имам проблем с парното помогнете

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
dovtor
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 05 май 2007, 21:09
Модел на автомобила: Ford"Escort"
Status: Извън линия

имам проблем с парното помогнете

Мнение от dovtor » 26 дек 2007, 03:21

имам ford Courier 97г. и парното не духа топло грам,антифриз има загрява добре а не топли казаха ми Че има датЧик някЪде по трЪбите към кУпето коЙто ми дава проблем но пак преди и след него трЪбите са топли.Какво може да е?Ще ви бЪда благодарен ако помогнете.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 26 дек 2007, 09:53

Тирсих схема на тръбите и кранчетата но не успях да намеря.
Значи към купето трябва дда отиват две тръби на охладителната система.Едната е вход а другата изход.Виж да ли са топли.Ако тие възможно проследиги ,на едната трябва да има кранче.То може да се базика да не работи.Но не знам на какъв принцип е .Механично или електрическо.
А колатати е разновидност на Фиеста,ане на Ескорт ако е като тези на скиците по долу.
*00133*

couriera
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 03 яну 2008, 15:20
Модел на автомобила: Fiesta Courier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от couriera » 13 яну 2008, 14:58

колега виж си филтъра эа свежия въэдух,постъпващ в купето.ако е эапушен го смени.намира се под чистачките от ляво под капака на двигателя.аз карам беэ филтър ипарното етрепач

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 яну 2008, 15:05

В модел на автомобила какво си писал?
Видях "ескоpд" и те подминах.
Изобщо не четох в темата за какво си питал.

Я виж тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED" onclick="window.open(this.href);return false;

couriera, ако си пазиш оригиналния Motorcraft филтър той се пере.

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 14 яну 2008, 11:45

Не разбрах, като пуснеш вентилатора духа ли макар и не топло или няма въздушна струя?
Аз имах подобен проблем - духаше но не достатъчно топло, опитвах се да почистя радиатора на парното но не стана и просто го смених.
Провери маркуча който влиза и маркуча който излиза от радиатора дали са топли и дали има някаква разлика в температурата им, ако са еднакво топли и двата но не духа топло, просто ти е запушен радиатора и водата минава през 1/5 от него(образно казано) и не успява да стопли въздуха и си излиза топла.
Другия вариант е входния маркуч да е горещ а изходния студен, при това положение през радиатора може изобщо да не минава течност.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 яну 2008, 23:34

pasajero написа:....
А чете ли темата към която съм дал линк, че циркулацита на антифриз става в самия клапан преди радятора в купето ?

Така е при тия наще кочини.
кУриера е същата баница

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта