От вчера почна да прекъсва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
GoGo
Status: Извън линия

От вчера почна да прекъсва

Мнение от GoGo » 04 апр 2005, 21:32

От вчера почна да прекъсва - на празен ход работи нормално, но почна ли да ускорявам придърпва здраво. ако го правя съвсвм плавно е по-малко а при по рязко подаване на газ почти спира.
Проверих свещите - (бяха за смяна) 1-добре 2- почти добре, 3 и 4 с почернрли корпуси около електрода. Почистих ги и проверих връзките към датчиците и прекъсването доста намаля.
Днес смених свещите с нови "Bosh", мотора заработи съвсем спокойни и спря да прекъсва но остана едно придърпване при ускоряване от ниски обороти. Дайте съвет на какво може да се дължи.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 апр 2005, 08:16

А кабелите смени ли? :wink:

GoGo
Status: Извън линия

Мнение от GoGo » 05 апр 2005, 11:34

Не съм ги сменил, но проблема може да не е в тях, а и цената им хич не е малка.

Потребителски аватар
Щ-304
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От вчера почна да прекъсва

Мнение от Щ-304 » 05 апр 2005, 11:41

GoGo написа:връзките към датчиците и прекъсването доста намаля.
Днес смених свещите с нови "Bosh", мотора заработи съвсем спокойни и спря да прекъсва но остана едно придърпване при ускоряване от ниски обороти. Дайте съвет на какво може да се дължи.
Какво разбираш под "придърпване"? Тресене на колата или срив в оборотите (заглъхване) и после пак възстановяването им?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 05 апр 2005, 11:48

Някой знае ли как могат да се проверяват кабелите на свещите дали са добри?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

АЗ!

Мнение от kEFi » 05 апр 2005, 12:46

ewgeny написа:Някой знае ли как могат да се проверяват кабелите на свещите дали са добри?
Тъмна нощ-няма звезди, само мрак е обвил града/селото. Отиваш при колата, дигаш капака, палиш.....и отиваш отпред (след като е дръпната ръчната-само напомням :wink: ) и започваш ръчно да подаваш рязко газ и да гледаш кабелите. Ако са наред-няма да видиш нищо, но ако са за смяна(един или няколко) - ще светят ( не силно, а едва забележимо с бягаща светлина като еквилайзер). Виждаш кой/кои са проблемните и си ги купуваш. Препоръчително е да са оригиналните Моторкрафт (има значение). Вярно за 16V са малко скъпички, но....Само за сведение - другите марки, които предлагат са на почти същите цени, а понякога и по-високи. Аз купувах миналата година комплект кабели и свещи, като с монтажа в МП ми излезе малко над 200лв с ддс. Само кабелите по фактура бяха към 118лв доколкото си спомням!

GoGo
Status: Извън линия

Мнение от GoGo » 05 апр 2005, 14:44

Под придърпване разбирай разтрисане за момент след което се нормализира.
Не е заглъхвхване - все едно е загаснала за момент.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 апр 2005, 14:49

Колега, направи теста по-горе и пиши резултата - почти съм сигурен, че светиш! :wink:

Потребителски аватар
MARVITCH
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 16 яну 2005, 15:44
Модел на автомобила: SIERRA 1.8 CVH Ghia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MARVITCH » 05 апр 2005, 14:53

GoGo написа:Не е заглъхвхване - все едно е загаснала за момент.
Що не отидеш на една диагностика на стенд. Не по-вече от 20 лв е. Ако е нещо дребно-ще ти го оправят на място. Ако не-поне точната причина ще ти кажат. И газовете да проверят. Ако го направиш, искай бележката с данните.
Защото причината може и в електрическата част да е, може и в подготовката на горивната смес да е...
Поне на стенда ще елиминират едно от двете.
А и теста с цвето музиката (kEFi) може да направиш довечера :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 05 апр 2005, 17:14

:idea: Сменял ли си скоро горивния филтър - този за бензина :?:


:twisted:

GoGo
Status: Извън линия

Мнение от GoGo » 05 апр 2005, 17:59

Довечера, като се стъмни, ще отида някаде на тъмно и ще видя светка ли нещо около двигателя!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 06 апр 2005, 10:24

Има и една тема в един друг форум в рубриката ЕСКОРТ, свързана с MAF сензора. Разгледай я и може би ще успееш да помогнеш на твоя звяр, ако се окаже, че не е от кабелите :wink:


:twisted:

GoGo
Status: Извън линия

Мнение от GoGo » 06 апр 2005, 13:22

Гледах снощи- на супер тъмно, едва намерих колата, нищо не светка.
Ще отида на една диагностика, това е можеби най-мъдрото решение.

GoGo
Status: Извън линия

Проблема е отстранен

Мнение от GoGo » 13 апр 2005, 10:44

Оказа се дефект в бобината на - изменени параметри.
Не е изгоряла, а работи със собствено мнение.
Диагностиката в МП и лога с грешките го показаха. Смениха я с нова и сега колата павета вади като настъпя педала! :lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 апр 2005, 11:02

А какво ти струва това и най-вече цената на бубината?
Между другото за пръв път чувам за подобен дефект. Все си мислех, че бубината или работи или не...

Потребителски аватар
Щ-304
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Щ-304 » 13 апр 2005, 11:08

kEFi написа:Между другото за пръв път чувам за подобен дефект. Все си мислех, че бубината или работи или не...
Вероятно става дума за "частично късо съединение" във вторичната намотка вследствие на некачествено полагане на изолацията между намотките. Заложен фабричен дефект :?: :cry: :?:

GoGo
Status: Извън линия

Сърцето ме боли

Мнение от GoGo » 13 апр 2005, 12:23

Много, 132 лв. плюс 10лв монтаж!
Диагностиката - отделно.
Всичко без ДДС - в МП Младост.
Оказа се обаче че цената на алтернативните части Беру, Бош, Марели, и 2 други които ги чух за 1 път са съпоставими доро по скъпи
(187- 126)лв. а и никъде ги няма в наличност, Доставка за 2ч. до 1 ден.
Така че не съжалявам че сложих Моторкрафт.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта