Перка Радиатор
- RsMondeo
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Перка Радиатор
Някой има ли идеа от какво може перката ми на радиатора да включва веднага след като запаля!
Датчика за температурата работи!Термостата също.
Няма значение на студен или топал двигател ..перката работи винаги!
От каде се командва и от какво може да е!
Страхувам се да не изгори в най голямата жега и да стане мазало
Помагайте....
Датчика за температурата работи!Термостата също.
Няма значение на студен или топал двигател ..перката работи винаги!
От каде се командва и от какво може да е!
Страхувам се да не изгори в най голямата жега и да стане мазало
Помагайте....
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Провери кабелите
Провери кабелите които излизат от куплунга на датчика. Мястото на което се намират е доста нагреваемо и може да са дали на късо, което ще доведе проблема който имаш. Провери и другите местс по веригата.
Ако не е в кабелите виж релето на не са залепнали контакти.
Ако не е в кабелите виж релето на не са залепнали контакти.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 май 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Kozlodui
- Местоположение: Mondeo
- Status: Извън линия
Важно е какъв е двигателя.Ако е дизел над 100 градуса вентилатора се включва от термо-датчик,ако обаче е бензин двигателя на вентилатора се управлява от електронния модул на инжекциона (компютъра) през реле.Ако е залепнало релето или не дай боже е повредена електрониката ще върти вентилатора.Вентилатора също тръгва веднага с контакта ако е включен климатика
- grgeorgiev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:31
- Модел на автомобила: Land Rover Discovery 1, 3,5 V8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако не ти е нова колата, трябва да провериш някой "майстор" да не е вързал вентилатора директно, без да минава през релето. Аз мисля да направя точно това на моята, защото мисля, че се включва твърде късно вентилатора, ако не работи климатика. Когато работи климатика сигнала е през другото реле и винаги вентилатора е включен. Още не съм разбрал, обаче кое реле трябва да шунтирам.
- RsMondeo
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Ми колата не е нова аз си я докарах ,имаше книжка че е обслужжана на всеки 15 000 в сервиз на форд ...
Тая магария почна да я прави от скоро така че ме самнява некои в чужбина да е направил тая беля!
Мисля тея дни да слагам АГУ и докато я слагат да погледнат и тва за перката... друг вариянт не виждам!
Тая магария почна да я прави от скоро така че ме самнява некои в чужбина да е направил тая беля!
Мисля тея дни да слагам АГУ и докато я слагат да погледнат и тва за перката... друг вариянт не виждам!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това с тая перка е голям проблем значи аз от както съм я взел е така ,и не може да се оправи ,релето е при релетата и бушоните едно зелено като го махнеш и спира перката,явно има нещо друго,в мотопфое ходих и ми казаха че ми е изгоряло това реле,обаче сложих работещо и пак същата работа.явно трябва да каже няйкои маистор,аз мисля че цялата работа е или от климатика или компютъра.некои да каже ако го е оправил този проблем.
- RsMondeo
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Ми вече го оправих!
Цялата работа е била в това:
Има една пластмасова кутиика ж която влизат кабелите от дюзите и кабела от датчика на термостата!
И като я отворих кво да видя... чак незнаех как се е движила колата... всички кабели бяха с прегоряла от температурата изолация... смених всички кабели и сега е перфектно!
На друго ондео същата година гледах в какво състояние са кабелите... ама си личеше че са сменяни.....явно с времето прегарят и трябжа да се сменят че става мазало!
Цялата работа е била в това:
Има една пластмасова кутиика ж която влизат кабелите от дюзите и кабела от датчика на термостата!
И като я отворих кво да видя... чак незнаех как се е движила колата... всички кабели бяха с прегоряла от температурата изолация... смених всички кабели и сега е перфектно!
На друго ондео същата година гледах в какво състояние са кабелите... ама си личеше че са сменяни.....явно с времето прегарят и трябжа да се сменят че става мазало!
- RsMondeo
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Е тука се намира кутииката.... тази снимка я взех от тук от форума на Брок колата... като гледам каде отижак табелите му от диузите и неговите кабели са смменяни:)))
- Прикачени файлове
-
- Mondeo.jpg
- (291.74 KБ) Свален 339 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта