Как се регулира тока от генератора?
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
- Модел на автомобила: siera 1.6
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Как се регулира тока от генератора?
Сиера 1.6 бензин. При запален двигател, тока измерен на клемите на акумулатора е 13.5 волта. Според продавача на акумулатора, този ток е недостатъчен и не зарежда добре. Как да регулирам тока от генератора?
Действително два пъти акумулатора беше разреден и се наложи да бъде зареждан.
Действително два пъти акумулатора беше разреден и се наложи да бъде зареждан.
Кеф цена няма
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Първо провери дали не си прецакал акумулатора, като го сложиш да се зареди у вас при 20 градуса. Вземи си купи и един денсиметър от ОМВ-то за 3 лв. да измериш плътността на електролита, като се задеди. Напрежението (а не тока, както пишеш ти) трябва да е 14.4V при напълно зареден акумулатор.
Когато се убадиш, че е в ред тогава можеш да се насочиш към смяна на т.нар. релерегулатор, който е на самия генератор. А може и генератора да има проблем.
Когато се убадиш, че е в ред тогава можеш да се насочиш към смяна на т.нар. релерегулатор, който е на самия генератор. А може и генератора да има проблем.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
- Модел на автомобила: siera 1.6
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
HACKO написа:13.5V със товар или без и на какви обороти. Ако е със включени всички възможни консуматори при около 2000 оборота, няма проблем. Много пъти напрежението без товар е нормално а като се натовари пада и акумулатора се разрежда.
С включени фарове и парно при 2000 об е 13.5 .продавача твърди че не е достатъчно.Сложих нови клеми.Акумулатора е на 6 мес.
Кеф цена няма
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добре ти е казал продавачът. С включени фарове и вентилация, при 1500-2000 об/мин., изправният алтернатор трябва да подава 14,2-14,6 V.
http://www3.telus.net/chemelec/Projects ... rnator.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 6a1ae32442" onclick="window.open(this.href);return false; - два от стотиците сайтове
Сваляш алтернатора и го носиш в близкия сервиз с въпроса: "Колко ще ми струва ремонта" Вероятният отговор ще е : "Трябва да разберем какво му е" На което ти забиваш: "Колко ще ми струва да разберете какво му е"...Ако не те напсуват - готов си
http://www3.telus.net/chemelec/Projects ... rnator.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 6a1ae32442" onclick="window.open(this.href);return false; - два от стотиците сайтове
Сваляш алтернатора и го носиш в близкия сервиз с въпроса: "Колко ще ми струва ремонта" Вероятният отговор ще е : "Трябва да разберем какво му е" На което ти забиваш: "Колко ще ми струва да разберете какво му е"...Ако не те напсуват - готов си

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Видях вашите мнения,обаче има и друго! има един термин спад на напрежение поради лоши и окислени + или маса! Провери напрежението не на акумулатора а на плюса на генератора пак с консуматори и в обороти,от 13,70до14,50 е нормално,въпреки че всички генератори пишат 14,4V повечето имат разлики.Ако има повече от половин волт разлика(м/у напрежението на акумулатора и това на генератора) дублирай плюса и мери пак или още една маса,акумулатор-генератор.Ако не откриеш разлика по голяма от половин волт,сменяй регулатор напрежение,въпреки че е най-добре да се свали ген.да се отвори за да могат да се проверят диодите.
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
и аз проблем с напрежението особенно в ранните сутринни часове ,но клетките в акумулатора ми бяха пресъхнали и го презаражеждах с доливане но при 2-3 завъртания се скапваше и взех нов.стария маи беше на 2г и 10месеца там някъде.иначе нормалното зареждане е в порядъка на 13.8-14.9.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 19 окт 2007, 09:13
- Модел на автомобила: siera 1.6
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
/cocoff написа:Добре ти е казал продавачът. С включени фарове и вентилация, при 1500-2000 об/мин., изправният алтернатор трябва да подава 14,2-14,6 V.
http://www3.telus.net/chemelec/Projects ... rnator.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 6a1ae32442" onclick="window.open(this.href);return false; - два от стотиците сайтове
Сваляш алтернатора и го носиш в близкия сервиз с въпроса: "Колко ще ми струва ремонта" Вероятният отговор ще е : "Трябва да разберем какво му е" На което ти забиваш: "Колко ще ми струва да разберете какво му е"...Ако не те напсуват - готов си
Благодаря за съветите Ви като мина през "маисторите" ще споделя.
Кеф цена няма
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта