джанти
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 19 яну 2007, 19:03
- Модел на автомобила: ford fiesta 1800 dizel
- Местоположение: Targovishte
- Status: Извън линия
джанти
Здравейте искам дави попитам лети джанти за голф могат ли да се преправят за форд фиеста 1990г. дизел 14 ки
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Само с фланци с 8 дупки... 4-те да са на 108мм. междуболтово разтояние (каквото е на форда) и гайките да не излизат извън фланеца и другите 4 дупки да са на каквото разтояние ти е джантата която ще слагаш (на голфамеждуболтовото разтояние е 100мм.) и на тях или да има шпилки или да има дупки с резба за болтове, по друг начин не може да се сложат такива джанти 

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 07 яну 2008, 16:22
- Модел на автомобила: Ford focus Milenium edition 38/100
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Айде от Пежо не си копувай, ако не искаш следващата ти тема да е "Колеги как да сложа джанти от Пежо на Форд. " или съответно от Ауди на Форд.
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор.
Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща
Иначе това за фланците е теоритично така .....
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор.

Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща

Иначе това за фланците е теоритично така .....
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 07 яну 2008, 16:22
- Модел на автомобила: Ford focus Milenium edition 38/100
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Айде от Пежо не си копувай, ако не искаш следващата ти тема да е "Колеги как да сложа джанти от Пежо на Форд. " или съответно от Ауди на Форд.
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор.
Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща
Иначе това за фланците е теоритично така .....
В първия случай проблема е ЕТ-то (офсет) а във втория централния отвор.

Обяснавам на кратко, защото вероятно ще ти трябва и дръг път такава информация.
форд Фиеста 89-91 г. 4х108, ет 40мм , центр. отовр. 63.4мм.
Ауди Б4 (само ) 4х108 , ет35, центр. отвор. 57.1мм. Не се сещам за начин да вкараш нещо с диаметър 63мм в нещо с диаметър 57мм!!!
Пежо 4х108, ет 15 , центр.отвор 65.1 , тук проблема е ,че такива джанти ще опират в ръба на калника защото офсета ги изхвърля много навън ...
Като цяло това е опасна и нежелателна манипулация, която може да доведе до :
1. Много сериозни технически проблеми !
2. Много здравословни проблеми за водача !
3. Много проблеми произтичащи от предните две неща

Иначе това за фланците е теоритично така .....
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
не знам за теб, но аз не бих причинил такова нещо на колата си, затова си има джанти за съответната марка/модел. виж, ако централния е по-голям, с втулки става идеално, но да се престъргва въобще не е оферта според мен. някакси нямам доверие на такива манипулации. а иначе и аз да се вмъкна в темата- как мога да си изнеса джантите малко навън, щото като се замисля ако сложа фланци, гайките няма да могат да се завиватKocko написа:Стругова се централния отвор.
Иначе съм съгласен за офсета.

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не, аз лично не бих се занимавал да струговам джанти. По-скоро бих си купил нови. Виж ако ми изпадне нещо, което много да ми е на сърце, бих го завел да го престрържат. Но само ако е със сходно или същото ЕТ. (напр. да имам АудиА3/Голф и да сложа джанти от Порше)
На твоя въпрос как да ги изкараш навън?
Купи си от Пежо 206 
Стига сме спамили темата. Станислав питаше за голфовски джанти => на Фиеста. Ние го обърнахме на махленско лафче.
Катинарче требе.
На твоя въпрос как да ги изкараш навън?


Стига сме спамили темата. Станислав питаше за голфовски джанти => на Фиеста. Ние го обърнахме на махленско лафче.
Катинарче требе.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта