1.8тд,94,не ка4ва нафта

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

1.8тд,94,не ка4ва нафта

Мнение от formwork » 26 дек 2007, 10:35

Здравейте колеги,Честита Коледа на всички! Нов сам във форума така че ако правя грешки-извинете!А сега проблема:купих си ескорт 1.8тд,94г директно от собственик в Германия,докарах си го на собствен ход без проблем,на другия ден запали при -10,покарах,заредих на Лукойл,пак карах и внезапно вдигна оборотите,малко след това стабилизира на 1000-нормалните му за празен ход,но след още няколко секунди угасна на един стоп и-няма палене.Сменихме горивния филтър,мембраната на ръчната помпа беше прецакана,сложихме филтър без помпа,направихме байпас на системата за подгряване преди филтъра,пробвахме да захраним директно помпата от една туба-не и не! А,да клапанчето на помпата отваря и затваря-чува се при директен плюс,отвивахме горивопровода кам всяка дюза-качва,но малко-едва църка казаха ми че е недостатъчно,помпата не правела налягане.За дърпането не пиша-беше доста километри,но-не става и това е!Компетенциите ми са дотук,сега сте вие,ако можете помогнете! Благодаря предварително и дано да нямате ядове с колите по празниците!

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 26 дек 2007, 11:01

здрасти колега моите синдроми са горе долу същите само че пали ама доста трудно ходих до майстор и каза че проблема е в помпата ще ходя утре при майстора и ще видим какво ще стане

formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

Мнение от formwork » 26 дек 2007, 11:24

дано да се оправиш бързо и евтино,защото аз съм без кола вече пети ден и още не виждам светлина в тунела... А ако трябва да сменям помпата имаш ли идея как варират втора ръка и дали имат разлика тези за турбодизел и чистия дизел?

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 26 дек 2007, 12:19

имат разлика но цени немога да ти кажа

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 26 дек 2007, 18:30

Имам ГНП цена 200лв.тел за договаряне 0885603348

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 26 дек 2007, 23:02

Според мен е попаднал боклук в помпата и е заседнал регулатора!
Това не е сложна процедура!Отиди при компетентния майстор и въпроса ще ти е решен без да купуваш помпа,за около 50лева.
P.S Това мнение го давам без да съм видял колата!

formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

Мнение от formwork » 27 дек 2007, 08:19

за Димитар- благодаря за предложението,ама си ми малко далече.Дори да изпратя в Бургас някой от братовчедите ми от Айтос,помпата ще се оскъпи с още стотина лева за транспорт ... Въпреки това варианта остава,ще видим. Искам да питам Арабията за този регулатор-къде точно се намира,как се стига до него и да опитаме да го продухаме,защото от други мнения знам,че помпата без симптоми почти е невъзможно да се скапе,а тази направи точно така.Пак благодаря,като се спася ще пиша как съм успял,дано има смисъл.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 27 дек 2007, 08:48

Я си купи ремонтен комплект за ръчната помпа и върнете системата както завода я е направил. Комплекта струва 20-30лв

formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

Мнение от formwork » 27 дек 2007, 09:06

и това ще направя,ама сега искам поне да я запаля,разбери- не искаше и със заводската система, не иска и с промените!

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 27 дек 2007, 11:12

Ми... то трудна работа с обезвъздушаването на помпата - според мен от там идва проблема, затова и предложих да си оправиш така наречения "инжектор". В това отношение Лукас помпите са много капризни.

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от svir4o » 27 дек 2007, 11:32

остави ги да се мъчат и двамата със small то ако е можело без тази ръчна помпа те нямало да я слагат.....

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 27 дек 2007, 12:04

кажете ми вие тогава след като напомпя 2-3 пъти и ръчната помпа ми става твърда за смяна ли е?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 27 дек 2007, 20:04

svir4o написа:остави ги да се мъчат и двамата със small то ако е можело без тази ръчна помпа те нямало да я слагат.....
Така не е гот.
smalll написа:кажете ми вие тогава след като напомпя 2-3 пъти и ръчната помпа ми става твърда за смяна ли е?
Не е задължително, но от някъде смуче въздух

formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

Мнение от formwork » 05 яну 2008, 21:40

според майстора ми, а и според повечето от вас проблема е в обезвъздушаването. Добре- сложих друга ръчна помпа,сменихме основните маркучи за горивото и след много мъки - и въртене и дърпане най-накрая запали!Всички си отдъхнаха. Да ама хубавото беше една седмица-сега колата е на изходното положение- угасна докато си карах с около 90км и като натиснах газта усетих как не поема,а глъхне,натиснах съединителя и тя угасна.Пробвах на стартер-не! Дърпаха ме 10ина км и през цялото време опитвах да запаля на скорост--на няколко пъти припали,но след броени секунди угасваше.Трябва да има някаква причина това да става,не разбирам логиката как може дизел да ти угасне докато си караш и на включена предавка,имаш гориво,цял ден си я караш и кво-изведнъж ставаш пешеходец ! Според мен нещо става с помпата ама не знам къде какво я боли! Дайте акъл! Като я додърпах до паркинга пробвах отново на стартер- запали,поработи няколко секунди и след това угасна сама. Аз само треснах вратата...

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 06 яну 2008, 13:44

Според мен пак те се е прецакало това, на което викаш ръчна помпа. Втора употреба ли сложихте или ново? И нова да е, може да си попаднал на менте.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 07 яну 2008, 03:22

Просто трябва да се направи - намери проблема офлайн. Да не е паднал тампон или дамска превръзка в резервоара...???

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 07 яну 2008, 08:53

Според мен горивната система се е разхерметизирала. Вземи един прозрачен маркуч и го закачвай на различни места да видиш къде какво минава- нафта/въздух??? Закачи го преди инжектора, след инжектора на обратната нафта след помпата и гледай. Докато гледаш пипай навсякъде за да намериш хлабава връзка от където смуче въздух.
Това при работещ двг, а за да запалиш първо обезвъздуши хубаво! Помпите Лукас са доста трудни за обезвъздушаване- Откачаш тръбите на 4-те дюзи, даваш контакт и помпиш с инжектора докато стане твърд, въртиш стартера докато почне хубаво да изкарва нафта от тръбичките. Свързваш дюзите и палиш!

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 08 яну 2008, 18:14

ако и тогава не запали,провери да не е запушен катализатора,ако има такъв

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 11 яну 2008, 20:00

колега formwork моята кола е оправиха
проблема е бил е помпата вътре са се счупили някакви пластини така ми каза майстора така че както каза svir4o това не е вярно поне за мен надявам се поне за сега да нямам проблеми просто това е FORD :)

formwork
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
Модел на автомобила: eskort 1.8td
Местоположение: okolo sofija
Status: Извън линия

Мнение от formwork » 13 яну 2008, 17:22

колеги, благодаря на всички които помагаха,мисля ,но не съм сигурен, че се спасих-ето как: докато правих опити да запаля на стартер забелязах че ръчната помпа/аз сложих такава която прилича на помпа за измерване на кръвното/ се свива,т.е. гнп-то прави налягане,но откъм резервоара не идва нищо.откачих маркуча за горивото преди филтъра и продухах с обикновена помпа към резервоара,след това го закачих пак,подкачих с ръчната помпа и запалих.досега без проблем вече към 1000 км/ходих до Бургас и обратно/.Освен това за сигурност смених оригиналната капачка на резервоара с една за 3 лв,която не уплътнява добре,защото имам подозрение че е прецакан отдушника и при затворен резервоар се създава вакуум,който гнп-то не може да преодолее. това е засега,ще свалям резервоара да чистя сондата,но ще изчакам по благоприятни климатични условия...Между другото,това с катализатора не съм го проверявал,на немския талон пишеше,че има,възможно ли е верно да е от него? ок,благодаря ви отново и- безаварийни км!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта