И аз - Форд Мондео. Ама нещо...
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
И аз - Форд Мондео. Ама нещо...
Здравейте. От около месец и аз се сдобих с Форд Мондео-комби, 94г.,1.8, 16V.
Колата е супер, широка е, климтаик, въобще:-)
Имам едно притеснение. Когато потеглям трябва да подавам повечко газ(май и докато карам, ама не съм я карал много-много). Та значи първите няколко сантиметра на педала на газта са като свободни. Това проблем ли е?
Хич не ми се иска да почна да я водя по майстори, защото ще вземат да разбъзикат нещо. Абе - стари коли(ама лачени, както се казва:-))
Поздрави.
Колата е супер, широка е, климтаик, въобще:-)
Имам едно притеснение. Когато потеглям трябва да подавам повечко газ(май и докато карам, ама не съм я карал много-много). Та значи първите няколко сантиметра на педала на газта са като свободни. Това проблем ли е?
Хич не ми се иска да почна да я водя по майстори, защото ще вземат да разбъзикат нещо. Абе - стари коли(ама лачени, както се казва:-))
Поздрави.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
To bomber
По скоро усещането е такова,по принцип ако си карал карбураторен автомобил и като минеш на инжекция се появява такова чувство в началото,нормално времето за реакция след натискане на педала на газта е с няколко милисекунди по-голямо,това закъснение е от времето на реакция на електрониката. Ще свикнеш
,а и 16 вентилките при много ниските обороти са по-тромави от 8 клапанните по принцип,но като се развъртят е друга работа /примерно Пежо 406 2,0 16клапана набира от нула до сто по бавно с около секунда от осем клапанния такъв/,не знам дали е удачно сравнението но просто на мен ми направи впечетление в техническите им характеристики,на Пежата де
Виж все пак дали няма луфт в педала на газта.
И при моите две хиляди кубика в началото го имах това чувство,след Сиерата 2,0 карбуратор
Аиде и със здраве да си я караш
По скоро усещането е такова,по принцип ако си карал карбураторен автомобил и като минеш на инжекция се появява такова чувство в началото,нормално времето за реакция след натискане на педала на газта е с няколко милисекунди по-голямо,това закъснение е от времето на реакция на електрониката. Ще свикнеш


И при моите две хиляди кубика в началото го имах това чувство,след Сиерата 2,0 карбуратор

Аиде и със здраве да си я караш


-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Е, благодаря ти!
Ами карал съм ЛАДА 1600
Миличката, като пипнеш педала и веднага изръмжаваше като "ранена в сърцето пантера".
Значи, казваш, нормално е. Дано. Тези дни ще я водя и да я погледнат отдолу и да й замерят компресията. Да видим какво сме купили.

Значи, казваш, нормално е. Дано. Тези дни ще я водя и да я погледнат отдолу и да й замерят компресията. Да видим какво сме купили.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Честита покупка, ............. и всичките там пожелания
Вече си я купил, и да измериш пари на зад няма да видиш
!
Като я покараш и видиш разхода сам ще прецениш какво си купил и за колко.
А паричките за огледа ги дай да оправиш нещо по колата, а то винаги има "вервай ми"
.

Вече си я купил, и да измериш пари на зад няма да видиш

Като я покараш и видиш разхода сам ще прецениш какво си купил и за колко.
А паричките за огледа ги дай да оправиш нещо по колата, а то винаги има "вервай ми"

Небойте се роби Спартак е с вас!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия


Провери си как ти е МАФ сензора и го почисти. Виж тази тема


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сетих се още нещо, което да провериш на колата ДОВЕЧЕРА. Значи като се стъмни, заставаш на тъмно място /не под или до лампа/, палиш колата, отваряш капака и гледаш дали не прескачат някъде искри - ако прескачат, значи си за нови кабели. Не е зле да си погледнеш и свещите в какво състояние са и да знаеш, че при форд разстоянието между електродите /на свещите/ е по-голямо от тези на другите коли, а именно 1,3мм. Ако електродите на свещите ти са остри накрая, да знаеш, че не са заминали, а са такива с платинен връх - най-добрите за моторите на форд


-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Ще погледна. Свещите са Моторкрафт, платинени пише. Нямам хлабиномер, ама ще я водя в МП да я погледнат и на компютър. Днес обаче хъркането се усили, дори се появи една странна миризма. Мисля си - дали не е от съединителя нещо-да приплъзва. Миризмата не беше характерната за феродо, ама тук де да знам какви са дисковете. Та другата седмица-ще я заведа да я преслушат ОТВСЯКЪДЕ. И дано са що годе добри и свестни майсторите 

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Аз имах предвид Мото Пфое. Поне имат оборудване. А иначе вчера открих, че поради някаква причина липсва голямо количество от охладителната течност. нещо нямам спомен дали, като я купих беше пълно казанчето. А пък в тия дъждове никак не ми се завираше по двигателя. Вчера досипах около 4-5 литра чиста вода и положението се оправи. Вече не хърка. Дано не съм повредил нещо двигателя (температурни разширения и пр.). Или поне да не е много сериозно
Ядосвам се на себе си. Ама и датчика за темп. изобщо не показваше прегряване, даже напротив - едвам се отместваше от крйно ляво положение. Абе ще видим!

Ядосвам се на себе си. Ама и датчика за темп. изобщо не показваше прегряване, даже напротив - едвам се отместваше от крйно ляво положение. Абе ще видим!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Дано под чиста вода имаш на предвид дестилирана такава.
Термостата ти явно не е на ред,стрелката трябва да стои отвесно като моя малкия
,иначе явно караш само на големият кръг,по принцип при тия температури за сега няма лошо, но ще ти гори по-вече,а за зимата си знаеш от ладата кво става.
Хубаво е винаги да караш с антифриз,по добро мазане на водната помпа и по-висока точка на кипене.
Термостата ти явно не е на ред,стрелката трябва да стои отвесно като моя малкия

Хубаво е винаги да караш с антифриз,по добро мазане на водната помпа и по-висока точка на кипене.

-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Мондеото има две типични повреди по охладителната система - едната е протичане и запушване на радиатора на парното /хубавото е, че при смяната му не се разглобява цялото табло/ и прецакване на термостата, който обикновено заклинява в отворено положение и преохлажда с всички вредни последици. да споделя, че при моето се появиха и двете.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 03 авг 2005, 14:00
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Съгласен съм за антифриза и точно това ще направя. Сега ще я наблюдавам дали не изтича някъде. А за термостата-наред си е, защото като запълних системата с вода, колата си загрява бързо, после като се отвори термостата стрелката си мирясва насредата. Единствено ми е чудно защо като липсваше вода не показваше прегряване, а си кротуваше съвсем в началото.
Иначе смятам, че дестилирана вода не е необходимо да се сипва в охладителната система, защото свойството на дестилираната вода е, че тя е диелектрик, т.е. не провежда електричество. Иначе варовика си се съдържа в нея. По-добре е да се налива топла вода, чийто варовик вече се е отложил в абонатната станция
Иначе смятам, че дестилирана вода не е необходимо да се сипва в охладителната система, защото свойството на дестилираната вода е, че тя е диелектрик, т.е. не провежда електричество. Иначе варовика си се съдържа в нея. По-добре е да се налива топла вода, чийто варовик вече се е отложил в абонатната станция
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
В дестилираната /както и дейонизираната/ не би трябвало да има варовик, както и всякви йони, така че според мене има смисъл да се ползва, въпреки че производителите на антифриз казват, че той има омекотители, т.е. вещества свързващи йоните така че те да останат разтворими, а не да се отлагат като неразтворими съединения.
- grgeorgiev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
- Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз да се включа в темата...
Със същата кола съм като описаната по-горе. Аз преди седмица си прегрях двигателя по много балъшки начин. Но всъщност причината е, че колата няма защита срещу подобни ситуации. Значи, както знаете, охладителната система работи под налягане. А аз след като допълних охладителната течност, по невнимание не съм завил добре капачката (вероятно в последствие се е доразхлабила) и след като няма налягане съответно започва кипене в на горещата част на двигателя. Образува се парна възглавница и губи охлаждане. Тук обаче идва проблема на сигнализацията, защото датчика отчита нормална температура на охлаждащата течност (и то си е така течността е с нормална температура, но парната фаза се прегрява) и нивото в разширителния съд е високо защото парата в двигателя изтласква водата навън. Като резултат трябваше да сменям гарнитура. Добре, че само с това се размина.
Със същата кола съм като описаната по-горе. Аз преди седмица си прегрях двигателя по много балъшки начин. Но всъщност причината е, че колата няма защита срещу подобни ситуации. Значи, както знаете, охладителната система работи под налягане. А аз след като допълних охладителната течност, по невнимание не съм завил добре капачката (вероятно в последствие се е доразхлабила) и след като няма налягане съответно започва кипене в на горещата част на двигателя. Образува се парна възглавница и губи охлаждане. Тук обаче идва проблема на сигнализацията, защото датчика отчита нормална температура на охлаждащата течност (и то си е така течността е с нормална температура, но парната фаза се прегрява) и нивото в разширителния съд е високо защото парата в двигателя изтласква водата навън. Като резултат трябваше да сменям гарнитура. Добре, че само с това се размина.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То grgeorgiev
Лоша работа,но ето и другия момент. Един приятел наскоро с БМВ 520 ТД прегря колата и хвърли гарнитура. Как се получи,значи запушва му се същата тази капачка на разширителният съд и от прекомерното налягане избива гарнитурата на главата. Интересно че никой от майсторите не се беше сетил за тоя момент и след замяна на гарнитурата смениха термостата и куп други работи и отново я прегря.
Тъй че има и по-препатили от Вас
/това в рамките на шегата разбира се/ 
Накрая човека сам се сети,отиде до моргата и сложи друга капачка и воала,кара та се къса
Лоша работа,но ето и другия момент. Един приятел наскоро с БМВ 520 ТД прегря колата и хвърли гарнитура. Как се получи,значи запушва му се същата тази капачка на разширителният съд и от прекомерното налягане избива гарнитурата на главата. Интересно че никой от майсторите не се беше сетил за тоя момент и след замяна на гарнитурата смениха термостата и куп други работи и отново я прегря.
Тъй че има и по-препатили от Вас


Накрая човека сам се сети,отиде до моргата и сложи друга капачка и воала,кара та се къса


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта