7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?
- sashom
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 19 юли 2006, 15:59
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 TDCI 68к. 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?
Здравейте, имам проблем с фаровете
... за 12 месеца заминаха 7 крушки. Сега се обувам да сменя поредната !!! ... Звъннах в сервиза на МФ и любезно ми обясниха, че причината да ми горят е, че не си купувам крушките от тях, а както се изрази човека 'от вън'. Фордът е изчислен за по висок ток, и докато не започна да взимам крушки от тях непрекъснато щели да ми горят ! ... Предполагам това не са празни приказки затова моля някой който има повече знания да даде информация за ватове-те... или най-добре линк към някой сайт с инфо. Аз незнам къде да търся
... Предварително благодаря ...


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.
- sashom
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 19 юли 2006, 15:59
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 TDCI 68к. 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от форума карат с ксенон нека да споделят впечатленията сиsashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, купи си свестни крушки, 14 лв. не са чак толкова много пари ако ще ти решат проблема, пък вземи си измери и напрежението на акумулатора при включени фарове и 2500 rpm примерно, може действително алтернатора да презарежда.sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
..проблем с фаровете ... за 12 месеца заминаха 7 крушки..

НЕ ТРЯБВА да се пипа с ръка


2.Фара свети недостатъчно
3.отделя се много топлина в лампата
4.Лампата изгаря
5. Лампата се сменя-и отиваш на т.1
6.И те такааа......N пъти
7. N=7
Затова:

дори и новозакупена лампа трябва да
се изчисти със спирт и ЧИСТ памук
(не се знае дали някой не я е пипал)
Допълнение:
Лампите за фар имат дунапреново маншонче.
Това не е само транспортна опаковка!
Използваите го при монтажа ,за да не докосвате
с ръка стъкото!
Отстранете го непосредствено преди да поставите
лампата в рефлектора.
Успех!
______________________
И нека бъде светлина!
paci: Изпозвай бутона "промени"!
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
xenon в подробности или по-надълбоко"TURBOTO написа:Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от фоКсенон - "рума карат с ксенон нека да споделят впечатленията сиsashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.
Аууууу, прецакал съм се. На акумулатора ми пише 12V

12V си е стандарт. +- някой друг волт за никоя техника не пречи. Проблема ако презарежда акумулатора, би трябвало да е умрял акумулатора. А дали са ментаци крушките 1 да изгори,2,3 ама 7, няма вариант. Аз за толкова години не ми е изгоряла нито една крушка. Отиди на ел. техник, да огледа, измери, така с гадане нищо няма да стане. А и най-вероятно ще си купиш хубави крушки за 30-40 лв, и като изгориш и тях, ще се сетиш че е най-добре да се види колата от някой.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Напълно е възможно - всички знаем, че крушките горят основно при включване и ако има хлабава връзка може да се получи този ефект като прецъка няколко пъти или тръсне в някаква дупка да гори крушката.
На крушите обикновено им дават някакъв живот в часове, но не пишат колко колко издържа на вкл./изкл.
На крушите обикновено им дават някакъв живот в часове, но не пишат колко колко издържа на вкл./изкл.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
А като изгорят и крушките от МП , кой ще обвинят... теб? Извънземните?sashom написа:Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a... На мен вече ми е смешно
... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.
Имаш някъде дефект в ел. инсталацията и МП явно не им се занимава да го оправят, затова и ти обясняват - БЛЯ-БЛЯ...
Интересно при мен толкова време как не горят крушките?
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
"Споко", колега! В старата фирма имахме служебни чисто нови Фиести - купувахме крушки само Моторкрафт от МП и всяка седмица сменяхме поне по една. По едно време и ние се чудехме токовете ли са им много силни на тия Фиести, какво ли... Не защото ни тежеше да сменяме крушки, купени със служебни пари, а защото за да се сменят се сваля целия фар
Аз на моя Фори откакто съм го купил крушки не съм сменял - 2 зими поред всеки ден на фарове.

Аз на моя Фори откакто съм го купил крушки не съм сменял - 2 зими поред всеки ден на фарове.
- libra
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Изгорели крушки на Фокус
Здравейте, и при мен забелязвам често горене на късите.
За 1 година и нещо съм сменил 3 комплекта крушки на фаровете, през няколко месеца. Днес установих, че ми е изгоряла крушка, след като я смених, след 30 мин ме спират полицаи за изгоряла същата.
Първите бяха Phillips Blue VIsion, изкараха най-много, почти 11 месеца. Едни Нарва и едни Осрам.
Преди няколко дни по друг повод споделих на приятел, че съм сложил 62 Аh акумулатор и той каза, че при по-силен акумулатор от предписаното е вероятно да горят крушките на фаровете.
Възможно ли е това?
Утре ще премеря колко волта ток ходи до самата крушка, и след това ще купя пак Филипс, но ако изгорят отново ще ме е яд, понеже са към 50 кинта
А тези от МП със сигурност ще жълтеят и няма да свети добре
Колата е Фокус, преди фейслифта, крушки H4
За 1 година и нещо съм сменил 3 комплекта крушки на фаровете, през няколко месеца. Днес установих, че ми е изгоряла крушка, след като я смених, след 30 мин ме спират полицаи за изгоряла същата.
Първите бяха Phillips Blue VIsion, изкараха най-много, почти 11 месеца. Едни Нарва и едни Осрам.
Преди няколко дни по друг повод споделих на приятел, че съм сложил 62 Аh акумулатор и той каза, че при по-силен акумулатор от предписаното е вероятно да горят крушките на фаровете.
Възможно ли е това?
Утре ще премеря колко волта ток ходи до самата крушка, и след това ще купя пак Филипс, но ако изгорят отново ще ме е яд, понеже са към 50 кинта

Колата е Фокус, преди фейслифта, крушки H4
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта