Спирачки - проблем
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Спирачки - проблем
От извесно време педала на спирачките стана осезателно по-твърд. След като спре имам чуството, че на връщат цилиндърчетата - при лек наклон не потегля веднага, а след около една минута. Някой път цял ден си е наред. На какво може да се дължи това? Ако сменя спирачната течност дали ще се оправи?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Едва ли със смяна на течност ще се оправи, заяждат ти цилиндарчетата /раздвижване/ или ти засмуква въздух вакума /но тогава нетрябва да ти задържа минута а веднага да ти освобождава/, или въздух в системата - педала потъва а колата неспира, но е възможно и комбинация от някои от горе споменатите неща
.

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Нямам никакъв теч по спирачната система. Днес свалих прдните колела и от накладките има още около 6-7 мм. Прави ми впечатление,че като завъртя задните колела има някакво стържене (като неосвободили). От вътрешната страна нали има едни тапи за проверка на феродото - и там има. За да сваля задния барабан трябва ли да се развие гайката на главината и после с колко кг/м трябва да се затегне? Ако има и по-лесен начин казвайте-без сервиз.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
затяга се с 100-120 нм. само имай предвид ,че на тази гайка резбата е обратнаteoto написа:Нямам никакъв теч по спирачната система. Днес свалих прдните колела и от накладките има още около 6-7 мм. Прави ми впечатление,че като завъртя задните колела има някакво стържене (като неосвободили). От вътрешната страна нали има едни тапи за проверка на феродото - и там има. За да сваля задния барабан трябва ли да се развие гайката на главината и после с колко кг/м трябва да се затегне? Ако има и по-лесен начин казвайте-без сервиз.

-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Проблема е решен
Днес намерих свободно време и свалих предните спирачни апарати. Бяха потънали в ръжда и не се движеха. С нафта и телена четка добиха лицеприятен вид и почнаха да се движат мазно. Вече на педела се усеща, че има серво. Доволен съм от себе си.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Вчера като се прибирам колата върви като спъната и се оказа, че на задно дясно колело е блокирала спирачката. Беше нагряло прилично. Веднага го отворих и установих, че е запушен спирачния маркуч. Освободих връзката която се намира под задната седалка и почнах да продухвам с компресор - никакъв ефект. Вкарах стоманизирана тел и ръчках след това пак продухване и за мой късмет се отпуши. Днес смених и двете спирачни цилиндърчета (старите имаха малко спир. течност в маншоните). От какво може да се е запушило? Този проблем си го влача от една година.
Между другото на Фордчето му направих къщичка, та затова се заигравам въпреки, че жена ми не иска да спи с автомонтьор.
Забравих - на ляво задно колело мисля, че лагера си заминава. Лесно ли се сменя и каква марка е добра?
Между другото на Фордчето му направих къщичка, та затова се заигравам въпреки, че жена ми не иска да спи с автомонтьор.
Забравих - на ляво задно колело мисля, че лагера си заминава. Лесно ли се сменя и каква марка е добра?
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
ПО темата
Задните колела по-лесно се снемат с развиване на 4-те болта отвътрешна страна на колелото - пада барабана заедно с главината и никаква гайка не се развива , а накладките и всички други дреболии там си остават на фланеца и се работи спокойно.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Абе незнам за кои 4 болта се говори в предния пост, но аз сменях лагери (те са 2 и се продават и сменят в комплект) преди 2 месеца на задно дясно и барабана се сваля само след отвиването на централната гайка на главината. Тя си е с нормална резба(посока на отвиване), но е съставена от множество тънки гайчици в общ ламаринен кожух. Явно целта е самозаконтряне. Все пак може на по-старите да е по друг начин, но силно се съмнявам. Досега на всичките ми коли е било все така. Относно накладките и цилиндърчета - те си остават на местата без проблем след свалянето на барабана.
Цени...............
оказа се че за старите ескорти (до МК7) лагерите струват до 20 лв. в зависимост от марката, а за МК7 е 38-42 лв.
Цени...............
оказа се че за старите ескорти (до МК7) лагерите струват до 20 лв. в зависимост от марката, а за МК7 е 38-42 лв.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
По темаата
Просто защото тази гайка не трябва много-много да се пипа, защото като започне да се саморазвива няма спасение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта