самия ключ....оправях, пренавивах всичко...и резултатът е същия - паметник

До свещите не отива ток. Иначе в подобието на делко влизат необходимите 12В (проверил съм по книжки-всичко е ок) само дето не генерира необходимия ток за запалването (положителен или отрицателен и аз незнам вече). Затова ме и съмнява по-горепосоченото кабелче - да не би да е връзката с датчика (на Хол маже би)......
Имобилайзер е имало, но е ИЗКОРМЕН!
Първо, а и все още малко ме съмняваше алармата (по точно изпълнението и), после преминах към АГУ-то и поразиите, направени по ел.инсталацията...стигнах до самия ключ....оправях, пренавивах всичко...и резултатът е същия - паметник

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Възможно е този който е изкормвал имобилайзера да не го е свършил като хората, и сега някой да страда от това. Много е възможно и от алармата. За този кабел за който говориш, мисля че ще е само за оборотомера, но не се влияе от паленето. Кабелите по спомен май бяха черен, кафяв и жълт, но не съм много сигурен. Това са кабелите по които минава сигнала за оборотомера (той е импулсен). Почти съм сигурен, че няма нищо общо със паленето (но не 100%), защото този датчик определя само честотата на въртене, но не и момента. Засега с това мога да ти помогна. Дано да съм бил полезен.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...и ако сигнала оттам го няма или е непостоянен.....НЪЦ!_SLiThER_ написа:Датчика определя позицията на коляновия вал а от там и момента на искрата
Сега ще се опитам да проверя тази версия, макар че с моите инструменти и условия.....
Благодаря Ви колеги! И аз това си мислех, но не бях хич сигурен. Все пак многото глави мислят повече от една!
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е датчика на Хол. И надали е в него причината. Най мероятно е пак алармата ти да ти прави проблемите.kEFi написа:...и ако сигнала оттам го няма или е непостоянен.....НЪЦ!
Сега ще се опитам да проверя тази версия, макар че с моите инструменти и условия.....
Очаквахме те днес макар и без кола за да обсъдим методиката за откриване на проблема

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Щ-304 написа:Очаквахме те днес макар и без кола за да обсъдим методиката за откриване на проблема




- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Имам идея що е така, но трябва да огледам при мен как беше. утре ще опиша. при мен 2 седмици борих проблема Ток да те убие, бензин да те удави ама... на елкоми ходих и на какво ли не (дърпаха ме). един майстор ми каза че е от бубина-делкото(то си е баш бубина де) електронно било и изгърмяло. смених го тръгна за около 1-2 дни и пак спря...после разбрах от един майстор къде трябва да пусна дирекно в бубината една жичка от акумулатора и пали от ряз. трябва само утре да вида къде се ръчкаше тая жичка да пробваш. Проблема всъщност излезе че един кабел на ключа се е прецакал, алармаджията ми го смени взе ми 5 лв и ме пусна да паса..
та ако още си блъскаш главата утре ще пиша за моя опит...
та ако още си блъскаш главата утре ще пиша за моя опит...
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ами Jack71 е прав за бубината, че е много вероятно. Аз писах за това но, при липсата на отговор, приех че е проверена и не е от там проблема. А за тези 3 жици които говорим управляват показателните уреди (но не твърдя 100%). Ако е в тях проблема, по скоро колата ще гасне от време на време, отколото хич да не пали. (Аз имам такъв проблем който е в процес на разучаване от къде е???
но съм карб.) Но дано да не съм прав и проблема да излезе от едни три стърчащи жички.
П.П. Едно аверче, майстор, имаше проблем с неговата кола(шкода фелиция), от време на време гасне. Човека си смени всички части, но проблема си стои. Накрая с него разглобихме цялата ел. инсталация, да търсим проблем. Аз имах съмнения да не е от имобилайзера, и си играхме 3 часа, да го разкачами (никак не е лесно, особенно ако не си го слагал ти, както в случая), и накрая излезе от него!!!

П.П. Едно аверче, майстор, имаше проблем с неговата кола(шкода фелиция), от време на време гасне. Човека си смени всички части, но проблема си стои. Накрая с него разглобихме цялата ел. инсталация, да търсим проблем. Аз имах съмнения да не е от имобилайзера, и си играхме 3 часа, да го разкачами (никак не е лесно, особенно ако не си го слагал ти, както в случая), и накрая излезе от него!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, то и аз гледам едни схеми...ама все още са ми мъгла поради силни и трудноразрешими противоречие между мен е тока (засега в негова полза)Щ-304 написа:Допълнение.
Гледам една схема...
Във веригата на запалването има 4 предпазителя и едно т.н ГЛАВНО РЕЛЕ чиито контакти подават напрежение към контролера...

Така, че всяка помощ ми е добре дошла...



- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тогава в какъв смисъл помощ? Ти купуваш бирата а ние идваме с кебапчета и ентусиазъм?kEFi написа:Колега, то и аз гледам едни схеми...ама все още са ми мъгла поради силни и трудноразрешими противоречие между мен е тока (засега в негова полза)![]()
Така, че всяка помощ ми е добре дошла...![]()
![]()





П.П.
Ако ти трябва мултицет-ще ти услужа.
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Продължавам да стоя на мнението, че алармата ти прави мизериите. Вече се е случвало. Така, че добър сервиз аларми сигурно ще ти свърши работа. Не е лошо да знаеш типа на алармата си, електрическите и връзки и къде какво прави. Ако знаеш къде е, виж колко клеми има и цветовете на проводниците. Дано намериш схемата и в нета. След това търсиш къде отиват кабелите от нея, уверяваш се в това чрез мултицет, разкачаш цялата аларма и пробваш.kEFi написа:Изглежда този път няма да се оправя сам и се чудя...
дали да я репатрирам и къде - МП, Дунев, алармаджия...
![]()
![]()
Както знаеш, един от начините за кражба на автомобил е чрез така нареченият "ПАЯК"

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вече знам....т.е проверено
...не е аларма, не е блокировка, не е от жиците на газаджиите.....а в самото запалване - бубина, комп или нещо между тях.....




- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Работата остава...
...извън моята компетенция. Както писах по-горе, проблема не може да бъде отстранен без специална апаратура за диагностика! Има и вариант да пробвам с подмяна на части...но са си куп пари и няма гаранция. Мислих да взема на първо време бубина от италианеца, но 50лв ми се виждат много, а и в момента не мога (по обясними причини) да закарам колата до там! И сега само
Жалко, че ги няма онези Emotions с чука по главата или главата в стената........

Жалко, че ги няма онези Emotions с чука по главата или главата в стената........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта