Escort 1.6 16V на газ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Escort 1.6 16V на газ

Мнение от toto » 04 авг 2005, 06:27

Извинявам се, че сигурно вече темата се е обсъждала, но много се притеснявам с пуста газ дали няма да прецакам количката. Та значи въпросът ми е има ли някой Ford Escort 1.6 16V от 97-ма година който да си е слагал газ и да е доволен? И какво трябва да представлява газовата уретба? В смисал обикновенна ли трябва да е или някоя с повече екстри. Също така Фордът ми е комби та ако някой сподели как е сложил газова бутилка на комби ще съм му благодарен.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 04 авг 2005, 10:22

Виж темата "Газова за Мондео" - мотора е същия, но при тебеима един голям + - ти си с метални всмукателни колектори. По въпроса с бутилката - махай резервната гума и слагай бутилката там - аз съм така


:twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 04 авг 2005, 11:18

Май имаше нещо с клапаните... или беше само при фокуса този проблем?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 04 авг 2005, 11:57

Проблема с клапаните е при новите мотори - тези след като се спира ескорта и на негово място излиза Фокус-мокуса :wink:


:twisted:

acj_
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 13 фев 2005, 07:38
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta Si 16V
Status: Извън линия

Re: Escort 1.6 16V на газ

Мнение от acj_ » 04 авг 2005, 15:40

Е все пак не си написал дали твоя двигател е с метални или с пластмасови колектори.

Казвам това, защото съм виждал Ескорти 1997-ма, 1.6, 16кл. и с единия и с другия тип, явно месеца на призводство и кога на тази производствена линия са свършили старите двигатели и са почнали новите е от значение. Просто надникни под капака. :D

Ако е със металните колектори си ок., ако си с пластмасовите, на твой риск, по почина на Брок.

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 04 авг 2005, 23:47

Благодаря ви много за отговорите. А може ли да ми кажете какви са тези колектори и каде се намират? Че под капака е някаква лудница. Има всякакви траби, маркучи, пласт маси и т.н. Аз по принцип знам, че колекторни траби се казва на трабите през които излизат изгорелите газове от цилиндрите (поне на трабанта е така) и тук ли е същото? Иначе фордът е от края на 97-ма година произведен. Даже е регистриран за първи път март 98-ма та затова ми го продадоха за 98-ма година автомобил.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 авг 2005, 23:55

Става въпрос за смукателните тръби, не съм чувал за изпускателни тръби от пласмаса :wink: . За другите въпроси има по-запознати :) .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

е

Мнение от cossy » 05 авг 2005, 00:41

Ето тези металните тръби са колекторите :)
Прикачени файлове
DSCI0215.JPG
Изображение

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 05 авг 2005, 03:39

Май съм с пластмасови. Ама не разбирам много много, затова направих снимки.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 05 авг 2005, 10:15

Мммммм дааааааааа - с пластмасови всмукателни колектори си :?

Същия мотор като на мойто мондео. Имаш два варианта - или слагаш газов инжекцион за >1400лв. *00149* или си поемаш риска като мене и си слагаш конвенционална газова за ~600лв. и си *00143* и се *00134* да не гръмне, така че да ти счупи колекторите.


:twisted:

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 авг 2005, 10:18

Вземи с нещо метално и чукни върху тях и ще разбереш какви са

acj_
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 13 фев 2005, 07:38
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta Si 16V
Status: Извън линия

Мнение от acj_ » 05 авг 2005, 12:52

Brock написа:Мммммм дааааааааа - с пластмасови всмукателни колектори си :?
Същия мотор като на мойто мондео. Имаш два варианта - или слагаш газов инжекцион за >1400лв. *00149* или си поемаш риска като мене и си слагаш конвенционална газова за ~600лв. и си *00143* и се *00134* да не гръмне, така че да ти счупи колекторите. :twisted:
Да, пластмаса. Е, значи варианта на Брок, според мен. Газовия инжекцион хем е скъп, т.е. според мен си заслужава при кола изминаваща повече от 70 000 км. на година, хем също не може да гарантира 100% липса на бум...

Така че аз на твое място бих избрал конвенционална с повечко кихалки и това е.

Койте нИ рискува нИ пИчели! :D

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 05 авг 2005, 15:59

acj написа:Така че аз на твое място бих избрал конвенционална с повечко кихалки и това е.
Ще ми поясниш ли какво ще рече това конвенционална с повечко кихалки, че нищо не вдиавам?

Благодаря на всички за отговорите. Ако трябва да съм честен сега се уплаших повече :)

А какво ще рече това бум? Какво се получава в действителност и какви са пораженията?

mag
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
Модел на автомобила: Стара Загора
Местоположение: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от mag » 05 авг 2005, 17:27

Ами ще строши еи тез колектори дето си ги снимал.Ама затова са тез кихалки(клапи) да не ти ги строши.Аз имам същото комби и бутилката ми е в резервната гума.40л. :wink:
Only the dead have been the end of war.
PLATO

mag
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
Модел на автомобила: Стара Загора
Местоположение: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от mag » 05 авг 2005, 17:40

Прочети по горната тема ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ. :idea:
Only the dead have been the end of war.
PLATO

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 17 юни 2006, 17:23

Сложи ли газова уредба и ако си сложил каква и какви са ти отзивите ,а между другото имаш ли филтър на климатика?

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта